H Porsche έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για την νέα Cayenne που πλέον βρίσκεται στην 3η της γενιά.
H τρίτη γενιά της Cayenne φέρει εκτενείς αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, στο πλαίσιο, στη σχεδίαση και στον εξοπλισμό. Αυτό έχει βελτιώσει περαιτέρω τις επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και την πολυτελή καθημερινότητα.
Η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με μια εξαιρετικά ψηφιοποιημένη ιδέα οθόνης και ελέγχου, νέα τεχνολογία πλαισίου και καινοτόμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας.
«Είναι μια από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντων στην ιστορία της Porsche», λέει ο Michael Schätzle, Αντιπρόεδρος της γραμμής προϊόντων Cayenne.
Οι προβολείς HD Matrix LED υψηλής ευκρίνειας παρέχουν φωτισμό προσαρμοσμένο σε κάθε οδηγική κατάσταση, ένα σύστημα ποιότητας αέρα φιλτράρει τους ρύπους και για πρώτη φορά οι εμπρός επιβάτες έχουν τη δική τους οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας – για ροή βίντεο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, για παράδειγμα.
Με την εκτενώς αναβαθμισμένη σχεδίαση και την πιο ισχυρή γκάμα κινητήρων, η Cayenne συντηρεί τον ισχυρισμό της ότι είναι το πιο σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία της.
Η Porsche έχει ενσωματώσει μια εντελώς αναθεωρημένη ιδέα οθόνης και ελέγχου στη νέα Cayenne. Οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνά ο οδηγός βρίσκονται πάνω ή δίπλα στο τιμόνι. Για παράδειγμα, ο μοχλός που βρίσκεται στα αριστερά πίσω από το τιμόνι διαθέτει πλέον πρόσθετες λειτουργίες για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στη νέα Cayenne βρίσκεται πλέον στο ταμπλό.
Αυτό δημιουργεί χώρο στη νέα κεντρική κονσόλα για αποθηκευτικούς χώρους και ένα μεγάλο χειριστήριο κλιματισμού σε κομψό σχέδιο μαύρου πάνελ.
Μεγάλα, εύκολα προσβάσιμα χειριστήρια σε συνδυασμό με μηχανικούς διακόπτες κλιματισμού και ρυθμιστή έντασης με κουμπί αφής εξασφαλίζουν βέλτιστη λειτουργικότητα και εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Ένα βασικό χαρακτηριστικό της νέας προσέγγισης Porsche Driver Experience είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων.
Για πρώτη φορά, η επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης της Cayenne περιλαμβάνει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών με ανεξάρτητη σχεδίαση και επιλογές μεταβλητής οθόνης. Προαιρετικά διατίθεται μια βελτιστοποιημένη head-up display απεικόνιση.
Η τυπική κεντρική οθόνη διαχείρισης επικοινωνίας της Porsche (PCM) 12,3 ιντσών ενσωματώνεται στο νέο ταμπλό και παρέχει πρόσβαση σε όλες τις σχετικές λειτουργίες του οχήματος. Παρέχονται εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music για τη βελτιστοποίηση της συνδεσιμότητας στη νέα Cayenne.
Μια οθόνη 10,9 ιντσών επιπλέον είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά για την πλευρά του συνοδηγού εμφανίζοντας δεδομένα, παρέχοντας ξεχωριστή πρόσβαση στα χειριστήρια του συστήματος infotainment και επιλογή ροής περιεχομένου βίντεο. Ένα ειδικό φίλτρο διασφαλίζει ότι ο οδηγός δεν μπορεί να δει αυτήν την οθόνη.
Η νέα Cayenne έχει χαρακτηριστική εμφάνιση. Ένα νέο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με πιο έντονα τοξωτά φτερά, νέο καπό και τεχνικά ελκυστικοί προβολείς τονίζουν το πλάτος του οχήματος.
Τρισδιάστατα σχεδιασμένα πίσω φώτα, λείες επιφάνειες από κάτω και νέα πίσω ποδιά με ενσωματωμένη βάση πινακίδας χαρακτηρίζουν τη σχεδίαση του πίσω μέρους της νέας Cayenne. Μια διευρυμένη χρωματική παλέτα με τρία νέα χρώματα, σπορ πακέτα που εξοικονομούν έως και 33 κιλά στο Cayenne Coupé και μια νέα γκάμα τροχών 20, 21 και 22 ιντσών καθιστούν δυνατή τη δυναμική διαμόρφωση της νέας Cayenne. Οι προβολείς Matrix LED είναι πλέον στάνταρ στη νέα Cayenne.
Οι προβολείς HD Matrix LED είναι μια νέα προαιρετική λειτουργία. Με δύο μονάδες υψηλής ευκρίνειας και περισσότερα από 32.000 pixel ανά προβολέα, η καινοτόμος τεχνολογία επιλέγει άλλους χρήστες και αποκλείει το φως της μεγάλης σκάλας σε αυτούς με ακρίβεια pixel, ώστε να μην τους θαμπώνει.
Η φωτεινότητα των μονάδων μπορεί να ρυθμιστεί σε περισσότερα από 1.000 βήματα ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Οι προσαρμοσμένες λειτουργίες φωτισμού αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση σε διαφορετικές καταστάσεις οδήγησης. Η Porsche εισήγαγε επίσης ένα σύστημα ποιότητας αέρα στη νέα Cayenne.
Το όχημα χρησιμοποιεί προγνωστικά δεδομένα πλοήγησης για να ανιχνεύσει τις εισόδους της σήραγγας που πλησιάζουν και ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα.
Προαιρετικά, ένας αισθητήρας ανιχνεύει το επίπεδο των σωματιδίων λεπτής σκόνης στον αέρα και το περνά μέσα από το φίλτρο λεπτής σκόνης πολλές φορές, εάν είναι απαραίτητο.
Επιπλέον, ένας ιονιστής απομακρύνει πολλά μικρόβια και ρύπους από τον αέρα, κάτι που είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο για τους αλλεργικούς.
Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ολοκληρωμένη σειρά νέων και βελτιστοποιημένων συστημάτων υποστήριξης. Αυτά περιλαμβάνουν τον ενεργό περιοριστή ταχύτητας και την υποβοήθηση εκτροπής, την υποβοήθηση στις στροφές και το βελτιωμένο Porsche InnoDrive ως μέρος του προσαρμοζόμενου cruise control.
Αυτό σημαίνει ότι η νέα Cayenne είναι ακόμα καλύτερη στο να βοηθά τον οδηγό της σε επικίνδυνες καταστάσεις καθώς και σε μποτιλιαρίσματα σε αυτοκινητόδρομους και κεντρικούς δρόμους. Η Porsche εξοπλίζει τώρα την Cayenne με ανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM). Νέα αμορτισέρ με τεχνολογία 2 βαλβίδων και ξεχωριστά στάδια επαναφοράς και συμπίεσης επιτρέπουν βελτιστοποιημένη απόδοση σε όλες τις καταστάσεις οδήγησης. Ειδικότερα, η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες, οι κλίσεις υπό πίεση στις στροφές και η υποστήριξη στο καλπασμό έχουν βελτιωθεί αισθητά.
Εξτρά προσφέρεται και μια νέα προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με τεχνολογία 2 θαλάμων, 2 βαλβίδων που σταθεροποιεί το όχημα και απλοποιεί τον χειρισμό εντός και εκτός δρόμου – σε σύγκριση τόσο με την τυπική ανάρτηση όσο και με το προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση βελτιώνει την ακρίβεια και την απόδοση στην οδήγηση και μειώνει τις κινήσεις του αμαξώματος σε δυναμικές καταστάσεις οδήγησης. Η ανάρτηση προσφέρει επίσης μια ακόμη πιο έντονη διαφοροποίηση μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus.
Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα. Ο κινητήρας V8 biturbo τεσσάρων λίτρων αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα V6 στη νέα Cayenne S. Με μέγιστη ισχύ 349 KW (474 PS) και ροπή 600 Nm – 25 kW (34 PS) και 50 Nm περισσότερα από τον προκάτοχό του – επιταχύνει τόσο το SUV όσο και το SUV Coupé στα 100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 273 km/h. Ως βασική έκδοση της Cayenne είναι ένας τρίλιτρος V6 turbo κινητήρα: 260 kW (353 PS) και 500 Nm. Ο εξακύλινδρος αυτός κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το κινητήριο σύνολο του Cayenne E-Hybrid.
Σε συνδυασμό με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα130 kW (176 PS), η συνδυασμένη ισχύς αυξάνεται στα 346 kW (470 PS). Συνδυάζεται με μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα αυξημένη από 17,9 kWh σε 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) έως και 90 χιλιόμετρα.
Ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από δυόμισι ώρες παρά την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι βελτιστοποιημένες e-hybrid λειτουργίες οδήγησης αυξάνουν την απόδοση του οχήματος.
Στη Γερμανία, η Porsche προσφέρει το νέο Cayenne σε τιμές που ξεκινούν από 89.097 € (Coupé από 93.143 €) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Το Cayenne E-Hybrid ξεκινά από 103.377 € (Coupé από 106.352 €) και το Cayenne S από 107.542 € (Coupé από 112.778 €). Τα νέα μοντέλα είναι διαθέσιμα για παραγγελία, με τις παραδόσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν τον Ιούλιο του 2023.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας