Ανανέωση στα σημεία για τις πολυπόθητες Ιταλίδες με το αυθεντικό DNA της μάρκας που παραμένει αναλλοίωτο από το 1910.
Τα δύο πολυβραβευμένα μοντέλα που αποτελούν σημείο αναφοράς χάρη στην ιδανική κατανομή βάρους, την κορυφαία οδηγική αίσθηση και την τεχνολογία αιχμής στα μηχανικά μέρη, περνούν σε μια νέα εποχή. Το νέο “Trilobo”, η σύνθεση δηλαδή της χαρακτηριστικής τριγωνικής μάσκας (“Scudetto”) και των εκατέρωθεν αυτής αεραγωγών προσφέρουν ένα πιο επιθετικό, αλλά πάντα κομψό ρύγχος. Κυρίαρχο σημείο αποτελούν τα νέα “3+3” φωτιστικά σώματα Full-LED Adaptive Matrix, τα οποία ακολουθούν το παράδειγμα της Tonale. Αυτό το στοιχείο ενισχύει τη σύνδεση με το νεότερο μοντέλο της γκάμας και παράλληλα φέρνει στο σήμερα θρυλικές κατασκευές της Ιταλικής μάρκας, όπως η Alfa Romeo SZ Zagato και το πρωτότυπο Alfa Romeo Proteo.
Τα τρία στοιχεία των νέων φωτιστικών σωμάτων εκτός από την αισθητική αναβαθμίζουν και την απόδοση χάρη στο αυτόματο σύστημα προσαρμογής που ρυθμίζει τη δέσμη φωτισμού σύμφωνα με την ταχύτητα και τις οδηγικές συνθήκες. Την ίδια στιγμή, το σύστημα αντιλαμβάνεται την κίνηση των άλλων οχημάτων αποφεύγοντας να τα «τυφλώσει». Πιο αποδοτικά, με μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και πιο άνετα για τα μάτια του οδηγού, τα νέα φωτιστικά σώματα των Giulia και Stelvio αποτελούν έναν ιδανικό συνδυασμό αισθητικής και τεχνολογίας. Τεχνολογίας Full-Led είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα των δύο μοντέλων. Στην περίπτωση της Giulia καλύπτονται από σκουρόχρωμο κάλυμμα με γυαλιστερό μαύρο τελείωμα, ενώ στην περίπτωση της Stelvio με γυαλιστερό διάφανο κάλυμμα.
Οι νέες Giulia και Stelvio εφοδιάζονται με μια σειρά νέων τεχνολογιών, οι οποίες εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο άνεσης και συνδεσιμότητας και παράλληλα την οδηγική απόλαυση που χαρακτηρίζει μια Alfa Romeo. Εντελώς νέος είναι ο πίνακας οργάνων που διατηρεί την παραδοσιακή σχεδίαση “cannocchialle” με τα δύο στρογγυλά όργανα, όμως πλέον αποτελείται από μια υψηλής ευκρίνειας και παραμετροποιήσιμη οθόνη TFT 12,3 ιντσών. Ο πίνακας έχει τρεις βασικές διαμορφώσεις: Evolved, Relax και Heritage. Η συγκεκριμένη διαμόρφωση εκφράζει το μέλλον της σχεδίασης της Alfa Romeo αξιοποιώντας το κεντρικό χώρο του πίνακα για την εμφάνιση των προηγμένων λειτουργιών που προσφέρουν τα δύο μοντέλα.
Relax: Με έμφαση στην άνεση, η συγκεκριμένη διαμόρφωση διατηρεί μόνο τα βασικά στοιχεία επιτρέποντας στον οδηγό να απολαμβάνει μια ασφαλή και χωρίς άσκοπες αποσπάσεις εμπειρία οδήγησης.
Με έμπνευση από τις δεκαετίες του 1960 και 1970, ο οδηγός των σύγχρονων Giulia και Stelvio μπορεί να απολαμβάνει τον κλασσικό πίνακα οργάνων με τις χαρακτηριστικές γραμματοσειρές και δείκτες. Οι νέες Giulia και Stelvio εφοδιάζονται με μια σειρά τεχνολογιών που κάνουν ακόμα πιο απλή και άνετη τη συμβίωση μαζί τους. Οι υπηρεσίες “Alfa Connect Services”, οι οποίες διαθέτουν και δυνατότητα αναβαθμίσεων μέσω διαδικτύου (“Over the Air”) προσφέρουν λειτουργίες που επιτρέπουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου (φώτα, κλειδαριές, κατάσταση συστημάτων, κ.α.) από απόσταση μέσω του κινητού τηλεφώνου του χρήστη. Παράλληλα η τεχνολογία NFT που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο χώρο του αυτοκινήτου μέσω της Tonale, είναι πλέον διαθέσιμη και στις νέες Giulia και Stelvio, προσφέροντας -εφόσον το επιθυμεί ο αγοραστής- ένα αδιάβλητο πιστοποιητικό του ιστορικού του αυτοκινήτου. Το πιστοποιητικό NFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια επιπλέον εγγύηση της κατάστασης του αυτοκινήτου κατά την μεταπώληση, ενισχύοντας περαιτέρω την υπολειμματική του αξία.
Χάρη και στην καινοτόμα πλατφόρμα “Giorgio”, οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio αποτελούν το απόλυτο σημείο αναφοράς στις κατηγορίες τους στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Ο επαναπροσδιορισμός του σπορ χαρακτήρα για τον 21ο αιώνα, ο οποίος ξεκίνησε με την πρόσφατη παρουσίαση της Tonale, συνεχίζεται με τις νέες Giulia και Stelvio χάρη σε μια σειρά αποκλειστικών επιλογών:
H δυναμική συμπεριφορά των Giulia και Stelvio υποστηρίζεται από την ευρεία χρήση υπερ-ελαφρών υλικών που προέρχονται από το χώρο των αγώνων, όπως είναι το αλουμίνιο (αμάξωμα, αναρτήσεις, κ.α.) και τα ανθρακονήματα (αμάξωμα και κεντρικός άξονας μετάδοσης).
Μετάδοση σε όλους τους τροχούς με τεχνολογία Q4: σχεδιασμένη ώστε να βελτιστοποιεί την πρόσφυση με ενεργό τρόπο, η τεχνολογία Q4 συνδυάζει την αποδοτικότητα και την οδηγική απόλαυση της κίνησης στους πίσω τροχούς, με την ασφάλεια και την απόδοση ενός συστήματος μετάδοσης 4×4. Καρδία του συστήματος είναι το ενεργό κιβώτιο μεταφοράς ATC (Active Transfer Case), το οποίο σε πραγματικό χρόνο καταγράφει τις συνθήκες και διαχειρίζεται τη ροπή σε κάθε άξονα. Το Q4 μπορεί σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής στους εμπρός τροχούς, ενώ η σχεδίαση του εκτός από το χαμηλό βάρος, επιτρέπει ακόμα και την απαιτητική χρήση σε πίστα, χωρίς την ανάγκη ειδικού κυκλώματος ψύξης.
Μηχανικό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης Q2: Ανάλογα με την έκδοση, διαθέσιμο είναι και το μηχανικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο βελτιώνει ακόμα περισσότερο την ευελιξία και την πρόσφυση που προσφέρουν τα δύο μοντέλα. Η οδήγηση μιας Alfa Romeo είναι μια αξέχαστη εμπειρία και σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει και η αποκλειστική αρχιτεκτονική της ανάρτησης Alfa LinkTM. Στον εμπρός άξονα τα διπλά ψαλίδια συνεργάζονται με ένα εξαιρετικά άμεσο, γραμμικό και γρήγορο σύστημα διεύθυνσης, ενώ στον πίσω άξονα οι πολλαπλοί σύνδεσμοι εξασφαλίζουν κορυφαία ευελιξία, απόκριση και άνεση. Διαθέσιμη στα δύο μοντέλα είναι και η ενεργή ανάρτηση AlfaΤΜ Active Suspension, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Σύστημα πέδησης IBS (Integrated Braking System): ακόμα ένα αποκλειστικό σύστημα της Alfa Romeo, το οποίο με εξαιρετικά χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα πέδησης, μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος και παράλληλα αυξάνει την αντοχή, ακόμα και σε εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες. Παράλληλα με όλα τα παραπάνω συστήματα, οι νέες Giulia και Stelvio επωφελούνται από το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF με τα εντυπωσιακά, όσο και πρακτικά paddles αλουμινίου για «χειροκίνητες» αλλαγές, αλλά και από μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS).
Συνεχίζοντας το παράδειγμα της Tonale, οι νέες Giulia και Stelvio ακολουθούν μια νέα στρατηγική στη διαμόρφωση της γκάμας. Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες, οι Super και Ti. Η πρώτη αποτελεί την πύλη εισόδου στον κόσμο της Alfa Romeo και μπορεί να αναβαθμιστεί με το σπορ πακέτο Sprint. Αντίστοιχα η Ti με έμφαση στην κομψότητα και το ξεχωριστό χαρακτήρα, μπορεί να αναβαθμιστεί με το πακέτο Veloce για την απόλυτη αίσθηση πολυτέλειας και δυναμισμού. Τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα βενζίνης και diesel των νέων Giulia και Stelvio προσφέρουν επιλογές από 160 έως και 280 ίππους, το σύνολο των οποίων συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Η αποκάλυψη των νέων Giulia και Stelvio συνδυάζεται με την παρουσίαση της ειδικής σειράς Competizione που τοποθετείται στην κορυφή της νέας γκάμας των δύο μοντέλων. Βασισμένη στην έκδοση Veloce, η Competizione εφοδιάζεται με το αποκλειστικό χρώμα Moon Light gray matt, κόκκινες δαγκάνες φρένων, σπορ εσωτερικό με δερμάτινες επενδύσεις, αλλά και την ενεργή ανάρτηση Alfa Active Suspension.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ίδρυμα Λασκαρίδη: Προκήρυξη δύο υποτροφιών για επισκέπτες ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ
- Alpha bank: Αγορά ιδίων Μετοχών συνολικού κόστους 2.649.972,32 ευρώ
- Σπίτια για 50.000 δικαιούχους: Ποιοι θα πάρουν φθηνά δάνεια και επιδοτήσεις – Η Σοφία Ζαχαράκη μιλά στο Mononews
- LVMH: Στήνει το δικό της «κόκκινο χαλί» στις Κάννες – Αγόρασε ιστορική βίλα έναντι 50 εκατ. ευρώ – mononewsTV