Το φετινό πρωτάθλημα της Ιταλικής F4 powered by Abarth ολοκληρώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο, στο Autodromo Internazionale del Mugello.
Μετά τους αγώνες στο Spa-Francorchamps του Βελγίου, τη Vallelunga της Ιταλίας, το Red Bull Ring της Αυστρίας και τη θρυλική Monza στη Βόρεια Ιταλία, ο 18χρονος επιστρέφει πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου της CRAM Motorsport, στοχεύοντας στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην τελευταία «παράσταση» της χρονιάς. Μετά τον αγώνα στο «Ναό της Ταχύτητας», επισκέφτηκε το Mugello για δύο ημέρες δοκιμών, αναζητώντας το ιδανικό set-up στο νέας γενιάς μονοθέσιο που χρησιμοποιείται φέτος σε αυτόν τον ανταγωνιστικό θεσμό: «Οι δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας σημαδεύτηκαν από ένα ατύχημα που είχα στο τελευταίο σκέλος, στο οποίο είχαμε επιτέλους βρει τις σωστές ρυθμίσεις.
Ένα μονοθέσιο έχασε τον έλεγχο μπροστά μου και ακινητοποιήθηκε κάθετα στην πίστα, σε πολύ μικρή απόσταση από μένα. Η αναπόφευκτη σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα να μην καταφέρω να πάρω τα μέγιστα από αυτό το τεστ. Πράγμα που φάνηκε και στις ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης, όπου μάλιστα η κατάσταση της πίστας είχε αλλάξει πολύ. Τόσο σε ό,τι αφορά στις θερμοκρασίες όσο και στο κράτημα, λόγω των δοκιμών αυτοκινήτων άλλων κατηγοριών που είχαν αφήσει γόμα από λάστιχα στις στροφές και κυρίως στα σημεία φρεναρίσματος, πράγμα που αποσταθεροποιούσε το αυτοκίνητο. Ωστόσο, μελετώντας τα δεδομένα με την ομάδα, θεωρώ πως θα καταφέρουμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές μας στην πορεία του τριημέρου», είπε ο Έλληνας οδηγός.
Ένας παράγοντας που ανέβασε σημαντικά το βαθμό δυσκολίας στη Monza, ήταν το υπέρ-πλήρες grid, αφού υπήρχαν 44 αυτοκίνητα στην πίστα. Στην πίστα της Τοσκάνης έχουμε πάλι πληθώρα συμμετοχών (41) αλλά αυτή τη φορά, σε μία αγωνιστική διαδρομή που δεν προσφέρεται για προσπεράσματα. «Το Mugello διαφέρει σημαντικά από την Monza, καθώς χαρακτηρίζεται από γρήγορες, παρατεταμένες καμπές, οι οποίες καθιστούν αρκετά δύσκολο να ακολουθήσεις το προπορευόμενο μονοθέσιο από μικρή απόσταση. Με αυτά δεδομένα, θεωρώ πως η αναρρίχηση στην κατάταξη θα είναι δυσκολότερη. Πιστεύω πως αυτή η σεζόν, παρά την ασταμάτητη δουλειά και προσπάθεια και από τις δύο πλευρές, δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αυτό οφείλεται τόσο στις σαφώς λιγότερες δοκιμές που πραγματοποίησα σε σχέση με τους άλλους οδηγούς, όσο και σε ατυχίες οι οποίες μας εμπόδισαν να δείξουμε την πραγματική μας ταχύτητα. Ελπίζω λοιπόν να αποδώσουν όλες οι ώρες που έχω αφιερώσει στην βελτίωση των οδηγικών μου ικανοτήτων, και ίσως, αποφεύγοντας ατυχίες, να σημειώσω ικανοποιητικά αποτελέσματα τα οποία θα αναζωογονήσουν τόσο εμένα όσο και την ομάδα».
Πληροφορίες Πίστας:
Autodromo Internazionale del Mugello, Ιταλία
Γύρος 7, 21-23.10.2022
Μήκος: 5.245m
Στροφές: 15
Διάρκεια αγώνων: 30’ + 1 γύρος
Το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου:
Σάββατο 22/10, 13.20 ώρα Ελλάδας, Αγώνας 1
Κυριακή 23/10, 10.55 ώρα Ελλάδας, Αγώνας 2
Κυριακή 23/10, 17.55 ώρα Ελλάδας, Αγώνας 3
Οι αγώνες θα μεταδοθούν LIVE από τις επίσημες σελίδες της Ιταλικής Formula 4 σε YouTube και Facebook.
Διαβάστε επίσης
F1: Να που κρίθηκε το φετινό πρωτάθλημα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας