Στον επερχόμενο διπλό αγώνα στο Βερολίνο στις 11 και 12 Μαΐου, η πιο ισχυρή Porsche παραγωγής όλων των εποχών θα αναλάβει το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας στο πλήρως ηλεκτρικό παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Η νέα Taycan παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο. Το Turbo GT διαδέχεται ως αυτοκίνητο ασφαλείας στη Formula E το Turbo S του 2019. Δύο διαφορετικές εκδόσεις θα είναι το επίσημο αυτοκίνητο και το εφεδρικό αυτοκίνητο ασφαλείας – με διαφορετικά χαρακτηριστικά και σε διαφορετικά χρώματα.
Ο Thomas Laudenbach, Αντιπρόεδρος της Porsche Motorsport, δήλωσε: «Η βιωσιμότητα και η ηλεκτροκίνηση έχουν μεγάλη σημασία για την Porsche, κάτι που αντικατοπτρίζεται στις δραστηριότητές μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης της Taycan Turbo GT ως αυτοκινήτου ασφαλείας.
Αυτό είναι συμβολικό, μαθαίνουμε από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό για εφαρμογές στη γραμμή παραγωγής. Στη Formula E, αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητά μας, για παράδειγμα στη διαχείριση ενέργειας. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο η Taycan έχει βελτιωθεί σχεδόν σε κάθε τομέα».
Η νέα Taycan έχει περισσότερη ισχύ με μεγαλύτερη αυτονομία και φορτίζει πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Το Turbo GT βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας από τον Μάρτιο: Με ρεκόρ γύρου στο Nürburgring και στη Laguna Seca, με το προαιρετικό πακέτο Weissach, μπορεί να επιταχυνθεί από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 2,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα.
Η λειτουργία Attack Mode, με προσωρινές αυξήσεις ισχύος έως και 120 kW επιπλέον, βασίζεται στην τεχνολογία της Porsche 99X Electric, που αγωνίζεται στην Formula E. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες για την Taycan Turbo GT.
Για πρώτη φορά, δύο εκδόσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ηλεκτρικών θα ηγηθούν: Η Taycan Turbo GT στο αποκλειστικό εξωτερικό χρώμα Purple Sky Metallic θα εκτελεί τα καθήκοντά της με το πακέτο Weissach χωρίς πίσω καθίσματα. Το δεύτερο αυτοκίνητο σε απόχρωση πράσινου Shadow Metallic θα είναι σε λειτουργία χωρίς την πρόσθετη αύξηση ισχύος και θα διαθέτει τετραθέσια διαμόρφωση.
Όπως η Porsche 99X Electric, έτσι και η Taycan αναπτύχθηκε στις εγκαταστάσεις της Porsche στο Weissach, που λειτουργούν με μηδενικό ισολογισμό άνθρακα. Οι ειδικοί της Porsche στη Manthey με έδρα το Nürburgring θα συνεχίσουν να φροντίζουν τα οχήματα. Αυτοί οι ειδικοί είναι επίσης υπεύθυνοι για την εγκατάσταση τυχόν απαραίτητων τροποποιήσεων.
Αυτές οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν στοιχεία όπως τα προειδοποιητικά φώτα και τα σχετικά ηλεκτρικά, τον εξοπλισμό επικοινωνίας υψηλής τεχνολογίας και τους πυροσβεστήρες. Ο έμπειρος Πορτογάλος οδηγός Bruno Correia θα παραμείνει στο τιμόνι του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Εκτός από την εργοστασιακή ομάδα TAG Heuer Porsche Formula E Team, η αμερικανική πελατειακή ομάδα Andretti Formula E αγωνίζεται με την Porsche 99X Electric. Με τη δέσμευσή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Porsche υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να αναλάβει ηγετικό ρόλο μεταξύ των παραδοσιακών κατασκευαστών αυτοκινήτων στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της βιωσιμότητας και της τεχνολογίας. Στη Formula E, η μάρκα αποκτά πολύτιμες γνώσεις για τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα της σειριακής παραγωγής.
Διαβάστε επίσης:
Όλιβερ Χέλμερ: Σχεδιάζοντας Mini!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ