Βρεθήκαμε στην πανελλήνια παρουσίαση του Hyundai Inster στου Γουδή καλεσμένοι της Hyundai Hellas.

Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο Α SUV το οποίο είναι αμιγώς ηλεκτρικό, πράγμα που το καθιστά μοναδικό στο είδος τους. Είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας στο A-segment που σχεδιάστηκε για την ευρωπαϊκή αγορά. Το όνομα «Inster» σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο».

1

Το αυτοκίνητο είναι χτισμένο πάνω σε πλατφόρμα για ηλεκτρικό όχημα. Εξ’ ου και η υψηλή στρεπτική ακαμψία που επέτρεψε στους μηχανικούς να φτιάξουν μια εξαιρετικά άνετη ανάρτηση (ελαστικά 185/65/15) και στους σχεδιαστές να εκμεταλλευτούν το μεγάλο για το συνολικό μήκος (3.8m), μεταξόνιο (2.58m), ώστε να προσδώσουν εντυπωσιακούς χώρους για τους επιβαίνοντες. Αξίζει να τονιστεί πως ρύθμισα το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου (1.85m, 100kg) και κάθισα πίσω του άνετα, πράγμα πρωτόγνωρο για αυτοκίνητο ως 4m.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του Inster είναι στιβαρός αλλά και σύγχρονος: Το μεταξόνιο είναι συγκρίσιμο με αυτό των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας Β, προσφέροντας αυξημένη ευρυχωρία και σταθερότητα.

Διαθέτει φώτα ημέρας LED (DRL) και προαιρετικούς προβολείς LED Projection, προσφέροντας βελτιωμένο φωτισμό και μοντέρνα εμφάνιση.

Η μαύρη μάσκα προσδίδει επιπλέον χαρακτήρα στη σχεδίαση. Τα εμπρός φλας με LED διαθέτουν σχεδιασμό pixel, προσθέτοντας μια ξεχωριστή νότα.

Οι βασικές γραμμές στις εμπρός και πίσω πόρτες, οι γραμμές δηλαδή κάτω από τα παράθυρα, εναρμονίζονται για μια εμφάνιση με συνεκτικότητα

Ο σχεδιασμός που έχουν οι μπάρες οροφής προσθέτει τόσο στυλ όσο και λειτουργικότητα. Τα πίσω φλας, τα φώτα της όπισθεν και το φως ομίχλης διαθέτουν τεχνολογία LED, βελτιώνοντας την ορατότητα και την ασφάλεια.

Η γκάμα των τροχών περιλαμβάνει επιλογές ατσάλινων ζαντών 15 ιντσών, αλουμινίου 15 και 17 ιντσών, καλύπτοντας διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες. Οδηγήσαμε την έκδοση με τις 15αρες ζάντες και πραγματικά είναι απόλυτα ισορροπημένη όσον αφορά στην άνεση και στο κράτημα. Έχει επίσης αβίαστη επιτάχυνση και ομαλή κύλιση εντός πόλης.

Το εσωτερικό του Inster είναι καλαίσθητο και δίνει προτεραιότητα στην ευελιξία. Η πρώτη σειρά διαθέτει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού για εύκολη πρόσβαση. Τα εμπρός καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλούμενα για μεγαλύτερη ευελιξία. Μια βάση ασύρματης φόρτισης παρέχει πρόσθετη ευκολία.

Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερο χώρο στην κεντρική κονσόλα. Το εσωτερικό διαθέτει δυνατότητα εξατομίκευσης για το διάκοσμο στο επάνω μέρος των θυρών και μεταλλική βαφή στις εσωτερικές χειρολαβές των θυρών, που προσθέτουν μια πιο σοφιστικέ πινελιά.

Χάρη στη μπαταρία των 49 kWh, η αυτονομία του Inster φτάνει τα 370 χιλιόμετρα. Η δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC επιτρέπει σύντομες στάσεις στα μεγάλα ταξίδια.

Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με σύστημα θέρμανσης της μπαταρίας, που βελτιώνει την απόδοση φόρτισης, ειδικά σε ψυχρότερα κλίματα.

Η υψηλής απόδοσης αντλία θερμότητας βελτιστοποιεί τη χρήση της ενέργειας, συμβάλλοντας στη συνολική απόδοση και την εμβέλεια του αυτοκινήτου.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 10,25 ιντσών και ένα σύστημα πλοήγησης με οθόνη 10,25 ιντσών, που παρέχουν στους οδηγούς ολοκληρωμένες πληροφορίες και καθοδήγηση κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Το Inster υπερέχει σε χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, προσφέροντας το Hyundai Digital Key 2 Touch με τεχνολογία NFC που επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκλειδώνουν και να εκκινούν το όχημά τους με ευκολία χρησιμοποιώντας το smartphone τους.

Η ενσωματωμένη βάση ασύρματης φόρτισης εξασφαλίζει ότι οι συσκευές παραμένουν ενεργοποιημένες και έτοιμες να χρησιμοποιηθούν, παρέχοντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα εν κινήσει. Η πρακτικότητα έχει προτεραιότητα στο Inster, καθώς στην τετραθέσια έκδοση διαθέτει ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 280lt

Η επιλογή συρόμενου και ανακλινόμενου πίσω καθίσματος στην έκδοση των 4 θέσεων εξασφαλίζει έναν ευέλικτο χώρο φόρτωσης που κυμαίνεται από 238 έως και 351lt, καλύπτοντας ποικίλες ανάγκες μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς αποσκευών.

Τα πίσω καθίσματα χωρίζονται σε αναλογία 50:50 και έχουν δυνατότητες αναδίπλωσης, μετακίνηση και ανάκλησης. Τα εμπρός καθίσματα τύπου πάγκου, μαζί με έναν φωτιζόμενο ανοιχτό ράφι και τέσσερις θήκες χαρτών στις πόρτες, παρέχουν άφθονο χώρο αποθήκευσης και εξασφαλίζουν την πρακτικότητα

Για επιπλέον άνεση, τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα και οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν ένα σύστημα φωτισμού του εσωτερικού με δυνατότητα επιλογής 64 χρωμάτων. Το αυτοκίνητο διαθέτει ηλιοροφή με χειρισμό με ένα άγγιγμα, θερμαινόμενο τιμόνι και αυτόματο κλιματισμό για το βέλτιστο δυνατό περιβάλλον οδήγησης. Τα πρακτικά χαρακτηριστικά, όπως η βάση του χώρου αποσκευών και τα φυμέ κρύσταλλα ενισχύουν περαιτέρω την άνεση και την πρακτικότητα του Inster

Η ενσωμάτωση του Apple CarPlay και του Android Auto είναι διαθέσιμη μέσω σύνδεσης USB.

Συμπληρώσαμε τις πρώτες δεκάδες χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Hyundai Inster. Οι πρώτες εντυπώσεις μας ήταν κάτι παραπάνω από θετικές. Στα δυνατά του σημεία, η άνεση της ανάρτησης, η ευρυχωρία στο εσωτερικό, η επαρκής ισχύ, οι απροβλημάτιστες μετακινήσεις εντός πόλης.

Με κατανάλωση στις 15kwh όπως είδαμε στην πράξη το Inster είναι εξαιρετικά αποδοτικό. Με μεσοσταθμικό κόστος kwh στα 15 λεπτά το Inster θέλει 2 ευρώ για 100km απόσταση.

Η τιμή του ξεκινά από τις 22.390 ευρώ στην έκδοση Style (καλά εξοπλισμένη) με την μπαταρία των 42kwh και ισχύ 71kw (97PS). H πιο ισχυρή έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία των 49kwh έχει ισχύ 85kw (115PS) και τιμάται 24.790 ευρώ στην έκδοση Premium. Με την κρατική επιδότηση οι τιμές πέφτουν στις 16.973 και στις 17.580 ευρώ αντίστοιχα.

Στιγμιότυπο από τη σημερινή πανελλήνια παρουσίαση του Hyundai Inster.

Διαβάστε επίσης:

ΦΙΛΠΑ: Διονυσιακό Ράλι

Χάρης Χρηστίδης στο mononews: Η Οδική Ασφάλεια στο DNA της Inter Cars

F1 75: Ξεχωριστή εκδήλωση του ΑΝΤ1+!