Είναι ένα νέο D SUV χωρίς παρελθόν, συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και απαράμιλλη δυναμική μαζί με εξαιρετική άνεση.
Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V ένα μοντέλο χωρίς προϊστορία για την Ιαπωνική εταιρεία αποτελεί μία καινούργια πρόταση στην κατηγορία D-SUV όπου η Honda έχει ήδη το CRV το οποίο το 2022 με 601.000 πωλήσεις ήταν το 6ο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στον πλανήτη. Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει υβριδικό σύστημα e:HEV. Το υβριδικό σύνολο προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0lt συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας.
Σχεδιαστικά, η σιλουέτα του ZR-V διαθέτει ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω και λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με την χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου είναι λιτό χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι απέριττες πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα. Οι εκδόσεις Sport και Advance επωφελούνται επίσης από διπλές απολήξεις εξάτμισης με γυαλιστερό χρωμιωμένο περίβλημα και μεταλλικό gun κεντρικό στοιχείο, κάτω ακριβώς από το σχετικό διακοσμητικό στοιχείο, που έρχεται να προσθέσει περαιτέρω βάθος και ευκρίνεια στο πίσω μέρος του οχήματος.
Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στο μέσο προσδίδοντας πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB. Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός με το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και την υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα.
Με ύψος 1.620mm χωρίς φορτίο, πλάτος 1.840mm, μήκος 4.568mm και μεταξόνιο 2.657mm, το ZR-V δεν έχει διακριτή θέση στην γκάμα των SUV οχημάτων της Honda. Όντας κατά 50mm φαρδύτερο από το HR-V και κατά 59mm χαμηλότερο από το CR-V, το νέο μοντέλο είναι compact αλλά ευρύχωρο, προσφέροντας μία συναρπαστική ισορροπία ικανοτήτων, ευρυχωρίας και ευελιξίας. Διαθέσιμο σε πέντε εξωτερικούς χρωματισμούς που περιλαμβάνουν τους Diamond Dust Pearl, Ruse Black Metallic, Radiant Red Metallic, Platinum White Pearl, και Still Night Blue Pearl. Το ZR-V διατίθεται με ζάντες αλουμινίου 18” στάνταρ σε φινίρισμα Pewter Gray για την έκδοση Elegance και Matt Berlina Black για την Sport, ενώ οι εκδόσεις Advance προσφέρουν φινίρισμα diamond cut και Berlina Black επιδιώκοντας μία πιο premium εμφάνιση. Ο χώρος αποσκευών του ZR-V προσφέρει χωρητικότητα 390 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση, δηλαδή 20% περισσότερο από το HR-V. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων προστίθενται επιπλέον 921 λίτρα (1311 λίτρα συνολικά), ενώ το χαμηλό, φαρδύ κατώφλι και το επίπεδο δάπεδο διευκολύνουν τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων.
Μία αυτόματη ηλεκτρική πίσω πόρτα διατίθεται στάνταρ από την έκδοση Sport και πάνω: ένα ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτηριστικό όταν χέρια σας δεν είναι διαθέσιμα. Το σύστημα ανταποκρίνεται περνώντας το πόδι σας κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος για να ανοίξει το πορτμπαγκάζ, ενώ μια λειτουργία walk-away ενεργοποιεί το αυτόματο κλείσιμο και κλείδωμα.
Το ZR-V, βασίζεται στην υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένος κύκλος). Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα δομικά υλικά υψηλής αντοχής έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός προβλέψιμου και αξιόπιστου συστήματος διεύθυνσης Μειωμένες τριβές στην εμπρός ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης για να μπορούν οι οδηγοί να χαράσσουν την ιδανική γραμμή στις στροφές αλλά και να απολαμβάνουν κορυφαία αίσθηση τιμονιού. Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά και συνδέσμους για εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPS) με διπλό πινιόν διαθέτει βελτιωμένο ρουλεμάν κολόνας τιμονιού για μείωση των τριβών και βελτίωση της αίσθησης του τιμονιού. Επιπλέον, το EPS έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία. Ένας ανέπαφος αισθητήρας ροπής μετράει τη δύναμη διεύθυνσης που ασκεί ο οδηγός στο τιμόνι και μια ECU καθορίζει πόση υποβοήθηση πρέπει να προστεθεί με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα, ώστε το αποτέλεσμα να είναι μια απρόσκοπτη, φυσική αίσθηση διεύθυνσης.
Διαβάστε επίσης
Να τι καταγράφει το Ευρωβαρόμετρο στην οδήγηση!