H Dacia έχει αλλάξει μορφή τα τελευταία χρόνια και ήρθε η στιγμή ανανέωσης και της ναυαρχίδας της του εμβληματικού Duster!

Το Duster υιοθετεί την καινούργια σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα Sandero Streetway & Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου ‘Y’, ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Το νέο και πιο μοντέρνο εμπρός μέρος ενισχύει ακόμα περισσότερο την έντονη προσωπικότητα του καινούργιου Duster. Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED. Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας. Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Χάρη στη συνεργασία σχεδιαστών και μηχανικών, η αεροδυναμική του νέου Duster εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη. Το Duster προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες του. Το φιλόξενο εσωτερικό του, διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”.

Οι επενδύσεις των καθισμάτων του Duster είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Η λεπτή γραμμή τους βελτιώνει την ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα εμπρός και των εμπρός προς τα πίσω. Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα την έκδοση). Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέα συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

Το Duster προσφέρει χαρακτηριστικά «παντός εδάφους»:

217 χλστ. απόσταση από το έδαφος (εκδόσεις 2WD) και 214 χλστ. (εκδόσεις 4WD).
Γωνία ράμπας 21°.
Γωνία προσέγγισης 30°.
Γωνία διαφυγής 34° (εκδόσεις 2WD) / 33° (εκδόσεις 4WD).

Η 2κίνητη έκδοση του Duster εφοδιάζεται με στάνταρ οικολογικά ελαστικά που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του CO2, επιτυγχάνοντας μείωση της αντίστασης κύλισης έως και 10%. Η έκδοση 4×4, εφοδιάζεται με ελαστικά που πληρούν τις επίσημες προδιαγραφές 3PMSF. Ο εξαιρετικός βαθμός πρόσφυσης που προσφέρουν αυτά τα ελαστικά, καθιστά περιττή τη χρήση χειμερινών ελαστικών. Η έκδοση 4×4 που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα infotainment Media Display ή το Media Nav, περιλαμβάνει επίσης και το 4×4 Monitor που εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών στην κεντρική οθόνη του ταμπλό:

Πλευρικό κλισιόμετρο: που εμφανίζει τη γωνία κλίσης δεξιά-αριστερά και αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος

Διαμήκης κλίση: λαμβάνει τα δεδομένα από το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και το αντίστοιχο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Adaptive Hill Descent Control) ενημερώνοντας τον οδηγό για την κλίση του δρόμου.

Πυξίδα: διαθέσιμη ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο, βοηθά τον οδηγό στο προσανατολισμό του.

Υψόμετρο: το υψόμετρο απεικονίζεται σε μία πλευρά της οθόνης, ενώ στην άλλη πλευρά εμφανίζονται τα στοιχεία ανάβασης-κατάβασης.


Το Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων:

Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

Βενζίνης:

-1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
-1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων
-1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η έκδοση 2WD εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe 150PS. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου. Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.


Οι τιμές είναι:

ΒΕΝΖΙΝΗ
1.0 TCe 90hp AMBIANCE 4×2                 15.990
1.0 TCe 90hp SPORTIVE 4×2                   17.180
1.0 TCe 90hp PRESTIGE 4×2                   17.990
1.3 TCe 150hp PRESTIGE 4×2 EDC        21.490

ΒΕΝΖΙΝΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)

1.0 TCe 100hp AMBIANCE 4×2 LPG     15.990
1.0 TCe 100hp SPORTIVE 4×2 LPG       17.180
1.0 TCe 100hp PRESTIGE 4×2 LPG       17.990

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

1.5 Blue dCi 115hp AMBIANCE 4×4     21.710
1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×2      19.950
1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×4      23.570
1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×2      20.880
1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×4      24.650


Το Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης. Επιπλέον, το Dacia Duster πλαισιώνεται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

 

Διαβάστε επίσης:

Παρουσίαση του νέου Audi Q4 e-tron!

Η νέα Mercedes C-Class πάτησε Ελλάδα!

Jeep Compass: Η πυξίδα μας έβγαλε Χαλκιδική!