Ας δούμε για παράδειγμα την επόμενη γενιά του Honda HR-V e:HEV το οποίο θα έχει μόνο υβριδική έκδοση. Όπως αναφέρει η Ιαπωνική εταιρεία το αυτοκίνητο αυτό είναι αποτέλεσμα μιας ευρείας επαναξιολόγησης της νοοτροπίας των σύγχρονων καταναλωτών. Αξιολογώντας τον τρόπο με τον οποίο οι δραστήριοι, συνδεδεμένοι άνθρωποι του σήμερα αναγνωρίζουν και επιλέγουν προϊόντα υψηλής αξίας, η Honda θέλησε να δημιουργήσει όχι απλά ένα νέο συμπαγές SUV, αλλά ένα προϊόν που θα προσελκύει τον πελάτη μέσω της υψηλής αισθητικής, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητάς του.
Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα με κριτήριο όχι μόνο τις ισχυρές επιδόσεις ή την ελκυστική εμφάνιση, αλλά και τον τρόπο που ενσωματώνονται στη ζωή τους και ικανοποιούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις τους. Με βάση αυτό, η ομάδα υιοθέτησε τη φιλοσοφία “μπαίνει στη ζωή μου”, εστιάζοντας στην υποστήριξη ενός ενεργού και δραστήριου lifestyle σε όλα τα στάδια της διαδικασίας εξέλιξης του νέου HR-V. Στόχος ήταν να μπορούν οι πελάτες να κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα με τα αυτοκίνητά τους, τα οποία θα ενισχύουν και θα υποστηρίζουν την καθημερινότητά τους.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που προσελκύει με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο από ποτέ. Προσθέστε τη φήμη των Honda στον τομέα της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας. Σημείο εκκίνησης η φιλοσοφία ‘Man-Maximum, Machine-Minimum’ (M/M), η οποία εκφράζει την άποψη ότι σκοπός της τεχνολογίας και της σχεδίασης είναι να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού και των επιβατών.
Η άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης στη μικρή πλατφόρμα της Honda και η έξυπνη κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ είναι το μυστικό για την αυξημένη ευρυχωρία, ώστε να μπορούν να ταξιδεύουν τέσσερις ενήλικες με μέγιστη άνεση. Παράλληλα, η σύγχρονη σχεδίαση και η προηγμένη τεχνολογία βελτιστοποιούν την άνεση χώρου, την εργονομία, την ευελιξία και εν γένει την αίσθηση ελευθερίας στην καμπίνα.
Ο Kojiro Okabe, υπεύθυνος του πρότζεκτ δήλωσε: «Κατά την εξέλιξη του HR-V οργανώσαμε ομαδικές συζητήσεις με άτομα διαφορετικής προέλευσης, ειδικότητας, ηλικίας και φύλου. Δημιουργώντας το αυτοκίνητο από λευκή κόλλα χαρτί, προσθέσαμε στο HR-V στοιχεία που προσφέρουν απόλαυση και χαρά σε όλους τους επιβάτες. Στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε, όχι να καταπιέσουμε, τις προσωπικές επιθυμίες ή ιδιαιτερότητες και να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα έδινε τη δυνατότητα σε όλους να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους στυλ ζωής.»
Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, για μία ανώτερη αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Θέλοντας να διατηρήσουν την έξυπνη χωροταξία και ένα χαμηλό πάτωμα χώρου αποσκευών, οι μηχανικοί της Honda διαμόρφωσαν προσεκτικά το ευπροσάρμοστο επίπεδο πάτωμα του χώρου φόρτωσης και τη διάταξη των καθισμάτων, ώστε να μπορούν να μεταφέρονται άνετα διάφορα είδη φορτίων, από αποσκευές, μέχρι ποδήλατα και εξοπλισμό για σπορ δραστηριότητες.
Θεμελιώδης παράγοντας άνεσης στο εσωτερικό είναι η βέλτιστη θέση των χειριστηρίων. Η εργονομική, πρακτική διάταξη ενισχύει την αίσθηση αρμονίας με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και του πίνακα οργάνων τοποθετημένα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Καθώς τα χειριστήρια είναι άμεσα αναγνωρίσιμα επιτρέπουν την ασφαλή και διαισθητική λειτουργία. Το νέο HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη από τα τέλη του 2021.
Διαβάστε επίσης:
Δοκιμάζουμε το νέο υβριδικό Honda Jazz!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
- Ισραήλ: Ο IDF δηλώνει ότι πολεμά τη Χεζμπολάχ και όχι τις λιβανικές ένοπλες δυνάμεις
- Ουκρανία: Το Κίεβο επικρίνει χώρες της Δύσης που κλείνουν τις πρεσβείες τους
- ΟΣΕΘ: Ηλεκτρονικός διαγωνισμός για προμήθεια «έξυπνων εισιτήριων»