array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι

AUTO

H υβριδική τεχνολογία του MG3 Hybrid+!

MG3

Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία– κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.

Παρά την εστίαση στην αποδοτικότητα, η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία προσφέρει και υψηλή απόδοση. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG3 Hybrid+ το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας B με χρόνο για την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 km/h, μόνο 8,0 sec.

1

Οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι εξίσου εντυπωσιακές με το 80-120 km/h να ολοκληρώνεται μόλις σε 5,0 sec. Με συνδυαστική ισχύ 195PS (143 kW), το MG3 Hybrid+ επιδεικνύει κορυφαίες επιδόσεις χωρίς υψηλή κατανάλωση βενζίνης, απαιτώντας μόλις 4,4 lt/100 km σύμφωνα με τις κατασκευαστικές μετρήσεις.

Τιμή που δεν απέχει σημαντικά από την πραγματικότητα όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στη σύντομη δοκιμή μας που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Tην ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 100 g/km. Το υβριδικό σύστημα συνεπικουρείται από μια μπαταρία 1,83 kWh, που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε μεγάλο βαθμό βελτιώνοντας την αποδοτικότητα ειδικά εντός αστικού ιστού.

MG3

Το MG3 διαθέτει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5lt απόδοσης 102PS (75 kW) και ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136PS), καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Αυτό όχι μόνο παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία αλλά παρέχει επίσης την ευελιξία λειτουργίας σε διάφορα περιβάλλοντα οδήγησης. Οι φάσεις λειτουργίας επιλέγονται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:

EV – Το όχημα κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.

Εν σειρά – Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.

Σε σειρά και φόρτιση – Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.

Κίνηση και φόρτιση – Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.

Παράλληλη – Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρούν στην κίνηση των εμπρός τροχών.

Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5lt κύκλου Atkinson αποδίδει 102PS (75 kW), με συντελεστή απόδοσης στο 41%. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα 100 kW(136PS), το σύστημα Hybrid+ παρέχει ένα ευρύ φάσμα ισχύος σε όλο το εύρος στροφών. Μεγάλο μέρος της κίνησης πραγματοποιείται αμιγώς ηλεκτρικά με τον θερμικό κινητήρα να υποστηρίζει σε υψηλότερες ταχύτητες (μέχρι 80 χλμ/ώρα). Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, το οποίο αυξάνει την αποδοτικότητα του συστήματος. Το MG3 Hybrid+ προσφέρει αμεσότητα στην επιτάχυνση και ιδιαίτερα ραφιναρισμένη αλλαγή ταχυτήτων.

MG3

Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG3 Hybrid+ με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport. Η λειτουργία Eco είναι βαθμονομημένη για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση γκαζιού, ενώ η Standard παρέχει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και λειτουργεί καλά για τους περισσότερους τύπους διαδρομών. Στη Sport λειτουργία η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να υπάρχει η καλύτερη και αμεσότερη απόκριση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου, προσφέροντας τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία των υβριδικών supermini.

Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας και για το νέο MG3 Hybrid+, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. 

Το MG Pilot αποτελείται από 10 λειτουργίες ασφαλείας που έχουν σχεδιαστεί για να σας προστατεύουν. Είναι ένας συνδυασμός ημιαυτόνομης οδήγησης και συστημάτων ασφαλείας για να κάνουν την οδήγηση όσο πιο εύκολη γίνεται. Αυτές οι λειτουργίες περιλαμβάνουν:

Προσαρμοζόμενο διατηρητή ταχύτητας (Adaptive Cruise Control)

Ο προσαρμοζόμενος διατηρητής ταχύτητας χρησιμοποιεί έξυπνη τεχνολογία για να ανιχνεύει τι υπάρχει μπροστά από το όχημα. Στη συνέχεια, προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση. Για παράδειγμα, αν ο δρόμος είναι άδειος δεν υπάρχει μεταβολή αλλά αν ένα αυτοκίνητο μπροστά αρχίσει να επιβραδύνει, τότε θα χρησιμοποιήσει τα φρένα για να μειώσει την ταχύτητα. Αυτό βοηθά στην πρόληψη συγκρούσεων.

Έξυπνος έλεγχος μεγάλης σκάλας φώτων (Intelligent High Beam Control)

Το να βγάζετε τα χέρια σας από το τιμόνι για να προσαρμόσετε τα φώτα σας μπορεί να είναι επικίνδυνο. Σε αυτόματη θέση, η μεγάλη δέσμη φωτός αλλάζει σε μικρή δέσμη όταν ανιχνεύει ένα αυτοκίνητο μπροστά. Αυτό αποτρέπει το τύφλωμα του οδηγού με έντονο φως, κάτι που είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο τη νύχτα.

Ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών (Active Emergency Braking with Pedestrian and Bicycle Detection)

Η έξυπνη τεχνολογία μπορεί να αντιδράσει πιο γρήγορα από τους ανθρώπους. Σε ταχύτητες πάνω από 20 km/h, το αυτόματο φρενάρισμα θα μειώσει τη σοβαρότητα οποιουδήποτε ατυχήματος, ενώ κάτω από 20 km/h θα αποφύγει εντελώς τη σύγκρουση.

Υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης (Traffic Jam Assist)

Με την τεχνολογία Υποβοήθησης Κυκλοφοριακής Συμφόρησης, το όχημα μπορεί να σταματήσει και στη συνέχεια να επιταχύνει μόνο του όταν ανιχνεύει μποτιλιάρισμα. Αυτό γίνεται παρακολουθώντας το αυτοκίνητο μπροστά και ακολουθώντας αυτόματα το είδωλό του.

Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning System)

Χρησιμοποιώντας μια κάμερα, το όχημα μπορεί να βλέπει τις οδικές σημάνσεις μπροστά και να ανιχνεύει πότε ο οδηγός μπορεί να αποκλίνει από αυτές. Στέλνει ένα οπτικό, ηχητικό και φυσικό σήμα για να διορθώσει τη θέση του και να επαναφέρει το αυτοκίνητο στη σωστή πορεία.

Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assist)

Η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας κάνει ένα βήμα παραπάνω από την Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας, στην πραγματικότητα διορθώνει τη θέση του οδηγού για αυτόν. Αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του τιμονιού, προσαρμόζει τη θέση του οχήματος για να το διατηρήσει εντός των σημάνσεων της λωρίδας.

Ανίχνευση Τυφλού Σημείου (Blind Spot Detection)

Τα τυφλά σημεία είναι επικίνδυνα για κάθε οδηγό επειδή οι κίνδυνοι δεν είναι αντιληπτοί από το ανθρώπινο μάτι. Εκεί η ανίχνευση τυφλού σημείου ανιχνεύει τα οχήματα που πλησιάζουν τα τυφλά σημεία στα αριστερά και δεξιά του οχήματος και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω ενός ορατού σήματος.

Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Assist)

Η αλλαγή λωρίδας απαιτεί πάντα συγκέντρωση για να εξασφαλιστεί ότι υπάρχει αρκετός χώρος για να ελιχθείτε. Ωστόσο, τα τυφλά σημεία μπορούν να εμποδίσουν τον οδηγό να έχει μια σαφή εικόνα του πότε είναι ασφαλές να μετακινηθεί. Η Υποβοήθηση Αλλαγής Λωρίδας παρέχει ένα πρόσθετο, ορατό σήμα μαζί με την Παρακολούθηση Τυφλού Σημείου για να προειδοποιήσει τον οδηγό για έναν πιθανό κίνδυνο.

Προειδοποίηση για Διασταυρούμενη Κυκλοφορία Όπισθεν (Rear Cross Traffic Alert)

Ειδοποιεί τον οδηγό για οποιοδήποτε όχημα πλησιάζει από τη μία ή την άλλη πλευρά κατά την όπισθεν, ώστε να γνωρίζει πότε να κάνει όπισθεν με ασφάλεια για να αποφύγει τυχόν συγκρούσεις.

Έξυπνη Υποβοήθηση Περιορισμού Ταχύτητας (Intelligent Speed Limit Assist)

Ένας δρόμος μπορεί να έχει διαφορετικά όρια ταχύτητας ανάλογα με το περιβάλλον, για παράδειγμα εάν πλησιάζετε έναν κυκλικό κόμβο ή οδηγείτε μπροστά από ένα σχολείο. Είναι απαραίτητο να προσέχετε αυτές τις πινακίδες και να προσαρμόζετε την ταχύτητά σας ανάλογα. Η Έξυπνη Υποβοήθηση Περιορισμού Ταχύτητας κάνει τη δύσκολη δουλειά για εσάς καταγράφοντας τις πινακίδες ορίων ταχύτητας χρησιμοποιώντας μια κάμερα και ειδοποιώντας τον οδηγό να φρενάρει ή να επιταχύνει.

Επισκεφθείτε το επίσημο Δίκτυο MG σε όλη την Ελλάδα και κλείστε ένα test drive!

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς» 2025: Πώς ψήφισε ο εκλέκτορας του mononews.gr
“Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025”: Στην τελική ευθεία
Η MG στην Auto Athina!
MG3 Hybrid+: Μικρό στο μάτι, μεγάλο σε δυνατότητες!
MG3 Hybrid+: Άνεση και Οικονομία!
Δοκιμάζουμε το υβριδικό MG3!
Ιδού το νέο MG3