• AUTO

    Ιδού το επαναφορτιζόμενο BYD SEAL U DM-i


    Η τεχνολογία DM (Dual Mode) δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με μικρή εξάρτηση από το καύσιμο.

    Πανελλήνια παρουσίαση για το νέο επαναφορτιζόμενο BYD SEAL U DM-i σήμερα στη Βουλιαγμένη. Πρόκειται για το πρώτο όχημα της BYD με θερμικό κινητήρα που εισάγεται στην Ευρώπη και φέρει υβριδική τεχνολογία με επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Πρόκειται για την τεχνολογία Super DM που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία από 70 έως και 80 χλμ., ανάλογα με την έκδοση. Οι μηχανικοί της BYD οδηγήθηκαν σ’ αυτή την τεχνολογία καθώς δεν ήταν ξεκάθαρο όταν λαμβάνονταν οι αποφάσεις αν θα κυριαρχήσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή τα phev. Η έκδοση SEAL U DM-i Design είναι τετρακίνητη, διαθέτοντας δύο ηλεκτροκινητήρες (εμπρός και πίσω) και μπαταρία τύπου “Blade Battery” της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh. Το σύστημα κίνησης συμπληρώνεται από υβριδικό κινητήρα 1.5 turbo που αναπτύχθηκε από τη BYD και προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Η έκδοση Boost, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, διατίθεται με υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων και μπαταρία τύπου “Blade Battery” της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh. Άμεσα διαθέσιμο και στη χώρα μας με τιμές από 38.900 €.

    Η τεχνολογία Super DM της BYD δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με μικρή εξάρτηση από το καύσιμο, γεγονός που την καθιστά πιο φιλική προς το περιβάλλον, με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και ο οδηγός επιλέξει τη λειτουργία EV, το όχημα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ όταν η κατάσταση φόρτισης (SOC) είναι χαμηλή, το BYD SEAL U DM-i μετατρέπεται σε υβριδικό. Το SEAL U DM-i διατίθεται σε δύο εκδόσεις (Design & Boost) οι οποίες απευθύνονται στους οδηγούς που επιθυμούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.

    Το SEAL U DM-i στην έκδοση Design διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (150 kW – 204 PS για τον εμπρός και 120 kW – 164 PS για τον πίσω κινητήρα) και μια “Blade Battery” με χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 96 kW (131 PS) και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 238 kW (324 PS) και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm. Το BYD SEAL U DM-i Design είναι τετρακίνητο. Η έκδοση Boost είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν υβριδικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 72 kW (98 PS) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 145 kW (198 PS). Η έκδοση Boost διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design. Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 160 kW (218 PS). Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm. O κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία (μεταξύ 25% και 70%, το εύρος μπορεί να ρυθμιστεί), ώστε η ηλεκτρική λειτουργία να είναι πάντα διαθέσιμη, ενώ η μπαταρία φορτίζεται και με την τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας.  Η τετρακίνητη έκδοση Design έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων (WLTP), εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 870 χιλιομέτρων (WLTP). Η προσθιοκίνητη έκδοση Boost προσφέρει 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 1.080 χιλιομέτρων (WLTP).

    Η καινοτόμα Blade Battery της BYD, η οποία αναπτύχθηκε από την εταιρεία με πρωταρχικό στόχο τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας, της μακροζωίας, της απόδοσης και της αξιοποίησης του χώρου. Η μπαταρία αποτελείται από πολλές λεπτές επιμήκεις κυψέλες, οι οποίες στην πραγματικότητα μοιάζουν την διάταξη μιας κυψέλης μελισσών.  Ως υλικό καθόδου χρησιμοποιείται φωσφορικό άλας σιδήρου λιθίου (LiFeP04) με στόχο την αύξηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας και της θερμικής σταθερότητας. Το εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας της μπαταρίας τύπου “Blade Battery” αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπερβαίνει τις απαιτήσεις της διαδικασίας δοκιμών “Nail Penetration Test”, όπως αποκαλούνται. Πρόκειται για τους πιο αυστηρούς τρόπους δοκιμής της θερμικής διαφυγής της μπαταρίας, οι οποίοι προσομοιώνουν τις συνέπειες ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.  Όλες οι εκδόσεις του BYD SEAL U DM-i προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 kW. Ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι μόλις 35 λεπτά.

    Το πενταθέσιο SUV της κατηγορίας D έχει μήκος 4.775 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.670 χλστ. Λόγω του μεταξονίου των 2.765 χλστ. και της επίπεδης σχεδίασης του δαπέδου, υπάρχει πλούσιος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών. Συγχρόνως το SEAL U DM-i προσφέρει χαμηλό θόρυβο στην καμπίνα. Το πίσω κάθισμα, το οποίο μπορεί να αναδιπλωθεί σε αναλογία 60/40, διευκολύνει στην αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 425 στα 1.440 λίτρα.

    Το BYD SEAL U DM-i έχει εξελιχθεί ώστε να είναι ένα από τα ασφαλέστερα ηλεκτροκίνητα οικογενειακά SUV της κατηγορίας του. Εκτός από την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής και ενός εξαιρετικά ισχυρού πάνελ με κυψελοειδή δομή για την προστασία της μπαταρίας, το BYD SEAL U DM-i προσφέρει επίσης ένα σταθερό από πλευράς δυναμικής πλαίσιο σε συνδυασμό με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά χάρη στην εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Για να παρακολουθεί την κυκλοφορία, να προειδοποιεί τον οδηγό ή ακόμη και να επεμβαίνει για να αποτρέψει ένα τροχαίο ατύχημα, το BYD SEAL U DM-i είναι στάνταρ εξοπλισμένο με μια εκτεταμένη σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) που χρησιμοποιούν πέντε ραντάρ και μια κεντρική κάμερα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Προειδοποίηση Εμπρόσθιας Σύγκρουσης, Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, Προσαρμοζόμενο Cruise Control, Προειδοποίηση Οπίσθιας Σύγκρουσης, Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας, Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας, Έξυπνος Έλεγχος Ορίων Ταχύτητας, Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου και πολλά άλλα. Η έκδοση Design διαθέτει επίσης Head Up Display.

    Κατά τη νυχτερινή οδήγηση, μπορείτε να βασιστείτε στην τεχνολογία φωτισμού full-LED για καλύτερη ορατότητα, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης μεγάλης σκάλας φώτων και των προσαρμοζόμενων προβολέων που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Για να βοηθήσει τον οδηγό να εκτελεί ελιγμούς με ασφάλεια, ένα σύστημα από κάμερες παρέχει περιφερειακή ορατότητα 360 μοιρών στην κεντρική οθόνη, ακόμη και από πάνω και γύρω από το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ενός animated car. Συνδυάζοντας έξυπνα τις εικόνες από πολλαπλές ευρυγώνιες κάμερες, φαίνεται σαν να παρακολουθείτε από μικρή απόσταση τους ελιγμούς, που οι ίδιοι πραγματοποιείτε με το αυτοκίνητο. Το SEAL U DM-i έχει αξιολογηθεί με την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών στις δοκιμές πρόσκρουσης, που διενεργεί ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP. Οι παραδόσεις των νέων BYD SEAL U DM-i Boost και Design ξεκινούν άμεσα στη χώρα μας. Το SEAL U DM-i είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα, τα Delan Black, Time Grey, Snow White, Tian Qing (μπλε) και Boundless Cloud, ενώ για το εσωτερικό υπάρχουν δύο διαμορφώσεις (αποχρώσεις στις επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών σε μαύρο ή μαύρο/καφέ). Να σημειώσουμε ότι και οι δύο εκδόσεις έχουν τιμή προ φόρων κάτω από 40.000 €, με σαφές όφελος για τον εταιρικό χρήστη.

    Στον στάνταρ εξοπλισμό των εκδόσεων, πέρα από το πλήρες πακέτο βοηθημάτων οδήγησης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, περιλαμβάνονται:

    Ζάντες αλουμινίου 19”

    LED φώτα με αυτόματη ενεργοποίηση

    Επενδύσεις καθισμάτων από Vegan δέρμα

    Πίνακας οργάνων 12.3″ TFT full LCD

    Οθόνη αφής infotainment 15.6″ ηλεκτρικά περιστρεφόμενη

    Ασύρματη φόρτιση Smartphone 2 x 15W

    Πανοραμική κάμερα 360°

    Πανοραμική ηλιοροφή ηλ. ανοιγόμενη και με ηλ. σκιάδιο

    Ηλεκτρική λειτουργία θύρας χώρου αποσκευών

    Head-up Display

    Διζωνικός κλιματισμός

    Ψηφιακός βοηθός με φωνητική αναγνώριση – “Hi, BYD”

    Μεταλλική βαφή αμαξώματος

    H οθόνη περιστρέφεται σε οριζόντια ή κατακόρυφη θέση

    Το BYD SEAL U DM-i προσφέρεται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ. εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τουλάχιστον το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα.

    Διαβάστε επίσης

    Ford Κuga με 8αρι κιβώτιο και 186PS!

     



    ΣΧΟΛΙΑ