Ως συνεχιστής μίας σειράς εννέα γενεών αυτοκινήτων πόλης της Peugeot (204, 205, 206, 207), το 208 γνώρισε, από την κυκλοφορία του στα τέλη του 2019 επιτυχία. Σε μόλις τρία χρόνια, έχουν παραχθεί παγκοσμίως, σχεδόν 1.000.000 αυτοκίνητα 208.
Το 2021 και το 2022, το Peugeot 208 ήταν best-seller στην Ευρώπη ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού – ACTIVE, ALLURE, GT – και πέντε επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 115kW/156bhp, με αυτονομία 400km. (WLTP σε μικτές συνθήκες, σε διαδικασία έγκρισης), αλλά και των νέων εκδόσεων HYBRID 100 και HYBRID 136.
Όλα τα νέα μοντέλα του 208 διαθέτουν το ολοκαίνουργιο μπροστινό μέρος, οδηγώντας το 208 στη νέα σχεδιαστική εποχή της PEUGEOT, με το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο του. Η γρίλια εμφανίζει ένα εξελισσόμενο μοτίβο στο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο συνδυάζεται με τον προφυλακτήρα.
Η γρίλια και το αμάξωμα δεν είναι πλέον ξεχωριστά μέρη, αλλά αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, αυξάνοντας την αισθητική στιβαρότητα, την αποτελεσματικότητα και τον μοντέρνο χαρακτήρα. Το 208 εξακολουθεί να έχει τις ίδιες συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις: 4,055m μήκος, 1,745m πλάτος (χωρίς τους καθρέφτες), 1,43m ύψος.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει αμετάβλητη στα 309 λίτρα (κάτω από την εταζέρα).
Στο νέο 208 τονίζεται εκ νέου η πίσω φωτιστική υπογραφή της μάρκας, που αποτελείται από τρείς επάλληλους κόκκινους ‘όνυχες’.
Περιλαμβάνουν τρεις κομψές γραμμές LED που αποτελούν προέκταση της μαύρης λωρίδας γύρω από την πόρτα του χώρου αποσκευών, και δίνουν στο αυτοκίνητο μια ξεχωριστή πίσω όψη, ενώ συμβάλλουν στη δημιουργία της εικόνας μεγαλύτερου πλάτους.
Στην έκδοση GT, τα φώτα της όπισθεν και τα φλας είναι και αυτά LED. Στο πίσω μέρος, το λογότυπο βρίσκεται πλέον μόνο του, και εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Η δε ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου ξεχωρίζει και από το γράμμα “E”.
Το νέο 208 εντυπωσιάζει χάρη στο νέο κίτρινο Agueda, που είναι και το χρώμα του λανσαρίσματος. Ένα άλλο νέο χρώμα για το 208 είναι το γκρι Selenium, κομψό και διακριτικό για να τονίζει το μοντέρνο στυλ του αυτοκινήτου.
Το νέο 208 είναι διαθέσιμο σε άλλα 5 χρώματα: Γκρι Artense, Μαύρο Perla, Λευκό Banquise, Κόκκινο Elixir και Μπλε Vertigo.
Όλα τα νέα μοντέλα 208 διαθέτουν γυαλιστερά μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες ανεξάρτητα από το χρώμα επιλογής για το αμάξωμα, και η έκδοση GT διατίθεται με στάνταρ μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά ‘φρύδια’ στους θόλους των τροχών (και προαιρετικά, μαύρη οροφή).
Οι νέες ζάντες είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της νέας σχεδίασης της Peugeot. Παραπέμποντας στα ανατρεπτικά σχέδια των τροχών που προσφέρονται στο 408, αυτή η προσέγγιση περνάει σταδιακά και στα νέα μοντέλα της μάρκας.
Το νέο 208, προσφέρεται με πολλά νέα σχέδια ζαντώv, 16’’ ζάντες MONTI, ή ζάντες αλουμινίου 16’’ (δίχρωμες με κοπή διαμαντιού NOMA) ή 17’’ (δίχρωμες YANAKA με ενθέσεις κοπής διαμαντιού). Οι 4άκτινες ζάντες αλουμινίου διαθέτουν στο κέντρο τους το σήμα της Peugeot που κρύβει τα μπουλόνια των τροχών.
Το εσωτερικό του 208 ενισχύεται από νέες υφασμάτινες ταπετσαρίες καθισμάτων, ενώ διατίθεται (προαιρετικά στην έκδοση GT) και με νέα μαύρη επένδυση από Alcantara με εμφανείς ραφές σε φωσφοριζέ απόχρωση Adamite Green.
Η μεγάλη προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια της έκδοσης GT, γίνεται εμφανής από την επένδυση του ταμπλό και των υποβραχιόνιων, που διαθέτουν και αυτά κομψές εμφανείς ραφές σε απόχρωση Adamite Green.
Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού, και διαθέτει ψηφιακή οθόνη στις εκδόσεις ALLURE και GT.
Μεγάλη ψηφιακή, νέας σχεδίασης οθόνη των 10 ιντσών, ενώ η έκδοση GT διαθέτει οθόνη 3D στο βασικό εξοπλισμό. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το χρώμα της οθόνης, καθώς και τη διάταξη και την παρουσίαση των πληροφοριών, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Στην έκδοση ACTIVE, το νέο 208 διατηρεί τον αναλογικό πίνακα οργάνων με την έγχρωμη οθόνη των 3,5″.
Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με το ιδανικό αυτό interface να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, Peugeot i-Connect και Peugeot i-Connect Advanced.
Το μικρό τιμόνι του νέου 208 ενσωματώνει το νέο σήμα της Peugeot στο κέντρο του και, όπου χρειάζεται, το νέο λογότυπο GT στο κάτω μέρος της στεφάνης του.
Για βέλτιστη εργονομία, ενσωματώνει τα χειριστήρια για το σύστημα πολυμέσων (ηχοσύστημα, τηλέφωνο) καθώς και του ελέγχου της έντασης και των φωνητικών εντολών.
Το νέο 208 προσφέρει δύο νέα ήπια υβριδικά σύνολα βενζίνης 48V απόδοσης 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Επιπλέον υπάρχουν:
PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2lt ισχύος 75PS, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2lt. 100PS, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Διαβάστε επίσης:
Ένα concept car για τον δρόμο!
Rene Benko: Η πτώση του αυτοδημιούργητου μεγιστάνα με τους ισχυρούς φίλους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές