Περισσότερο Abarth από ποτέ χάρη στην καλύτερη κατανομή βάρους, τη μεγαλύτερη ροπή και τα φαρδύτερα μετατρόχια.
H Abarth παρουσιάζει μια εντελώς νέα εποχή, η οποία ξεκινά με την αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτρικού Νέου Abarth 500e, το οποίο θα εμπλουτίσει τη γκάμα της και θα διευρύνει το κοινό της. Το νέο Abarth 500e είναι το πιο άμεσο στις αντιδράσεις και δυναμικό Abarth της σύγχρονης εποχής.
H ηλεκτρική αρχιτεκτονική προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και αίσθηση από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, χάρη στη βελτιωμένη κατανομή βάρους, την αυξημένη ροπή και το μεγαλύτερο πλάτος (φαρδύτερα μετατρόχια).
Η ηλεκτροκίνηση συντελεί στη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης και εξασφαλίζει κορυφαία απόκριση, καλύτερη ισορροπία, μεγαλύτερη σταθερότητα και αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης. Με λίγα λόγια, για την Abarth η ηλεκτροκίνηση σημαίνει μεγαλύτερη απόλαυση και απόδοση.
Έτσι, εκτός από τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, η νέα τεχνολογία μπορεί να προσφέρει και περισσότερη διασκέδαση.
Ο κ. Olivier Francois, FIAT & Abarth Chief Executive Officer τόνισε: «Κάποιος μπορεί να ρωτήσει, γιατί ηλεκτρικό; Η απάντηση είναι, γιατί είναι πιο αποδοτικό. Αυτή πάντα ήταν η αναζήτηση του Carlo Abarth και σε αυτό το δρόμο βαδίζουμε και εμείς.
Καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερο κράτημα, περισσότερη διασκέδαση. Και βέβαια ο ήχος». Ο μοναδικός λόγος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού Abarth είναι η αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης.
Αυτός ο στόχος οδηγεί την Abarth εδώ και 73 χρόνια με τη μάρκα να αποτελεί από το 1949 συνώνυμο της απόδοσης και της ανταγωνιστικότητας. Σήμερα, ο Σκορπιός, ανανεώνει αυτή την πρόκληση με ένα επαναστατικό μοντέλο που κάνει πράξη τη φιλοσοφία ζωής του Carlo Abarth, «Πήγαινε ταχύτερα από χθες. Κατέκτησε περισσότερες νίκες».
Το νέο 500e είναι το πλέον άμεσο και διασκεδαστικό Abarth 500 στην πόλη, έχοντας καλύτερες επιδόσεις και απόκριση από το Abarth 695. Ειδικότερα στην επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες (20-40χλμ./ώρα) είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο (50%) σε σχέση με το βενζινοκίνητο μοντέλο 695 (180hp).
Αλλά και εκτός του αστικού περιβάλλοντος, το νέο Abarth 500e είναι ταχύτερο, με την επιτάχυνση 40-60χλμ./ώρα να απαιτεί μόλις 1,5δλ. -πολύ ταχύτερα από τη συμβατική έκδοση- που μένει πίσω κατά 15 μέτρα, φτάνοντας τα 60χλμ./ώρα ένα δευτερόλεπτο αργότερα.
Επιταχύνοντας από τα 60 στα 100χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι επίσης ταχύτερο κατά σχεδόν 1δλ., ενώ η συνολική του ανωτερότητα καταγράφεται και στην πίστα Misto Alfa Handling Track του κέντρου δοκιμών του Balocco, όπου το νέο Abarth 500e κερδίζει το 695 στο γύρο με περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά.
Παράλληλα, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα, το μακρύτερο μετατρόχιο, η βελτιωμένη σταθερότητα χάρη στα φαρδύτερα μετατρόχια και η καλύτερη κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων προσφέρουν κορυφαία απόκριση και επίπεδα πρόσφυσης. Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 113,7 kW (155hp) που εξασφαλίζει δυναμικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή οι υψηλές επιδόσεις συνδυάζονται με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Συνολικά το νέο Abarth 500e είναι ένα γρήγορο, διασκεδαστικό και με εξαιρετική ακρίβεια σπορ αυτοκίνητο που ενώνει τους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας με ένα νέο κοινό, επεκτείνοντας την εμπορική της παρουσία και παραμένοντας την ίδια στιγμή πιστό στο αυθεντικό DNA της Abarth.
Προγράμματα οδήγησης: Turismo, Scorpion Street και Scorpion Track
Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα, το κάθε ένα με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες.
• Η επιλογή Turismo προσφέρει ομαλότερη επιτάχυνση, ενώ και η συνολική απόδοση περιορίζεται για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ισχύς φτάνει τα 100 αντί τα 113 kW και η ροπή τα 220 αντί τα 235Nm.
• Η επιλογή Scorpion Street παράλληλα με την μέγιστη ισχύ προσφέρει και τη μέγιστη ανάκτηση ενέργειας.
• Στις επιλογές Turismo και Scorpion Street διαθέσιμη είναι και η λειτουργία “one-pedal” για ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ανάκτηση ενέργειας.
• Τέλος το πρόγραμμα Scorpion Track όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομα του έχει σχεδιαστεί με αποκλειστικό γνώμονα τη μέγιστη απόδοση.
Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά. Διαχρονικά ο ήχος παίζει σημαντικό ρόλο για την Abarth. Εκτός από τεχνικό στοιχείο, εξελίχθηκε σε μια ξεχωριστή υπογραφή που υπογραμμίζει τη διασκέδαση που προσφέρουν τα μοντέλα της μάρκας.
Το νέο Abarth 500e είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που προσφέρει μια ηχητική εμπειρία για όσους επιθυμούν να οδηγούν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς όμως να αποχωριστούν το βρυχηθμό ενός σπορ αυτοκινήτου.
Κάθε φορά που ο οδηγός ενεργοποιεί το αυτοκίνητο, το σύστημα αναπαράγει έναν ήχο από ηλεκτρική κιθάρα, κάτι που ισχύει αντίστοιχα και με την ενεργοποίηση του υποχρεωτικού συστήματος AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) μετά τα 20χλμ./ώρα. Τέλος το νέο Abarth 500e, είναι το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο πόλης με σύστημα αναπαραγωγής ήχου, για όσους δεν θέλουν να αποχωριστούν ούτε για μια στιγμή το χαρακτηριστικό βρυχηθμό του Turbo βενζινοκινητήρα της Abarth.
Η νέα εξηλεκτρισμένη υπογραφή του Σκορπιού κάνει την εμφάνιση της με το μοντέλο, ενώνοντας την ισχύ με την καινοτομία και τη διασκέδαση με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Μια σειρά «επιθετικών» στοιχείων στο αμάξωμα τραβούν αμέσως την προσοχή, όπως ο νέος προφυλακτήρας, ο πίσω διαχύτης και οι εντυπωσιακές ζάντες ελαφρού κράματος που φιλοξενούν το σύστημα πέδησης με δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Νέα είναι η φωτεινή υπογραφή LED, αλλά και το λογότυπο με τον Σκορπιό. Η αποκάλυψη του νέου Abarth 500e πραγματοποιείται με τη έκδοση λανσαρίσματος Scorpionissima, μια εντυπωσιακή και πλήρως εξοπλισμένη πρόταση για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Abarth. Με την παραγωγή να περιορίζεται στις μόλις 1.949 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στη χρονολογία γέννησης της μάρκας, η Scorpionissima είναι διαθέσιμη σε αμαξώματα hatchback και cabrio.
Ο εξοπλισμός του νέου Abarth 500e Scorpionissima περιλαμβάνει εκτός των άλλων τροχούς 18 ιντσών με φινίρισμα Diamond-Cut, ηλιοροφή, φιμέ τζάμια, σπορ πεντάλ και καθίσματα με επένδυση από Alcantara. Εντυπωσιακό είναι το σύστημα πολυμέσων Uconnect™ με την οθόνη αφής των 10,25’’ που είναι συμβατό με Apple CarPlay® και Android Auto™ και τις σελίδες που παρουσιάζουν σε πραγματικό χρόνο την απόδοση του συνόλου. Παράλληλα, χάρη στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγχει από απόσταση τη λειτουργία και την κατάσταση του αυτοκινήτου του, μέσω της κινητού του τηλεφώνου.
Διαβάστε επίσης:
Ισχυρή δέσμευση για την ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Eυρωπαϊκή Super League: Οι Ευρωπαϊκές Λίγκες αντιδρούν στην προοπτική της Unify League
- Ταχιάος: Να «συνετίσουν» οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ τον δήμαρχο Αθηναίων για το μετρό στα Εξάρχεια
- ΕΕ: Ξεκινά έρευνα για την mega συμφωνία εξαγοράς του MotoGP από την F1
- Φραγκογιάννης: Ενίσχυση της επιχειρηματικής και επενδυτικής συνεργασίας Ελλάδας-Αρμενίας σε πολλούς τομείς