Στο εμπρόσθιο μέρος η μάσκα μαύρου χρώματος με έντονες γραμμές και αεροδυναμικές λεπτομέρειες, προσφέρουν έναν συνδυασμό επιθετικότητας και κομψότητας, με μία δόση πολυτέλειας.
Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα διαθέτει λεπτομέρειες σε piano black και διακοσμητικά με κυψελοειδές πλέγμα, ενώ οι εισαγωγές αέρα και οι σχεδόν κάθετοι διαμορφωτές στα άκρα δίνουν έναν αεροδυναμικό και δυναμικό τόνο.
Led φωτιστικά σώματα διακριτικής σχεδίασης, ζάντες αλουμινίου 18″ σε μαύρο-ασημί χρώμα, σκουρόχρωμα θερμομονωτικά πίσω παράθυρα, μαύρα μαρσπιέ και καλύμματα θόλων, είναι λεπτομέρειες που συνδυάζουν κύρος με πρακτικότητα, απόλυτα ταιριαστά με τον χαρακτήρα του ZR-V.
Στο πίσω μέρος του, ξεκινώντας από πάνω, διακρίνουμε την αεροτομή ως προέκταση της οροφής, διαιρούμενα led φωτιστικά σώματα διάφανης σχεδίασης ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα χρωμιομένα διακοσμητικά στοιχεία περικλείουν τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στο εσωτερικό ώστε να είναι άνετο και τεχνολογικά άρτιο. Το ZR-V βασίζεται στην πλατφόρμα του Civic τελευταίας γενιάς, οπότε και το εσωτερικό του είναι πανομοιότυπο.
Ως κύριο χαρακτηριστικό εντοπίζουμε την απέριττη ποιοτική λειτουργικότητα. Το ταμπλό πρωτοποριακής σχεδίασης ελκύει τα βλέμματα καθώς οι κυψελοειδείς αεραγωγοί είναι διακριτικά ενσωματωμένοι και δίνουν μια ρετρό αίσθηση με σύγχρονα στοιχεία τεχνολογίας.
Στην μέση, βρίσκεται η οθόνη αφής 9″ για το σύστημα ψυχαγωγίας και πολυμέσων, από όπου μπορούμε να χειριστούμε όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και να συνδέσουμε ασύρματα την συσκευή του κινητού μας αξιοποιώντας τις αγαπημένες μας εφαρμογές μέσω Apple car play & Android auto.
Φυσικά κουμπιά για το σύστημα κλιματισμού χαρίζουν ευκολία στον χειρισμό και αμεσότητα, κάτι που αξιολογούμε θετικά.
Άλλο ένα πλεονέκτημα στην εργονομία προσφέρουν τα κουμπιά στην θέση του επιλογέα ταχυτήτων, καθώς εξοικονομούν χώρο και είναι ουσιαστικά πρακτικά.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη 10,2″, όπου εμφανίζονται πλήρως οι πληροφορίες ταξιδιού και ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το οπτικό περιβάλλον που επιθυμεί.
Στον τομέα άνεσης, τα καθίσματα είναι μαλακής αίσθησης και προσφέρει ξεκούραστα ταξίδια για τέσσερις ενήλικες με όλες τους τις αποσκευές, καθώς διαθέτει αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών στα 380 lt με δυνατότητα έως και 1.291 lt σε διθέσια διαμόρφωση εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες μετακίνησης.
Το ZR–V κινεί ένας ατμοσφαιρικός υβριδικός κινητήρας βενζίνης 1.993 cc όπου συνδυαστικά με τον ηλεκτρoκινητήρα αποδίδει 184 PS με μέγιστη ροπή 315 Nm.
Διαθέτει ήπια χαρακτηριστικά λειτουργίας, στην πόλη μετακινείσαι ως επί το πλείστο ηλεκτρικά και η απουσία κιβωτίου ταχυτήτων είναι μια απολαυστική παροχή προς τον οδηγό.
Στην εμπειρία συμβάλλει η ποιότητα κατασκευής του οχήματος καθώς είσαι απομονωμένος σε μια συμπαγή κάψουλα χωρίς να σε επηρεάζει ο θόρυβος της πόλης.
Ούτε και οι ανομοιομορφίες του οδοστρώματος καθώς η ακαμψία του αμαξώματος έχει δώσει στους μηχανικούς της Honda τη δυνατότητα να σετάρουν ενδοτικά την ανάρτηση που είναι το δυνατό σημείο του ZRV.
Το μεσαίο SUV της Honda, δε γέρνει, δεν πλέει, δεν κοπανάει και δίνει καλή αίσθηση στο δρόμο γι’ αυτόν που συνειδητά θα το οδηγήσει με βάση τις προδιαγραφές και την αποστολή του.
Προφανώς αν αποφασίσεις να πιέσεις σε δρόμο με στροφές εκμεταλλευόμενος τη δυναμική του υβριδικού συνόλου, θα εισπράξεις αρχικά μια ασφαλή αντίδραση και αν επιμείνεις υποστροφή που περιορίζεται ηλεκτρονικά από τα συστήματα ασφαλείας.
Στο ταξίδι τώρα το ZRV είναι αθόρυβο και απροβλημάτιστο χάρη στο προσαρμοζόμενο διατηρητή ταχύτητας και τα υπόλοιπα συστήματα ενεργητικής ασφαλείας που μειώνουν το φόρτο εργασίας του οδηγού και τον προστατεύουν από τον εαυτό του.
Κινούμενοι σύννομα καταγράψαμε εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση (5/9lt/100km) για το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Συνολικά το ΖRV αποτελεί μια ποιοτική επιλογή στην κατηγορία των μεσαίων SUV.
Ως άμεσοι ανταγωνιστές του θεωρούνται το Ford Kuga, το Volvo XC40, το Peugeot 3008 και το Toyota Corolla Cross.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda ZR–V Advance 2.0 i-MMD
Κυβισμός: 1.993 cc
Ισχύς: 184 PS /135kW (συνδυαστική ισχύς)
Ροπή: 315 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 1 σχέσης
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.568 / 1.840 / 1.620 mm
Μεταξόνιο: 2.657 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt, 1.291 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1.639 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8 sec
Τελική ταχύτητα: 173 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,4 lt/100km
Εκπομπές CO2: 132 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 84 ευρώ
Τιμή: 40.990 (55.800 ευρώ, αυτοκίνητο δοκιμής)
Διαβάστε επίσης:
Καιρός: Βοριάδες μέχρι 8 μποφόρ και θερμοκρασία στους 26 βαθμους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα