Mε ισχύ 113PS, μπαταρία 44kWh, αυτονομία μέχρι 320km και τελική ταχύτητα στα 135km/h είναι ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 προσφέρει κορυφαία άνεση, ευκολία στη συμβίωση με την ηλεκτροκίνηση, υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, ‘value for money’ ενώ κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 είναι μια έκδοση του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Citroën, που μετράει πάνω από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002.
Το C3 είναι το πιο δημοφιλές Citroen αντιπροσωπεύει το 29% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη. Το 2022, το C3 κατέγραψε μερίδιο αγοράς 11% στο σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας Β.
Το eC3 προσφέρει άνεση συνδυάζοντας το καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort και τα νέα καθίσματα Citroën Advanced Comfort. Παράλληλα είναι ψηλότερο και πιο τετραγωνισμένο, με ίδιο όμως αποτύπωμα στο δρόμο: Έχει υψηλότερη θέση οδήγησης (+100χλστ. σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας B-hatch), αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και εξωτερικά προστατευτικά, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Η ανάρτηση Citroën Advanced Comfort προσφέρει ασύγκριτη οδηγική άνεση και ελευθερία κίνησης κάτω από όλες τις συνθήκες, απορροφώντας τους κραδασμούς και εξαλείφοντας τις ανομοιομορφίες. Η αρχή λειτουργίας της ανάρτησης είναι απλή. Το σύστημα των Progressive Hydraulic Cushions προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά των αμορτισέρ: ένα για τη συμπίεση και ένα για την εκτόνωση.
Επομένως, η ανάρτηση λειτουργεί σε δύο στάδια. Σε ελαφρά συμπίεση και σταμάτημα, το ελατήριο και το αμορτισέρ ελέγχουν από κοινού τις κάθετες δυνάμεις χωρίς να φορτίζουν τα υδραυλικά στοπ. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο “πετάει” από πάνω τις ανωμαλίες του οδοστρώματος: αυτό είναι το φαινόμενο του μαγικού χαλιού.
Σε έντονη συμπίεση και βίαια φρεναρίσματα, το ελατήριο και το αμορτισέρ λειτουργούν σε συνδυασμό με τα υδραυλικά στοπ που επιβραδύνουν σταδιακά την κίνηση, αποφεύγοντας έτσι το απότομο σταμάτημα στο τέλος της διαδρομής τους. Το υδραυλικό στοπ απορροφά την αποθηκευμένη ενέργεια. Δεν υπάρχει επομένως φαινόμενο εκτόνωσης, και οι επιβάτες αισθάνονται εντελώς απομονωμένοι από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Στο ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους. Χάρη στο εξωτερικό ύψος των 1,57m το νέο eC3 προσφέρει 30 χιλιοστά περισσότερο χώρο στους εμπρός επιβάτες. Όλοι οι επιβάτες επωφελούνται εξαιρετικής ορατότητας προς τα έξω είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19χλστ. μακρύτερο, και μόλις 6χλστ. φαρδύτερο.
Το ψηλό εσωτερικό του είναι γεμάτο με πλήθος χρήσιμων και έξυπνων αποθηκευτικών χώρων, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα, και κάτω από το μεσαίο υποβραχιόνιο, ενώ διατίθεται και ειδική θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. Άνετο και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60-40 είναι και το πίσω κάθισμα ενώ χάρη στο πλάτος μεταξύ των θόλων που φτάνει τα 1.015χλστ., το πορτμπαγκάζ των 310λίτρων εξασφαλίζει την εύκολη μεταφορά, για τα ψώνια ή τις βαλίτσες των επιβατών.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 83kW/113hp αποδίδει ισχύ και ροπή κατάλληλη για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη καθώς και για τα μεγαλύτερα ταξίδια, ενώ η μπαταρία των 44kWh εξασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 320km βάσει μετρήσεων WLTP.
Η φόρτιση από σταθμό με παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) ισχύος 100kW, από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 26 λεπτά. Η στάνταρ φόρτιση από παροχή εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος, από 20 έως 80%, διαρκεί περίπου 4ώ.10λ. από παροχή ισχύος 7kW, ή 2ώ.50λ. εφόσον διατίθεται παροχή ισχύος 11kW. Χρειάζεται για τα 0-100km/h περίπου 11δλ., ενώ η εκτιμώμενη τελική του ταχύτητα φτάνει τα 135km/h.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα νέο Citroën Head-Up Display που αντανακλά τις πληροφορίες του οχήματος σε μία γυαλιστερή μαύρη λωρίδα ανάμεσα στο επάνω μέρος του ταμπλό και τη βάση του παρμπρίζ.
Αυτή η έξυπνη λύση διασφαλίζει ότι δεν υπάρχει διπλή πληροφόρηση, όπως θα υπήρχε παραδοσιακά μεταξύ ενός συστήματος Head-Up Display και των κλασικών οργάνων του πίνακα, και διασφαλίζει την άμεση πρόσβαση του οδηγού, σε όλες τις βασικές πληροφορίες, χωρίς να τραβήξει ούτε στιγμή τα μάτια του από το δρόμο.
Το νέο πολυ-λειτουργικό τιμόνι μικρής διαμέτρου, είναι πιο εύκολο στο χειρισμό του, ενώ η ρύθμιση του ύψους του γίνεται πολύ εύκολα ώστε να διασφαλίζει ότι η ορατότητα προς την οθόνη του Citroën Head-Up Display, είναι πάντα ιδανική χωρίς να παρεμποδίζεται από τίποτα.
Στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη των 10.25 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ το σύστημα ‘My Citroen Play με Smartphone Station’ και την αποκλειστική εφαρμογή, που προσφέρεται στο στάνταρ εξοπλισμό στους κατόχους της αρχικής έκδοσης ‘You’, εξασφαλίζει την πρόσβαση στο ηχοσύστημα, τις τηλεφωνικές κλήσεις και την πλοήγηση μέσω της δικής τους συσκευής.
Το νέο μοντέλο αυτονομίας 320 χιλιομέτρων θα είναι διαθέσιμο το 2024 στην Ελλάδα. Θα ακολουθήσει το 2025 μια πιο οικονομική έκδοση με αυτονομία 200 χιλιομέτρων.
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Απίστευτη εξέλιξη για τον Ελληνα σούπερ σταρ του NBA
Γερμανία: Ειδικές δυνάμεις στην Κύπρο, για το ενδεχόμενο «στρατιωτικής εκκένωσης» από το Ισραήλ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες