Χρησιμοποιούμε το πιο καλοπουλημένο SUV στον πλανήτη για τις διακοπές του Ιουλίου και καταγράφουμε
Το Honda CRV είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο που επιλέγουν σε ετήσια βάση περίπου 800.000 αγοραστές. Βρίσκεται πλέον στην 5η του γενιά και η Honda προσπαθώντας να το εναρμονίσει στις επιταγές της εποχής κατήργησε τον εξαίρετο πετρελαιοκινητήρα 1.6lt/160PS και υιοθέτησε υβριδική τεχνολογία.
Το CR-V e:HEV διαθέτει υβριδική τεχνολογία της Honda, Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD), η οποία συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson που λειτουργεί σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών και ένα κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT.
Οπτικά , το e:HEV σε προϊδεάζει για μοντέλο χαμηλών ρύπων. Εσωτερικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων απεικονίζεται η λειτουργία του υβριδικού συστήματος ενώ αντί για λεβιές ταχυτήτων βλέπεις μόνο τέσσερα κουμπιά: P, R,N, D. Το υβριδικό CRV δεν προσφέρεται ως 7θέσιο αφού το χώρο των δύο επιπλέον καθισμάτων καταλαμβάνει η μπαταρία. Αντίστοιχα ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από 561lt στα 497 lt αλλά παραμένει επαρκής. Διαπιστώσαμε του λόγου το αληθές φορτώνοντας το με όλες τις αποδείξεις της αστικής ματαιοδοξίας.
Μετακινώντας το πολύ πρακτικό υφασμάτινο κάλυμμα της εταζιέρας αποκαλύπτεται ένας τεράστιος χώρος που σε προφυλάσσει από γκρίνιες και έκτακτες αγορές στις διακοπές. Στο ταξίδι το CRV είναι ήσυχο, ξεκούραστο, αγχολυτικό. Τα φαρδιά άνετα καθίσματα, η ενδοτική ανάρτηση, οι άπλετοι χώροι στο εσωτερικό συντελούν στην άνεση οδηγού και επιβατών. Εντυπωσιάζει ο αποθηκευτικός χώρος τριών επιπέδων στην κεντρική κονσόλα αλλά και η αναδίπλωση (με μία κίνηση) των διαιρούμενων 60/40 πίσω καθισμάτων για φόρτωση ογκωδών αντικειμένων (SUP). Με το CRV ταξιδεύει άνετα 5μελής οικογένεια με τις αποσκευές της. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και προγράμματα χαρτογράφησης Sport, Econ και EV του υβριδικού συστήματος. Με την τελευταία επιλογή, το υβριδικό CR-V μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για λίγο με ταχύτητα ως 40km/h.
Το υβριδικό σύστημα, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης επιλέγει κάποιο από τα τρία διαθέσιμα προγράμματα κίνησης -EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στο πρώτο, η μπαταρία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα και εκείνος τους τροχούς. Στο δεύτερο ο βενζινοκινητήρας συνδέεται με γεννήτρια που παράγει ρεύμα, ως range extender. Στο τρίτο, που είναι διαθέσιμο εν κινήσει το ηλεκτρικό σύστημα, δεν εμπλέκεται και ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απ’ ευθείας με τον άξονα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο. Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 184PS το CRV έχει δύναμη για ένα ασφαλές προσπέρασμα σε επαρχιακό δρόμο.
Θεωρώ πως είναι επιλογή των Ιαπώνων μηχανικών ο θόρυβος του συστήματος στη φάση «τέρμα γκάζι» που δε συνάδει με τη φιλοσοφία του και τη σχεδίασή του. Σου θυμίζουν ότι οδηγείς, εκτός δικής τους λογικής. Εκτός πόλης η κατανάλωση που είδαμε ήταν στα 8.5lt/100km με συνεχή χρήση κλιματισμού, εντός πόλης έπεφτε στα 7lt/100km πάντα με κλιματισμό που είναι σημαντική πηγή κατανάλωσης σε ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. Η τετρακίνηση γίνεται αντιληπτή σε φάση επιτάχυνσης από στάση με τέρμα γκάζι. Το CRV έχει ικανοποιητική πρόσφυση και εντυπωσιακά καλό κράτημα για το χαρακτήρα του.
Το CRV με φόντο τα Τριζόνια
Με το CRV ταξιδέψαμε μέχρι τα Τριζόνια. Είναι το μόνο κατοικημένο νησί του Κορινθιακού Κόλπου, βρίσκεται μόλις 27km από τη Ναύπακτο. Περνάς απέναντι με ένα καραβάκι σε ένα λεπτό με ένα ευρώ. Πάνω στο νησί θα βρείτε 4 εστιατόρια, ένα μπαρ, ένα beach bar, μια οργανωμένη παραλία στο λιμάνι, μια εκκλησία, δυο ξενοδοχεία.
Νιώθεις σα να βγήκες από μια χρονοσήραγγα σε σκηνικό από ταινία εποχής. Υπάρχει κι ένας πεζοπορικός δρόμος 4+2km που μπορείς να κάνεις το γύρο του νησιού. Βόρεια βλέπεις τα Χάνια, δυτικά τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, νότια το Αίγιο, ανατολικά τον Αγ. Γιάννη που δεν κατοικείται. Το απόγευμα είναι πολύ πιθανό να δεις δελφίνια να περνάνε τα στενά παίζοντας αν έχεις την προσοχή σου στη θάλασσα.
Θα φας φρέσκο ψάρι σε κανονικές τιμές, θα ησυχάσει το νευρικό σου σύστημα από τους θορύβους καθώς πάνω στο νησί δεν υπάρχουν αυτοκίνητα και θα απολαύσεις πρωινούς περιπάτους σε φυσικό περιβάλλον. Τα Τριζόνια είναι όπως το CRV: Κανένα άγχος, κανένα πρόβλημα, όλα εύκολα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CR-V Hybrid CVT AWD
Κινητήρας: 1.993 cc
Ισχύς: 145 PS/6.200 rpm
Ροπή: 175 Nm/4.000 rpm
2 Ηλεκτροκινητήρες
Ισχύς: 184 PS
Ροπή: 315 Nm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο μονής σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,9 sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 8.5 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 126 gr/km
Βάρος: 1.670 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.600 x 1.855 x 1.689 mm
Χώρος αποσκευών: 497 lt
Τιμή Από 44.800 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike