Η νέα Cayenne παρουσιάζει μια εντελώς νέα, πρωτοποριακή αρχιτεκτονική για το εσωτερικό της.

Το Porsche Driver Experience ανοίγει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης, όχι μόνο για τον οδηγό αλλά και για τον συνοδηγό. Στη νέα Cayenne, που θα παρουσιαστεί στις 18 Απριλίου στην έκθεση Auto Shanghai στην Κίνα, η Porsche παρουσιάζει μια πρωτοποριακή ιδέα οθόνης και ελέγχου. Το Porsche Driver Experience αντιπροσωπεύει μια πλήρως ψηφιακή οθόνη που συνδυάζει την ευέλικτη εξατομίκευση και τη διαισθητική λειτουργία. Τα πιο σημαντικά χειριστήρια είναι ομαδοποιημένα γύρω από το τιμόνι. Αυτό δημιουργεί μια νέα, ακόμη πιο έντονη εμπειρία οδήγησης.Η θέση του οδηγού δανείζεται στοιχεία από το εσωτερικό της Taycan και τα μεταφέρει για πρώτη φορά σε μια Porsche με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Περιλαμβάνει ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων και ανεξάρτητη σχεδίαση με μεταβλητές επιλογές οθόνης, μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ένα τιμόνι τελευταίας γενιάς. Ο αυτόματος επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται πλέον δεξιά από το τιμόνι. Αυτό δημιουργεί χώρο στην κεντρική κονσόλα για ένα μεγάλο χειριστήριο κλιματισμού σε εκλεπτυσμένο σχέδιο μαύρου πάνελ. Οι επιβάτες βιώνουν ένα νέο επίπεδο αλληλεπίδρασης με το όχημα και τον οδηγό μέσω της προαιρετικής οθόνης επιβατών. Οι βελτιστοποιημένες λειτουργίες συνδεσιμότητας ολοκληρώνουν τη νέα φιλοσοφία εσωτερικού χώρου.

Οδηγοί και επιβάτες βιώνουν ένα εντελώς νέο πιλοτήριο στη νέα Porsche Cayenne. Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον μια πλήρως ψηφιακή, κυρτή οθόνη 12,6 ιντσών που δεν απαιτεί κάλυμμα, δίνοντας έτσι μια μοντέρνα, λεπτή εμφάνιση. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από έως και επτά προβολές στον πίνακα οργάνων. Το στροφόμετρο, η ηλεκτρονική πλοήγηση, το Night Vision Assist ή το σύστημα 3D υποβοήθησης οδήγησης μπορούν όλα να επιλεγούν ώστε να βρίσκονται στο προσκήνιο. Διατίθενται επίσης πολύ μειωμένη προβολή και κλασική λειτουργία. Ένα βασικό χαρακτηριστικό της νέας Porsche Driver Experience είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων. Όλα τα χειριστήρια που είναι σημαντικά για την οδηγική εμπειρία ομαδοποιούνται γύρω από το τιμόνι. Συνήθως για μια Porsche, το κουμπί εκκίνησης του νέου κινητήρα βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού. Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται τώρα στα δεξιά του τιμονιού μεταξύ του ταμπλό οργάνων και της κεντρικής οθόνης. Αυτό δημιουργεί χώρο στην κεντρική κονσόλα για έναν νέο, μεγάλο πίνακα ελέγχου κλιματισμού με αναλογικά χειριστήρια και περισσότερο χώρο αποθήκευσης. Η Porsche έχει επίσης τοποθετήσει τον πλήρως επανασχεδιασμένο μοχλό ελέγχου για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού απευθείας στο τιμόνι της νέας Cayenne.

Το νέο σπορ τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών προέρχεται από την 911 και έχει μεταποιηθεί πλήρως σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, με υψηλής ποιότητας υλικά, μοντέρνα και σπορ σχεδίαση. Ο διακόπτης λειτουργίας οδήγησης για την επιλογή των χαρτογραφήσεων Normal, Offroad, Sport και Sport Plus βρίσκεται απευθείας στο τιμόνι και είναι πλέον στάνταρ. Το νέο κουμπί εναλλαγής για την επιλογή λειτουργιών και σχεδίων στον πίνακα οργάνων βρίσκεται επίσης απευθείας στο τιμόνι, όπως και τα χειριστήρια για το προαιρετικό head-up display. Ο νέος πίνακας ελέγχου κλιματισμού στην κεντρική κονσόλα με την γυάλινη επιφάνεια σε μαύρο σχέδιο πάνελ εξασφαλίζει μια εμφάνιση ιδιαίτερα υψηλής ποιότητας. Οι ρυθμίσεις του κλιματισμού μπορούν να γίνουν γρήγορα και διαισθητικά. Ο συνδυασμός αναγνώρισης αφής και απτής ανάδρασης με μηχανικούς διακόπτες κλιματισμού καθώς και έναν φυσικό ρυθμιστή έντασης εξασφαλίζει λειτουργικότητα που είναι ευχάριστη.

Η κεντρική οθόνη υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών είναι το κέντρο ελέγχου του Porsche Communication Management (PCM). Όπως και πριν, ο οδηγός μπορεί να χειριστεί πολλές ρυθμίσεις καθώς και τις τυπικές λειτουργίες online πλοήγησης και πολυμέσων. Ένα εντελώς νέο χαρακτηριστικό της Porsche Cayenne είναι η προαιρετικά ενσωματωμένη οθόνη επιβατών 10,9 ιντσών. Η πρόσθετη οθόνη αφής επιτρέπει στον συνοδηγό να διευκολύνει τον οδηγό αναλαμβάνοντας την πλοήγηση ή επιλέγοντας μια υπηρεσία πολυμέσων. Το ειδικό φύλλο διασφαλίζει ότι η οθόνη δεν φαίνεται από το κάθισμα του οδηγού. Αυτό σημαίνει ότι τα βίντεο μπορούν να μεταδίδονται σε ροή στην οθόνη του συνοδηγού χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού. Ολόκληρος ο πίνακας οργάνων, η κεντρική κονσόλα και το επάνω μέρος του εσωτερικού της πόρτας έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Η αυξημένη οριζόντια έμφαση του ταμπλό κάνει το εσωτερικό να φαίνεται ακόμα πιο φαρδύ.

Η Porsche έχει βελτιώσει περαιτέρω τη συνδεσιμότητα στη νέα Cayenne. Ένας ψυχρός χώρος αποθήκευσης smartphone με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης διατίθεται στάνταρ. Η ψύξη επιτρέπει βελτιστοποιημένη ισχύ φόρτισης έως και 15 watt. Η εκτεταμένη ενοποίηση διαδικτυακών υπηρεσιών παρέχει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης, όπως η χρήση του φωνητικού βοηθού Siri για τη λειτουργία των λειτουργιών του οχήματος. Επίσης νέες είναι δύο θύρες USB-C στην μπροστινή θήκη αποθήκευσης και άλλες δύο θύρες USB-C στην πίσω περιοχή της κεντρικής κονσόλας. Όλες οι θύρες USB παρέχουν λειτουργία γρήγορης φόρτισης. Τα μπροστινά συνδέουν επίσης το smartphone με το Porsche Communication Management (PCM). Για να αντιστοιχίσετε ένα smartphone με το όχημα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σαρώσετε τον κωδικό QR που εμφανίζεται στο PCM σε αυτό. Στη συνέχεια είναι διαθέσιμες πολλές λειτουργίες συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων των Apple CarPlay και Android Auto καθώς και ενσωματωμένων εφαρμογών όπως το Spotify και το Apple Music.

Διαβάστε επίσης

Επαναφορτιζόμενη Alfa Romeo!