Ο εθνικός μας αγώνας, 10ος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ, βρίσκεται προ των πυλών.

  • Βρισκόμαστε στην 4η χρονιά μετά την επιστροφή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πρόγραμμα του WRC.
  • Μια επιστροφή που επετεύχθη χάρη στην πρωτοβουλία της κυβέρνησης.
  • Ο αγώνας διοργανώνεται από την Motorsport Greece που υπάγεται στο Υπουργείο Αθλητισμού, υπό τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση.
  • Το φετινό καλοκαίρι ήταν το πιο ζεστό και το πιο δύσκολο που έχω βιώσει.
  • Ο αγώνας από το 2025 μεταφέρεται στην συνήθη ημερομηνία του, στο τέλος Ιουνίου.
  • Φέτος ο αγώνας έχει τελείως διαφορετική χάραξη με εκκίνηση στη Λαμία την Πέμπτη 5/9.
  • Έχει 15 ειδικές διαδρομές και αριθμεί 305.3km.
  • Η πρώτη αγωνιστική μέρα την Παρασκευή 6/9 κινείται στην ευρύτερη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας με θρυλικές ειδικές διαδρομές όπως η Άνω Παύλιανη, η Δάφνη και ο Ταρζάν.

  • Η δεύτερη αγωνιστική μέρα 7/9 ξεκινά από τη Λαμία και κατευθύνεται προς Λουτράκι με ειδικές όπως Ρεγγίνι, Θήβα, Άγιοι Θεόδωροι και Λουτράκι.
  • Η μέρα θα ολοκληρωθεί με την EKO Super Special Stage στο ΣΕΑ Σείριου.
  • Υπήρξε αλλαγή στο ωράριο της 2ης μέρας με το Ρεγγίνι να εκκινεί μια ώρα αργότερα στις 08:16. Αυτό μετακύλησε αλλαγές στο ωράριο όλων των ειδικών της ημέρας, με αποτέλεσμα η εκκίνηση της SSS να πάει στις 21:05.
  • Το πρώτο αυτοκίνητο το Σάββατο θα εξέλθει από το service park στις 07:15 και θα επιστρέψει στις 23:25 στη μεγαλύτερη μέρα του φετινού πρωταθλήματος.
  • Μια μέρα που θυμίζει τα παλιά Ράλλυ Ακρόπολις που διέσχιζαν όλη την Ελλάδα.
  • Η Κυριακή έχει ακόμη δυο διαδρομές σε Οινοχώρι και Ελευθεροχώρι που θα γίνει δυο φορές, τη δεύτερη ως Power Stage.

  • Οι συμμετοχές και φέτος έφτασαν τις 72 από 31 διαφορετικές χώρες.
  • Θα αγωνιστούν 9 υβριδικά αγωνιστικά Rally 1, 34 Rally 2, 24 Rally 3, 4 Rally 4 και 1 Rally
  • Ανάμεσα στις 72 συμμετοχές και 17 ελληνικά πληρώματα.
  • Στο WRC2 ξεχωρίζει η παρουσία των πολύπειρων πλέον Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου που θα οδηγήσουν ένα Skoda Fabia Evo Rally2.
  • Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά την πρώτη επαφή του Έλληνα οδηγού με το νέο του αυτοκίνητο, από το οποίο δήλωνε ενθουσιασμένος.

  • Αυτές τις μέρες πραγματοποιούν δοκιμές στη χώρα μας, ενόψει του αγώνα και οι εργοστασιακές ομάδες.
  • Το πλοηγό αυτοκίνητο του αγώνα θα είναι και φέτος το Yaris GR της Toyota Hellas.
  • Την ευθύνη της προετοιμασίας του έχει ο τεχνικός διευθυντής της εταιρείας, Ηλίας Καραΐσκος.
  • Τη συντήρηση των τριών πλοηγών αυτοκινήτων τις μέρες του αγώνα έχει αναλάβει ο Λεωνίδας Κύρκος με την ομάδα του.
  • Στο τιμόνι του πλοηγού «0» θα βρίσκεται και φέτος ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου.

  • Λίγες μέρες απομένουν, μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα νέα του αγώνα μας.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «EKO Acropolis Rally Diary 2024»