Η εταιρεία ενισχύει τη γκάμα της με 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Στοχεύει σε 1,87 εκατομμύρια πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030.

Η Hyundai Motor Company παρουσίασε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για να επιταχύνει τη φιλοδοξία της για την ηλεκτροκίνηση καθώς επιδιώκει βιώσιμη πρόοδο για την εταιρεία. Ο κ. Jaehoon Chang, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor και άλλα στελέχη παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές, καθώς και άλλους ενδιαφερόμενους στο forum «2022 CEO Investor Day».

1

Η εταιρεία στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εξασφαλίζοντας ποσοστό ύψους 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030. Η Hyundai παρουσίασε επίσης τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους. Η εταιρεία σχεδιάζει επενδύσεις 72 δισεκατομμυρίων ευρώ για μελλοντικές δραστηριότητες έως το 2030: 14,6 δισεκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση και 9 δισεκατομμύρια ευρώ σε ενισχυμένες δυνατότητες λογισμικού συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.

Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει επίσης να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10% ή υψηλότερο στη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της σε ενισχυμένες δυνατότητες software και hardware σε μια διευρυμένη γκάμα. Ο πρόεδρος Jaehoon Chang τόνισε: «Η Hyundai επιταχύνει με επιτυχία τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση και γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που προκαλείται από την παγκόσμια έλλειψη microchips και τη συνεχιζόμενη πανδημία. Μαζί με τις προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την αξία των ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai Motor θα συνεχίσει να διασφαλίζει την επιχειρηματική της βιωσιμότητα ως «Πάροχος Λύσεων Κινητικότητας» μέσω προηγμένων τεχνολογιών όχι μόνο hardware αλλά και software».

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει δεκαεπτά (17) αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. Έντεκα (11) μοντέλα της μάρκας Hyundai και έξι (6) μοντέλα της πολυτελούς μάρκας Genesis. Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Hyundai θα περιλαμβάνουν τρία (3) μοντέλα sedan, έξι (6) SUV, ένα (1) ελαφρύ επαγγελματικό όχημα καθώς και ένα (1) μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024. Η Hyundai θα δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνοντας τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση.

Στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS), θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμα καινοτομίας. Η πλατφόρμα αναμένεται να φέρει αλλαγές στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου.

Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα και την Τσεχική Δημοκρατία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί. Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειας μπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσει περισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Η Hyundai Motor σχεδιάζει να εισάγει μια νέα πλατφόρμα Integrated Modular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των IONIQ 5 και GV60, τα οποία λανσαρίστηκαν με επιτυχία το 2021. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundai αλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.

Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισεκατομμύρια ευρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ για  τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση, 3,6 δισεκατομμύρια ευρώ σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και 2,2 δισεκατομμύρια Ευρώ στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Μετά το 2030, η εταιρεία στοχεύει τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.

Η Hyundai αποκάλυψε επίσης μεσοπρόθεσμους έως μακροπρόθεσμους οικονομικούς στόχους έως το 2030, συμπεριλαμβανομένης μιας επένδυσης 72 δισεκατομμυρίων ευρώ. Από τη συνολική επένδυση, 29,4 δισεκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης και 32,8 δισεκατομμύρια ευρώ για δαπάνες ενίσχυσης της επιχειρηματικές ανταγωνιστικότητας, ενώ 9,6 δισεκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν σε στρατηγικές επενδύσεις.

Το σχέδιο δαπανών των 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ περιλαμβάνει 14,5 δισεκατομμύρια Ευρώ για επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησης για την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων, την κατασκευή σταθμών φόρτισης και τη συμμετοχή σε σημαντικές τεχνολογικές συνεργασίες. Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους ύψους 10% ή υψηλότερο στα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνοντας τον όγκο πωλήσεων και καινοτομώντας στη δομή του κόστους. Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση 13~14% των ενοποιημένων εσόδων της και 5,5~6,5% ετήσιο περιθώριο ενοποιημένου λειτουργικού κέρδους το 2022. Η εταιρεία στοχεύει συνολικά σε πάνω από 4,3 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων.

Διαβάστε επίσης:

Δοκιμή: Suzuki S Cross Hybrid

Κοινοπραξία Honda – Sony