Το IONIQ 5 N παρουσιάζει μια δυναμική και μοναδική σχεδίαση που ξεπερνά την απλή αισθητική προσέγγιση, καθώς κάθε οπτικό στοιχείο εξυπηρετεί και ένα λειτουργικό σκοπό βελτιώνοντας το σπορ χαρακτήρα, την αεροδυναμική και την απόδοση του μοντέλου.

Ο χαρακτηριστικός μαύρος, γυαλιστερός εμπρός προφυλακτήρας N με τις ενεργές γρίλιες μαζί με τις εισαγωγές του αέρα και τα τρία εμπρός ενεργά πτερύγια βελτιώνουν τόσο την αεροδυναμική όσο και την απόδοση ψύξης.

Η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή N, ο πίσω διαχύτης και η εξαγωγή αέρα συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα.

Διαθέτει επιθετικό στυλ είναι χαμηλότερο, φαρδύτερο και με πιο μεγάλα ελαστικά υψηλών επιδόσεων.

Οι προφυλακτήρες αυξάνουν το μήκος του εμπρός και του πίσω μέρους κατά 25 και 55 χιλιοστά αντίστοιχα.

Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν εξελιχθεί από την αρχή, μειώνοντας περαιτέρω το κέντρο βάρους για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής συμπεριφοράς.

Το εσωτερικό του IONIQ 5 N διαμορφώθηκε σύμφωνα με ένα αγωνιστικό concept για χάρη της ιδανικής εργονομίας για τον οδηγό. Στο εσωτερικό διατίθενται πιο χαμηλά τοποθετημένα σπορ καθίσματα Ν, νέο, αποκλειστικό τιμόνι N με τρία πλήκτρα ειδικών λειτουργιών και πλήκτρα NGB και μια αποκλειστική κεντρική κονσόλα N με σπορ ταμπλό.

Το Hyundai Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) διαθέτει το συνδυασμό ενός πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μιας οθόνης infotainment 12,3 ιντσών, συμπεριλαμβανομένων ειδικών γραφικών και επιλογών για τη λειτουργία N. 

Τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με μοτίβο pixel και διατίθενται σε Alcantara & δέρμα (pure leather). Το IONIQ 5 N είναι διαθέσιμο σε δέκα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων δύο αποκλειστικών χρωμάτων της μάρκας N: Performance Blue και Performance Blue Matte.

To IONIQ 5 N έχει μήκος 4,715m, μεταξόνιο 3m και πορτμπαγκάζ 480lt. Φέρει μπαταρία τέταρτης γενιάς χωρητικότητας 84,0 kWh υψηλής τάσης 800V.

Η υπερσύγχρονη τεχνολογία μπαταρίας 800V επιτρέπει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση – από 10 έως 80% σε 18 λεπτά.

Για μέγιστη άνεση, το IONIQ 5 N είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), η οποία διασφαλίζει ότι οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα οποιονδήποτε ηλεκτρικό εξοπλισμό 230V.

Η πλατφόρμα ενισχύθηκε εκτενώς για συνολική και τοπική ακαμψία, με αποτέλεσμα ένα βελτιωμένο και δυναμικό πλαίσιο ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει στο Ioniq 5 N χαμηλό κέντρο βάρους και ομοιόμορφη κατανομή βάρους για τη βελτιστοποίηση της οδηγικής συμπεριφοράς.

Με ισχύ στα 475KW (650PS) τετρακίνηση, ροπή στα 770 Nm και επιτάχυνση από στάση ως τα 100km/h σε 3.4 seconds το Ioniq 5 N συνεχίζει σε καταιγιστικό ρυθμό ως τα 260km/h. 

Για την περαιτέρω βελτίωση της ακαμψίας του αμαξώματος και της ανάρτησης έχουν προστεθεί ενισχύσεις στο αμάξωμα και το πλαίσιο, καθώς και 42 πρόσθετες συγκολλήσεις καθώς και 2,1 μέτρα πρόσθετων δομικών συγκολλητικών ουσιών.

Για αυξημένη πλευρική ακαμψία, έχουν ενισχυθεί οι βάσεις του κινητήρα και της μπαταρίας καθώς και τα εμπρός και πίσω υποπλαίσια.

Τα ενσωματωμένα μεταξόνια κίνησης (IDA) έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο μπροστά όσο και πίσω και έχουν ενισχυθεί για να ανταπεξέρχονται στη μεγαλύτερη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, μειώνοντας παράλληλα τη μη αναρτώμενη μάζα.

Η κολόνα τιμονιού έχει ενισχυθεί και έχει χρησιμοποιηθεί μια ειδική για το IONIQ 5 N κρεμαγέρα με μεγαλύτερη σχέση μετάδοσης για να βελτιωθεί η απόκριση και η αίσθηση του τιμονιού.

Το IONIQ 5 N διατίθεται με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών που έχουν εξελιχθεί από την ίδια την εταιρεία και ελαστικά Pirelli P-Zero 275/35R21 υψηλής πρόσφυσης για βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά καθώς και καλύτερη πρόσφυση στις πίστες.

Το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης, που υποστηρίζεται από μεγάλους δίσκους διαμέτρου 400 mm και 360 mm μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ελαφρύτερη κατασκευή με υβριδικούς δίσκους, μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με τακάκια υψηλής τριβής και ειδικούς οδηγούς αέρα εμπρός και πίσω, ενισχύει τη θερμοχωρητικότητα των φρένων και ψύχει καλύτερα τους δίσκους των φρένων.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) Sport παρέχει, σε σύγκριση με το ESC Normal, μεγαλύτερη ελευθερία και περισσότερες γωνίες ολίσθησης στον οδηγό, κάτι που ενισχύει την οδηγική διασκέδαση αλλά και παρέχει υποστήριξη κατά τη δυναμική οδήγηση.

Το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) ελέγχει την ποσότητα της ροπής που καταλήγει στους πίσω τροχούς, βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά στις στροφές με υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την αντιστάθμιση της ολίσθησης των τροχών.

Οι πρόσθετοι αισθητήρες στους τροχούς και η μεγαλύτερη δυνατότητα απόσβεσης χάρη στην αύξηση του μεγέθους των αμορτισέρ απόσβεσης διευρύνουν το εύρος των δυνατοτήτων της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης.

Ανταποκρινόμενο σε δεδομένα πραγματικού χρόνου, το σύστημα N Drift Optimizer βοηθά στη διατήρηση της γωνίας drift με την εξισορρόπηση πολλαπλών παραμέτρων του οχήματος.

Η ενσωματωμένη λειτουργία Torque Kick Drift επιτρέπει στον οδηγό να προσομοιώνει τη δράση της «κλωτσιάς στο συμπλέκτη» των πισωκίνητων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για σενάρια οδήγησης που απαιτούν την πιο άμεση έναρξη του drift.

Για την αποφυγή της απώλειας της μέγιστης ισχύος λόγω υπερθέρμανσης, το IONIQ 5 N διαθέτει ένα ειδικό σύστημα ψύξης, το οποίο περιλαμβάνει αυξημένη επιφάνεια ψύξης, πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό ψυγείου και αναβαθμισμένη ψύξη λαδιού κινητήρα και μπαταρίας.

Διαβάστε επίσης: 

F1 Ισπανία: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!