Τα επόμενα 10 χρόνια, η Honda θα διαθέσει 36 δις σε εξηλεκτρισμό και λογισμικό μαζί με τις R&D δαπάνες θα φτάσει τα 58 δις ευρώ.

Η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030 με όγκο παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Η Honda θα δημιουργήσει μία γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης με επένδυση ύψους 315 εκατομμύρια ευρώ περίπου και θα επιταχύνει περαιτέρω την έρευνα με στόχο να ξεκινήσει ευρεία παραγωγή την Άνοιξη του 2024.

Τα τελευταία χρόνια, η Honda έχει αναπτύξει διάφορες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση “ισχυροποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της” και “προετοιμασίας για νέα ανάπτυξη” και οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν αρχίσει να δείχνουν θετικά αποτελέσματα στους τομείς των προϊόντων, των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.

Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μηχανών στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατομμυρίων οχημάτων όπως μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050.

Στο παρελθόν, η οργάνωση της Honda ήταν διαμορφωμένη με βάση τα προϊόντα, δηλαδή τις μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας.

Ωστόσο, ξεκινώντας από το τρέχον οικονομικό έτος, οι τομείς της τεχνολογίας θα αποτελέσουν τον πυρήνα. Τέτοιοι βασικοί τομείς είναι:

εξηλεκτρισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, μπαταρίες, ενέργεια, υδρογόνο και λογισμικό/συνδεδεμένες τεχνολογίες που συνδέουν όλους τους βασικούς τομείς. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών.

Η Honda θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της. Παράλληλα θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς.

Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ.

Η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, με μία πλήρη γκάμα από μικρά EV επαγγελματικής χρήσης μέχρι λιμουζίνες με προβλεπόμενο όγκο παραγωγής πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.


Καθώς προχωρά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Honda θα προσπαθήσει να μεταμορφώσει το επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της συνδυάζοντας hardware και software για να επεκτείνει τις σχέσεις της με τους πελάτες και την γκάμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της. Η Honda θα προϋπολογίσει περίπου 58 δισεκατομμύρια ευρώ για δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης.

Ειδικότερα θα επενδύσει περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και του λογισμικού. Παράλληλα με τις προκλήσεις στο δρόμο για την ανθρακική ουδετερότητα και την ηλεκτροκίνηση, η Honda ανέκαθεν είχε το πάθος να προσφέρει απόλαυση στους πελάτες της.

Η “χαρά της οδήγησης” θα αποτελεί συστατικό των μοντέλων μας ακόμα και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, και η Honda θα παρουσιάσει σε όλο τον κόσμο δύο σπορ μοντέλα, μία ειδική έκδοση και μια λιμουζίνα, που θα ενσαρκώνουν το παγκόσμιο σπορ πνεύμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Honda.

Διαβάστε επίσης

Mercedes: Μείωση CO2 ως 50% μέχρι το 2030!