Ο σχεδιασμός του νέου Transporter και του Caravelle διατηρεί το εμβληματικό DNA των προκατόχων τους, συνδυάζοντας την κλασική αισθητική με σύγχρονες τεχνολογίες και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, εξασφαλίζοντας άνεση, ασφάλεια και απόλυτη λειτουργικότητα.

Η παγκόσμια παρουσίαση στην Αθήνα για την 7η γενιά του Transporter είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής, καθώς οι αποδοτικοί κινητήρες Turbodiesel με προσθιοκίνηση και τετρακίνηση συνδυάζονται πλέον με plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές.

1

Με την παρουσίαση των νέων Transporter και Caravelle, ολοκληρώνεται η οικογένεια Bulli, δίπλα στα Multivan, California και ID. Buzz, προσφέροντας τη σωστή λύση για κάθε ανάγκη.

 

Η σειρά Transporter χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: τα καθαρά επαγγελματικά οχήματα και τη σειρά Caravelle, που προσφέρει λύσεις για μεταφορά επιβατών. Το Multivan αποτελεί το ευέλικτο μοντέλο της γκάμας, με χαρακτηριστικό DNA Bulli, που μόλις λανσαρίστηκε και ως αυτοκινούμενο τροχόσπιτο California.

Το Transporter διατίθεται ως κλειστό Van, με δύο επιλογές μεταξονίου και δύο ύψη οροφής, καλύπτοντας διαφορετικές απαιτήσεις χώρου και μεταφοράς φορτίου. Για τη μεταφορά επιβατών, υπάρχουν δύο εκδόσεις: το Kombi, που προσφέρει ευελιξία στη διάταξη των καθισμάτων, και το Caravelle, ιδανικό ως Minibus, ταξί μεγάλης χωρητικότητας ή οικογενειακό πολυμορφικό όχημα.

 

Υπάρχουν επτά συστήματα κίνησης από 81 kW (110 PS) έως 210 kW (286 PS). Τρεις πετρελαιοκινητήρες TDI, ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης (eHybrid) και τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης (e-Transporter και e-Caravelle).

Επιπλέον, δύο από τα TDI μοντέλα είναι διαθέσιμα προαιρετικά με τετρακίνηση 4MOTION. Οι κινητήρες TDI έως 110 kW συνδυάζονται στον βασικό εξοπλισμό με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ο TDI 125 kW συνδυάζεται πάντα με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά και για τον TDI 110 kW. Τα μοντέλα TDI από 110 kW μπορούν επίσης να παραγγελθούν με τετρακίνηση 4MOTION. Τα e-Transporter και e-Caravelle θα κυκλοφορήσουν με ισχύ 100 kW (136 PS), 160 kW (218 PS) και 210 kW (286 PS). Η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 64 kWh (καθαρή). Εκτός αυτού θα υπάρξει μεταγενέστερα μια ηλεκτρική έκδοση με μειωμένη ισχύ και μικρότερη μπαταρία για αστικές μετακινήσεις παραδόσεων.

 

Ο χώρος φόρτωσης των εκδόσεων με μακρύ μεταξόνιο μπορεί να φιλοξενήσει τρεις Euro παλέτες, ενώ το μέγιστο επιτρεπόμενο πρόσθετο φορτίο έχει αυξηθεί στα 1,33 τόνους, δηλαδή +0,13 τόνους σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παράλληλα, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ενίσχυσε το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης, το οποίο πλέον ανέρχεται σε 2,8 τόνους (από 2,5 τόνους), ανάλογα με το σύστημα κίνησης και την έκδοση.

 

Η θέση εργασίας του οδηγού και των επιβατών έχει βελτιωθεί σημαντικά, προσφέροντας μεγαλύτερη εργονομία και τεχνολογική εξέλιξη. Το Cockpit, πλήρως επανασχεδιασμένο, συνδυάζει τον ψηφιακό κόσμο των οθονών και των χειριστηρίων με ανθεκτικά φυσικά πλήκτρα, διατηρώντας την εύκολη και ασφαλή χρήση του οχήματος σε κάθε περίσταση.

Η 7η γενιά Transporter προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερο όγκο στο εσωτερικό. Το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων τροχών έχει αυξηθεί κατά 148 mm σε 1.392 mm. Το μήκος του χώρου φόρτωσης στο δάπεδο του Transporter με κανονικό μεταξόνιο είναι 2.602 mm – αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 61 mm· με διευρυμένο μεταξόνιο, το μήκος του χώρου φόρτωσης αυξάνεται σε 3.002 mm. Χάρη στην αύξηση του μήκους, του πλάτους και του μεταξονίου, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά τον όγκο φόρτωσης του Transporter: Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος των Van με κανονικό μεταξόνιο είναι τώρα 5,8 κυβικά μέτρα, οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή μπορούν να χωρέσουν έως και 9,0 κυβικά μέτρα. Μέχρι και τρεις παλέτες Euro μπορούν τώρα να αποθηκευτούν στο Transporter με μακρύ μεταξόνιο (δύο φορτωμένες από το πλάι, μία από το πίσω μέρος).

Διαβάστε επίσης:

Οδηγούμε τo Hyundai i10

Οδηγούμε τo Hyundai Bayon

Μεθώ, πλερώνω και οδηγώ: Καταργήστε την Κοινή Υπουργική Απόφαση