Το 2023 η Peugeot θα διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όλα τα μοντέλα Peugeot θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης. Αυτό θα εξασφαλίσει στην γαλλική εταιρεία την πληρέστερη «ηλεκτρική παρουσία» στην Ευρώπη, με πολλά νέα μοντέλα και τεχνολογίες.
Από ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι επαγγελματικά οχήματα, ηλεκτρικά scooters, και επιβατικά αυτοκίνητα, η Peugeot διαθέτει πλουραλισμό προτάσεων ηλεκτρικής μετακίνησης, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων με 100% πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2030.
Νέοι υβριδικοί κινητήρες από τις αρχές του 2023, αρχικά στα Peugeot 3008 και 5008, νέες λύσεις μπαταριών στο e208 και e308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς και plug-in υβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους δύο και τους 4τροχούς.
Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα του Ομίλου Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων που εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα οικονομίας και ευκολία χρήσης. Καρδιά του υβριδικού συστήματος κίνησης ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας PureTech 136hp, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Χάρη σε μία μπαταρία των 48V η οποία φορτίζεται κατά την οδήγηση με ανάκτηση ενέργειας, η συγκεκριμένη τεχνολογία εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές καθώς και μείωση της κατανάλωσης κατά 15%. Δίνει επίσης τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές σε απόσταση μέχρι 1km. και με χαμηλή ταχύτητα, καλύπτοντας σύντομες αστικές διαδρομές.
Η Peugeot θα είναι ένας από τους πρώτους Ευρωπαίους κατασκευαστές που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτροκίνητο μοντέλο station wagon το e308SW. Με τις εκδόσεις σεντάν και station wagon, η μάρκα με το λιοντάρι θα μπορεί πλέον να ικανοποιήσει απόλυτα όλες τις ανάγκες των πελατών του segment C, οι οποίοι επιθυμούν να κάνουν το βήμα της μετάβασης προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών.
Το e308 σε όλες τις εκδόσεις θα εφοδιάζεται με νέο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 115 kW (156 bhp) με κατανάλωση 12.7 kWh/100km (WLTP) και αυτονομία μεγαλύτερη των 400km. H χαμηλή κατανάλωση οφείλεται στην απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, στην αεροδυναμική, στην ελαχιστοποίηση του βάρους με τη νέα πλατφόρμα EMP2, αλλά και με τον περιορισμό των απωλειών λόγω τριβής.
Το e208 θα φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις το 2023, κυρίως στον ηλεκτροκινητήρα, υιοθετώντας εκείνον του e308. Η μέγιστη ισχύς θα αυξηθεί κατά 15%, από 100 kW/136PS στα 115 kW/156PS. Βελτιωμένη θα είναι επίσης και η οικονομία, με τιμή κατανάλωσης στις 12 kWh/100km εξασφαλίζοντας αντίστοιχη βελτίωση της αυτονομίας κατά 38km. Η συνολική αυτονομία πλησιάζει τα 400km (WLTP)
Με σταθερή ροπή 260Nm το e208 εξασφαλίζει στον οδηγό και τους επιβάτες του την απαραίτητη ηρεμία στην καθημερινή χρήση. Επιπλέον έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμό ισχύος 100 kW, από 20% στο 80% της χωρητικότητας σε λιγότερο από 25 λεπτά. Το Peugeot e208 έχει ήδη πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες από την κυκλοφορία του το 2019.
Οι plug-in hybrid κινητήρες προσφέρονται σε δυο εκδόσεις με 180PS ή 225PS. Εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία έως 60km και θα τοποθετούνται στο νέο PEUGEOT 408, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού από τις 17 έως τις 23 Οκτωβρίου του 2022.
Το Peugeot 3008 προσφέρει επαναφορτιζόμενους υβριδικούς κινητήρες 225PS ή 300PS με τετρακίνηση, που του δίνουν τη δυνατότητα να διανύσει έως και 60km ηλεκτρικά. Το Peugeot 508 διατίθεται σε εκδόσεις σεντάν και SW, με plug-in υβριδικό κινητήρα 225PS ή με σπορ κινητήρα 360PS και κίνηση στους τέσσερις τροχούς, στις εκδόσεις PEUGEOT SPORT ENGINEERED.
Η υβριδική τεχνολογία της Peugeot εξελίσσεται και στους αγώνες, με το Peugeot 9X8 το οποίο λαμβάνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship-WEC).
Εφοδιασμένο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το Peugeot eExpert Hydrogen, είναι η πρόταση της PEUGEOT προς τον επαγγελματία αλλά και τους θεσμικούς φορείς που αναζητούν λύσεις μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Το κύριο πλεονέκτημα του αμιγώς ηλεκτρικού eExpert Hydrogen έγκειται στον εξαιρετικά μικρό χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής υδρογόνου του, που δεν υπερβαίνει τα 3 λεπτά.
Με αυτονομία 400km ισχύ 100kW και ροπή 260Nm, το eExpert Hydrogen μπορεί να μεταφέρει έως και 1.000κγ ωφέλιμου φορτίου, ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης φτάνει τα 6.1 κυβικά μέτρα m3.
Διαβάστε επίσης:
VW Tiguan: Οδηγούμε την κορυφαία έκδοση!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας