Το B-SUV της Alfa Romeo σχεδιάστηκε για να τιμά την ιστορία της μάρκας, συνδυάζοντας σπορ χαρακτήρα με καθημερινή άνεση.

Οι μηχανικοί που εξέλιξαν θρυλικά μοντέλα όπως η 4C, η 8C, οι Giulia/Stelvio Quadrifoglio και η Giulia GTA έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και το αποτέλεσμα του δικαίωσε πλήρως.

1

Μια από τις καλύτερες ομάδες μηχανικών του κόσμου και το αριστουργηματικό πεδίο εξέλιξης που ονομάζεται “Balocco Proving Ground” συνεργάστηκαν για την εξέλιξη της Alfa Romeo Junior. Το αποτέλεσμα δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια αυθεντική Alfa Romeo που τιμά την ιστορία και τον οδηγό.

Το ολοκαίνουργιο ιταλικό B-SUV έχει μοναδική σχεδίαση και εξίσου μοναδική ικανότητα να συνδυάζει το σπορ οδηγικό ταμπεραμέντο με την καθημερινή άνεση και ευχρηστία.

Η Junior έχει τον τρόπο να προσφέρει αυθεντική ευχαρίστηση στον οδηγό και παράλληλα να εξασφαλίζει άνεση και ασφάλεια μέσω της κορυφαίας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί.

Η σχεδίαση που προκαλεί αίσθηση συνοδεύεται από ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε μια καμπίνα που υποστηρίζει ιδανικά την οικογένεια, έχοντας κορυφαίο για την κατηγορία χώρο αποσκευών έως 415 lt.

Ισχυρό «παρών» δηλώνει και η υψηλή ψηφιακή τεχνολογία, η οποία εκφράζεται από δύο ψηφιακές οθόνες διαγωνίου 10,25” και 10,1” για τον πίνακα οργάνων και το infotainment αντίστοιχα.

Επικουρείται δε από την εφαρμογή της Alfa Romeo που δίνει τόσο ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου όσο και απομακρυσμένο έλεγχο μερικών λειτουργιών του, ενώ το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT καταγράφει αναλυτικά, ψηφιακά και αδιάβλητα το ιστορικό χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου.

Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδική έκδοση (Ibrida) με 136 HP και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με έξι σχέσεις, ηλεκτρική έκδοση (Elettrica) με 156 HP καθώς και την κορυφαία Veloce των 280 HP.

Η τελευταία αποτελεί ένα αυθεντικά σπορ B-SUV που τοποθετεί τον οδηγό στο απόλυτο επίκεντρο και αποτελεί την τέλεια βάση και για την υπόλοιπη γκάμα. Ο γραμμικός σε απόδοση ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται ιδανικά με το τέλεια ρυθμισμένο πλαίσιο που δεν ξεπερνά τα 1.590 kg σε βάρος, μια τιμή κορυφαία για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Παράλληλα η πρώτη εφαρμογή μπλοκέ εμπρός διαφορικού σε ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο είναι Torsen 4ης γενιάς (Type D), φροντίζει για την ιδανική κατανομή της ροπής και την τέλεια πρόσφυση σε κάθε στροφή.

Επιπλέον, η ειδικά εξελιγμένη για την έκδοση Veloce ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 mm, ελέγχει τέλεια το αμάξωμα και δίνει τον απόλυτο έλεγχο στον οδηγό, ενώ το κερασάκι είναι τα ακούραστα φρένα με τις τετραπίστονες εμπρός δαγκάνες και οι ζάντες 20”. Τα πάντα είναι ρυθμισμένα για αποδίδουν τέλεια σε κάθε δρόμο και αυτό ισχύει για όλες τις εκδόσεις του πρώτου B-SUV της Alfa Romeo.

Τόσο η υβριδική όσο και η ηλεκτρική Junior των 156 HP είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία, με τιμή €29.900 για την πρώτη και €1.000 λιγότερα (€28.900) για τη δεύτερη, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στη χώρα μας στην αρχή του Φθινοπώρου, ενώ προς το τέλος του χρόνου αναμένονται τόσο η κορυφαία Veloce όσο και η τετρακίνητη Q4 που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα των 136 HP.

Διαβάστε επίσης:

Δυστύχημα στην Ε.Ο. Πατρών – Πύργου: Δυο πικρές αλήθειες!

RANGE ROVER SPORT SV EDITION 2!

Αναζητώντας ψηλά κύματα!