Αλλαγές ουσίας στο μεγάλο SUV της τσέχικης εταιρείας ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.
Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια από την πρεμιέρα του μεγάλου SUV της Skoda, του πρώτου στην ιστορίας της. Ήρθε λοιπόν η ώρα της αισθητικής ανανέωσης με σύγχρονο, ελκυστικό design, ακόμα πιο αεροδυναμικό, πάντα με δυνατότητα παραγγελίας ως επταθέσιο. Πλέον διατίθεται και με καινοτόμους προβολείς Full LED Matrix, όπως τα άλλα μοντέλα της μάρκας.
Ας δούμε τα επιμέρους σημεία της ανανέωσης:
– Νέος αεροδυναμικός σχεδιασμός με όψη αλουμινίου στην μπροστινή και πίσω ποδιά, επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέο γυαλιστερό μαύρο πίσω σπόιλερ. Υπερυψωμένο καπό, πιο όρθια, επανασχεδιασμένη μάσκα, προβολείς LED στο βασικό εξοπλισμό και, για πρώτη φορά, δυνατότητα εξοπλισμού προβολέων full LED Matrix, με τον οδηγό να έχει ενεργή τη μεγάλη σκάλα ανά πάσα στιγμή χωρίς να ενοχλεί άλλους χρήστες του δρόμου. Το KODIAQ RS διαθέτει τώρα έναν ξεχωριστό, ιδιαίτερα δυναμικό μπροστινό προφυλακτήρα.
– Εσωτερικά, η εμφάνιση και η αίσθηση του εσωτερικού του KODIAQ ανεβαίνουν σε νέο επίπεδο: διαθέσιμο το Virtual Cockpit με οθόνη 10,25 ιντσών και τέσσερις διαφορετικές διατάξεις, κατ’ επιλογή του οδηγού. Πολυλειτουργικό τιμόνι για εύκολο και πλήρη έλεγχο του οχήματος, με paddles ή και δυνατότητα “hands-on detect” σε κάποιες εκδόσεις, νέες διακοσμητικές λεπτομέρειες και ακμές, πρόσθετες ραφές με γαζιά αντίθεσης και βελτιωμένες λειτουργίες ατμοσφαιρικού φωτισμού LED. Για πρώτη φορά, διαθέσιμα δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρικές πολλαπλές ρυθμίσεις, αερισμό και λειτουργία μασάζ ενώ γίνεται και χρήση ανακυκλωμένων υλικών.
– Σύστημα ψυχαγωγίας/ενημέρωσης με οθόνες αφής έως 9,2 ίντσες, με συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο, χειρισμό από τον ψηφιακό βοηθό φωνής Laura και ενημερώσεις χαρτών και λογισμικού “over the air”. Διαθέσιμο Phone Box για ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου. Ηχοσύστημα CANTON δέκα ηχείων με κεντρικό ηχείο στον ταμπλό και υπογούφερ, για τους λάτρεις του ήχου υψηλής πιστότητας.
– Πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού η οποία πλέον διαθέτει μια βελτιωμένη έκδοση του Crew Protect Assist, με επιπλέον αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος για ανίχνευση κινδύνου επερχόμενης οπίσθιας σύγκρουσης.
– Μεγάλη γκάμα κινητήρων, με το KODIAQ RS, η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, να εξοπλίζεται με νέο βενζινοκινητήρα. 2.0 TSI/245 PS ενώ συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, 7-σχέσεων. Το μοντέλο διατίθεται με δύο ακόμη βενζινοκινητήρες, ο 1.5 TSI που παράγει 150 PS (110 kW) και ο 2.0 TSI με ισχύ 190 PS (140 kW), καθώς και δύο πετρελαιοκινητήρες, 2.0 TDI με απόδοση 150 PS (110 kW) και 200 PS (147 kW), προέρχονται επίσης από την τελευταία γενιά EVO του Volkswagen Group. Εκτός του «μικρού» TSI 1.5, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων, όλες οι άλλες εκδόσεις διαθέτουν αυτόματο DSG 7-σχέσεων, ενώ όσες εκδόσεις έχουν ισχύ άνω των 190 PS έχουν στάνταρ τετρακίνηση.
– Μεγάλη ευρυχωρία, καθώς το νέο μοντέλο με συνολικό μήκος 4,70 μέτρα προσφέρει εντυπωσιακούς χώρους για πέντε ή και περισσότερους επιβάτες, καθώς και προαιρετική πτυσσόμενη τρίτη σειρά καθισμάτων, ώστε να φιλοξενήσει έως και επτά άτομα. Εναλλακτικά, με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 2.065 λίτρα.
Μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2021, περισσότερα από 600.000 KODIAQ είχαν βγει από τις γραμμές παραγωγής παγκοσμίως, με το μοντέλο να διατίθεται σε περίπου 60 αγορές σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, το νέο SKODA KODIAQ αναμένεται το φθινόπωρο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα του μοντέλου.
Διαβάστε επίσης:
H Skoda κυριαρχεί στα οχήματα φυσικού αερίου στην Ελλάδα
SKODA: Συνέχισε την ανοδική της πορεία και το 2020
Έναρξη παραγγελιών για το ηλεκτρικό SKODA ENYAQ iV σε τιμή-έκπληξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ