Το κύπελλο του εφετινού, 107ου Tour de France έχει ύψος 60 εκατοστά και ζυγίζει τέσσερα κιλά. Είναι κατασκευασμένο από πράσινο, διαφανές κρύσταλλο και χαρακτηρίζεται από ορθογώνια μοτίβα που μεγαλώνουν από κάτω προς τα πάνω. Το σχέδιο του τροπαίου είναι ένας συγκερασμός του «τσέχικου κυβισμού» και της ερμηνείας της SKODA Design για τον ψηφιακό σχεδιασμό. Το avante-garde κίνημα του τσέχικου κυβισμού άνθισε στην Πράγα την περίοδο 1910-1918 και ήταν η μεγαλύτερη έκφραση του κυβισμού εκτός Γαλλίας. Όλη αυτή η καλλιτεχνική δημιουργία αποτέλεσε δεξαμενή έμπνευσης για τους σχεδιαστές της SKODA, οι οποίοι την συνδύασαν με την τεράστια παράδοση της Βοημίας, περιοχής της Τσεχίας, στην τέχνη του κρυστάλλου.
Από την πλευρά της SKODA Design, υπεύθυνος του project ήταν ο σχεδιαστής Peter Olah, που δήλωσε σχετικά: «Η παραδοσιακή τέχνη της Βοημίας στην κατεργασία κρυστάλλου αποτελεί πηγή διαρκούς έμπνευση για μας. Την συνδυάσαμε με την άποψή μας για το design, όπως αυτό εξελίσσεται στην ψηφιακή εποχή. Το μινιμαλιστικό γεωμετρικό σχέδιο δίνει την εντύπωη ότι το τρόπαιο μεγαλώνει από τη βάση προς τα πάνω, από μόνο του».
Ένα συνδυασμός πολλών διαφορετικών σημείων σχηματίζει τη φόρμα του τροπαίου. Το ακριβές φινίρισμα του λεπτομερούς γεωμετρικού μοτίβου απαίτησε το σταθερό χέρι έμπειρων τεχνιτών ειδικευμένων στην κοπή κρυστάλλων. Όταν κάποιος κοιτάζει μέσα από το γυαλί, η διάθλαση του φωτός δημιουργεί ένα συναρπαστικό θέαμα τεμνόμενων γραμμών, το οποίο ενισχύεται από την αλληλεπίδραση του φωτός και της σκιάς.
Το 107ο Tour de France ξεκίνησε με την Grand Départ στη παράκτια πόλη της Νίκαιας, στη Νότια Γαλλία, στις 29 Αυγούστου. Όταν οι περίπου 180 ποδηλάτες διασχίσουν τη γραμμή τερματισμού στις 20 Σεπτεμβρίου, θα έχουν ολοκληρώσει 21 ετάπ, καλύπτοντας συνολικά 3.470 χιλιόμετρα, απόσταση που περιλαμβάνει επίπεδες, ορεινές και ημιορεινές διαδρομές και μια ατομική χρονομετρημένη δοκιμασία.
Η SKODA AUTO είναι ο επίσημος κύριος συνεργάτης του Tour de France για 17η συνεχή χρονιά. Στο πλαίσιο της υποστήριξής της, η SKODA παρέχει περίπου 250 οχήματα για τη διοργάνωση του αγώνα και χορηγεί την πράσινη φανέλα για τον κορυφαίο στην κατάταξη πόντων.
Παράλληλα, το ολοκαίνουργιο SKODA ENYAQ iV, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που βασίζεται στην ΜΕΒ, την πλατφόρμα του Volkswagen group ειδικά για την ηλεκτροκίνηση, αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Πράγα, έκανε το ντεμπούτο του σε δημόσιους δρόμους ως πλοηγός και κινητό κέντρο διαχείρισης του αγώνα στο Tour de France 2020.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Λασκαρίδης: Επίτιμος καθηγητής σε Πανεπιστήμιο της Κίνας
- ΓΣΕΕ: 24ωρη απεργία την Τετάρτη – Πώς θα κινηθούν λεωφορεία, τρόλεϊ και σιδηρόδρομος
- ΙΟΒΕ: Ήπια υποχώρηση του οικονομικού κλίματος τον Οκτώβριο – Βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
- Διαβητική Μυοκαρδιοπάθεια: Μια επιπλοκή που επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία