Ανανεωμένη σχεδίαση, αναβαθμίσεις εσωτερικού, νέο σύστημα ανάρτησης, καλύτερη ηχομόνωση, διαφορετικός σχεδιασμός καθισμάτων.

Με αφορμή τα 20 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς Mazda 2, το δημοφιλές μικρό αυτοκίνητο της ιαπωνικής μάρκας παρουσιάζει μια αναβαθμισμένη έκδοση: Νέα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό οργάνων και στις απολήξεις του εξαερισμού, νέες επενδύσεις θυρών, ανανεωμένη ταπετσαρία και περισσότερα χαρακτηριστικά βασικού εξοπλισμού όπως φωτιστικά σώματα LED με σύστημα πλύσης προβολέων, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Cruise Control, A/C, χειριστήρια στο τιμόνι, Bluetooth, DAB ραδιόφωνο, 6 ηχεία και κεντρική οθόνη 8 ιντσών.

1

Επιπλέον, εμπλουτίζεται με ζάντες αλουμινίου 16”, περισσότερα συστήματα ασφαλείας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής-φώτων, θερμαινόμενο τιμόνι, καθρέφτη με αυτόματη μείωση της έντασης του φωτός και άλλα στοιχεία εξοπλισμού. Δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην γκάμα του Mazda 2 2023, η Homura και η Homura Aka.

Ξεχωρίζουν για τον σπορ χαρακτήρα τους, αφού προσφέρονται με μαύρη ζάντα αλουμινίου 16”, μαύρη εσωτερική επένδυση με κόκκινες ραφές, μαύρα καλύμματα καθρεφτών, μαύρη κεραία shark fin, κυψελώδη εμπρός γρίλια με κόκκινες λεπτομέρειες και άλλα χαρακτηριστικά.

Τα επίπεδα εξοπλισμού συμπληρώνουν τα 2 πακέτα που προσφέρονται κατ’ επιλογήν, το πακέτο άνεσης (Convenience Pack) και το πακέτο υποβοήθησης του οδηγού (Driver Assistance Pack).

Το νέο Mazda 2

Στο ανανεωμένο Mazda 2 2023 υπάρχει αναβάθμιση του σύστημα ανάρτησης: Η ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών της Mazda στη μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson και στην πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό, εξασφαλίζουν την προοδευτικότητα των χειρισμών και την οδηγική άνεση σε υψηλότερο επίπεδο από ποτέ. Τόσο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των μπροστινών και των πίσω αμορτισέρ, όσο και η σχεδίαση της βαλβίδας εκτόνωσης, είναι βελτιστοποιημένα.

Αυτά τα χαρακτηριστικά αυξάνουν τη δύναμη απόσβεσης σε χαμηλή ταχύτητα, κατά την κίνηση σε ομαλό οδόστρωμα, ενώ μειώνουν τη δύναμη απόσβεσης στις υψηλές ταχύτητες, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο δρόμο, με αποτέλεσμα τη σημαντικά βελτιωμένη ομαλότητα και σταθερότητα.

Το GVC Plus ενσωματώνει τεχνολογία που ενισχύει την ευστάθεια σε σχέση με τη λειτουργία του GVC, μέσω του συμβατικού κινητήρα, χρησιμοποιώντας τα φρένα για να προσθέσει τον άμεσο έλεγχο της ροπής περιστροφής στον κάθετο άξονα (yaw control). Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μία στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus εφαρμόζει μια ελαφριά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας ένα ποσοστό ροπής αντιστάθμισης, που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία.

Εκτός από τη βελτίωση του χειρισμού σε ελιγμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης, το GVC Plus προσφέρει μια αίσθηση ασφαλείας στον έλεγχο, κατά την αλλαγή λωρίδας σε υψηλές ταχύτητες.

Το νέο Mazda 2

Η έρευνα της Mazda για το Noise Vibration Harshness (NVH) οδήγησε σε μια μοναδική προσέγγιση στον έλεγχο του ήχου που εισέρχεται στην καμπίνα. Η παχιά επένδυση της οροφής, η χρήση παχύτερης τσιμούχας στην πίσω πόρτα, και υλικού απορρόφησης κραδασμών στο εσωτερικό των πίσω φτερών, μεγιστοποιούν την απορρόφηση του θορύβου. Όλες αυτές οι βελτιώσεις ελαχιστοποιούν την είσοδο των θορύβων και αυξάνουν την άνεση και τη χαρά της οδήγησης.

Ο σχεδιασμός των μπροστινών καθισμάτων στηρίζεται στο γεγονός ότι όταν ο άνθρωπος περπατάει και η λεκάνη είναι όρθια, το σώμα διαθέτει την εγγενή ικανότητα να διατηρεί την ισορροπία του και να κρατά σταθερό το κεφάλι.

Αυτό ενσωματώθηκε στη μελέτη της Mazda για να συνδυάσει την άνεση στην οδήγηση με τη σωστή θέση του σώματος. Για να επιτευχθεί αυτό, η καλά ρυθμισμένη εσωτερική δομή του καθίσματος διαθέτει βελτιστοποιημένα ελατήρια, υιοθέτηση ελατηρίων στρέψης που εμποδίζουν την βύθιση του σώματος του επιβάτη, και υλικά που βελτιώνουν την πλευρική στήριξη, καθώς και την υιοθέτηση γεμίσματος με αφρώδη πολυουρεθάνη μεγάλης πυκνότητας που κρατούν τη λεκάνη όρθια, καθιστώντας εύκολη τη διατήρηση αυτής της στάσης.

Το νέο Mazda 2

Διαθέσιμοι κινητήρες

Από 75 έως 115 ίππους και επιλογή αυτόματου και χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στις εκδόσεις των 90 ίππων, το Mazda 2 2023 έχει την κατάλληλη λύση για όλους.

Skyactiv G 75 hp 6MT
e-Skyactiv G 90 hp 6MT / με σύστημα Mild Hybrid
Skyactiv G90 hp 6AT
e-Skyactiv G 115hp 6MT / με σύστημα Mild Hybrid

Οι εκδόσεις e-Skyactiv G90 και e-Skyactiv G115 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι εφοδιασμένες με το σύστημα Mazda Mild Hybrid και για το λόγο αυτό κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο και δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Το Mazda 2 2023 κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και προσφέρεται με 6 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης. Είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο πωλήσεων της Mazda με τιμή εκκίνησης 16.511€.

Το νέο Mazda 2

Διαβάστε επίσης:

Mazda MX-5: Ανανέωση ενόψει καλοκαιριού!

Η Bentley για το περιβάλλον!

Ναύτες και θαλαμηπόλοι ζητούν από την ΠΝΟ να προκηρυχθεί απεργία στα ακτοπλοϊκά πλοία

──────────────────