Το νέο i30 N διαθέτει νέους προφυλακτήρες με επιθετική διάθεση, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, διαφορετικό διαχύτη και δύο μεγαλύτερες εξατμίσεις, μεγαλύτερη κεντρική γρίλια με την υπογραφή Ν καθώς και επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα και προβολείς LED. Η νέα αιχμηρή σχεδίαση κάνει το αυτοκίνητο να φαίνεται γρήγορο ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στις νέες σφυρήλατες 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι ελαφρύτερες από αυτές του προηγούμενου i30 N, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου.
Το νέο i30 N θα διαθέτει τον γνωστό μας 2λιτρο T-GDI κινητήρα με το Performance Pack να αποδίδει 280 ίππους και ροπή 392 Nm ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9”. Επιπλέον, διαθέσιμη θα είναι και η βασική του έκδοση που θα αποδίδει 250 ίππους και ροπή 353 Nm με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4”.
Παράλληλα, η Hyundai αποκάλυψε ότι το νέο i30 Ν θα είναι διαθέσιμο και με το αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (N DCT) της εταιρείας, γεγονός που το καθιστά το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που θα διαθέτει αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μετά από αυτές τις βελτιώσεις, το νέο i30 N θα είναι έτοιμο να κατακτήσει τόσο τον δρόμο όσο και τις αγωνιστικές πίστες.
Το νέο hot hatch θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν σύντομα.
Διαβάστε ακόμα:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας και διατήρησε σταθερές τις προοπτικές
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ