Τα πληρώματα αγωνίστηκαν σε συνολικά 14 Ειδικές Διαδρομές, σε μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες.
Η μάχη που αναμενόταν έπειτα από το πρώτο σκέλος, δεν έγινε ποτέ, καθώς το πλήρωμα από τη Βρετανία ανέβασε ρυθμό το Σάββατο και ξέφυγε γρήγορα στην κατάταξη, οδηγώντας σβέλτα το Ford Escort RS1800 MKII. Κερδίζοντας τις 12 από τις 14 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, οι McCormack-Mitchell κέρδισαν και ταυτόχρονα ετοιμάστηκαν για τη συμμετοχή τους στο Roger Albert Clark Δεύτεροι τερμάτισαν οι Valter Pierangioli-Sauro Farnocchia με το Ford Sierra RS Cosworth 4×4. Έκαναν δυναμικό ξεκίνημα την Παρασκευή και βρέθηκαν στην πρωτοπορία του αγώνα, ωστόσο το Σάββατο ένα σπασμένο ημιαξόνιο, εξανέμισε τις ελπίδες του Ιταλικού πληρώματος για επικράτηση επί Ελληνικού εδάφους. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου τερμάτισαν οι Ernie και Karen Graham με το Ford Escort RS1800 MKII. Οι Βρετανοί που συμμετείχαν για τέταρτη χρονιά στον αγώνα, δήλωσαν ενθουσιασμένοι και ανυπομονούν να έρθουν και του χρόνου!
Το χειροκρότημα των θεατών απέσπασαν οι Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic που οδήγησαν θεαματικά και γρήγορα το Skoda Favorit 136 L, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση. Το πλήρωμα δεν πτοήθηκε από τον σπασμένο άξονα επιδιόρθωσε τη βλάβη και φεύγει από την Ελλάδα με θετικές εντυπώσεις. Πέμπτοι γενικής και πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων τερμάτισαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας που έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα και κατάφεραν να διατηρήσουν τη θέση τους, αντιστεκόμενοι στην πίεση των Γάλλων αντιπάλων τους. Έχοντας στην κατοχή τους ένα Ford Escort MKII, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας πέτυχαν την τέταρτή τους νίκη στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, σε έναν αγώνα, μάλιστα, με αυξημένο συντελεστή 3.
Οι Eric Guignard-David Meffre, αν και ταλαιπωρήθηκαν από μηχανικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του τριημέρου, κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό με το Renault 5 Turbo, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην έκτη θέση. Έβδομοι τερμάτισαν οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου, με Ford Escort MKII που μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο των εν τέλει όγδοων, Κωνσταντίνου Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκου. Οι Παραδείσης-Στεργίου πραγματοποίησαν για άλλη μια χρονιά πολύ καλή εμφάνιση στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Αργυρίου-Λάσκο να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την απόδοσή τους, οδηγώντας ένα Toyota Starlet EP71 που προετοίμασε ο οδηγός, ειδικά για το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις.
Στη γενική κατάταξη, στην Κατηγορία 2, επικράτησαν οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη, τερματίζοντας εμπρός από τους Μελά-Βαρδαξή και τους Pasutti-Campeis. Στην Κατηγορία 3, οι McCormack-Mitchell κέρδισαν, με τους Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα να τερματίζουν δεύτεροι και τους Γάλλους Guignard-Meffre να τους ακολουθούν. Οι Ιταλοί Pierangioli-Farnocchia πρώτευσαν στην Κατηγορία 4, μπροστά από τους συνδυασμούς που ακολουθούν το πρωτάθλημα, Graham-Graham και Kovarik jnr-Kapic.
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών, στα 1300 κυβικά, δεν άλλαξε κάτι στο τελευταίο σκέλος, με τους Oldrich Kovarik jnr-Marek Kapic να φεύγουν νικητές, τερματίζοντας εμπρός από τους Κωνσταντίνο Αργυρίου-Σταμάτη Λάσκο και τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά με Toyota Starlet. Οι Αμαξόπουλος-Μωραΐτη επικράτησαν και στα 1600 κυβικά, με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή (Opel Corsa A GSi) να τερματίζουν στη δεύτερη θέση της κλάσης, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Κωτσαδάμ (Toyota Corolla AE86).
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία: Πόλεμος πίσω από το Φερστάπεν!
F1 Βραζιλία: Νίκη Φερστάπεν στο Sprint!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike