Για τους εορτασμούς των 50 ετών, η BMW M GmbH παρουσιάζει το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με σύστημα ηλεκτροκίνησης.

H XM φέρει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν V8 βενζινοκινητήρα και έναν εξαιρετικά ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.

Προσδίδει στην BMW XM ισχύ 480 kW/653 hp (που παράγεται από τον συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση έως 360 kW/489 hp και του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με ισχύ έως 145 kW/197 hp). Το σύστημα υποστηρίζεται από έναν πρόσφατα εξελιγμένο, κλασικά υψηλόστροφο V8 κινητήρα με προηγμένη τεχνολογία M TwinPower Turbo.

Η μονάδα των 4,4 λίτρων διαθέτει πολλαπλή εξαγωγή σε διάταξη cross-bank και βελτιστοποιημένη διαδικασία διαχωρισμού λαδιού.

Η BMW XM LABEL RED που θα προστεθεί στη γκάμα μοντέλων το φθινόπωρο του 2023 θα είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της BMW M GmbH: 550 kW/748 hp (που παράγεται συνδυαστικά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 430 kW/585 hp και τον ηλεκτροκινητήρα με απόδοση έως 145 kW/197 hp) και μέγιστη ροπή συστήματος 1.000 Nm (που παράγεται συνδυαστικά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος συνεισφέρει με έως 750 Nm και τον ηλεκτροκινητήρα με έως 280 Nm).

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!

Το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID, η πολυτελής σχεδίαση και το πρωτοποριακό εσωτερικό της BMW XM, συνδυάζονται για τη δημιουργία μιας νέας ερμηνείας της φιλοσοφίας Sports Activity Vehicle (SAV) στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων, που υπόσχεται να φέρει αυτή την απαράμιλλη αίσθηση M σε νέα target groups και αγορές.

Η παραγωγή της BMW XM θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg των ΗΠΑ, τον Δεκέμβριο του 2022, πριν φτάσει στις αντιπροσωπείες όλου του κόσμου την άνοιξη του 2023.

Κύριες αγορές πωλήσεων θα είναι οι ΗΠΑ, η Κίνα και η Μέση Ανατολή.

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!

Ο οκτακύλινδρος κινητήρας υποβοηθείται στο έργο του από έναν ηλεκτροκινητήρα που ενσωματώνεται στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic. Η ισχύς του κινητήρα είναι άμεσα διαθέσιμη κατά την εκκίνηση, προσφέροντας απόκριση χωρίς δισταγμό σε κάθε κίνηση του γκαζιού.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης M HYBRID αποδίδει μέγιστη συνολική ροπή 800 Nm (κινητήρας εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 650 Nm σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 280 Nm).

Χάρη σε ένα σύστημα γραναζιών στο σύστημα μετάδοσης, η πραγματική μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα στην είσοδο του κιβωτίου, αυξάνεται στα 450 Nm.

Η έξυπνη διαχείριση της αλληλεπίδρασης μεταξύ κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα προσφέρει μία εξαιρετική εμπειρία απόδοσης, αντάξια του σήματος M, σε όλες τις οδηγικές καταστάσεις.

Η BMW XM επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα, με τη συνοδεία ενός γεμάτου ενέργεια ήχου, σπάνιας συναισθηματικής απήχησης για οκτακύλινδρο κινητήρα.

Ο ήχος προέρχεται από το σπορ σύστημα εξαγωγής που φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, συνεχώς ρυθμιζόμενα flaps και εξαγωνικής διατομής διπλές απολήξεις, τη μία πάνω στην άλλη, για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW M.

Το μπουτόν M Hybrid στην κεντρική κονσόλα χρησιμοποιείται για την επιλογή ενός από τα τρία προγράμματα λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης μιας ρύθμισης ELECTRIC για κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων σε ταχύτητες έως 140 km/h και για μέγιστη απόσταση 80km στον κύκλο WLTP.

Αυτό οφείλεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος και στην ωφέλιμη ενέργεια των 25,7 kWh που παρέχει.

Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) της BMW XM επιτρέπει φόρτιση AC με ισχύ 7,4 kW.

Το BMW IconicSounds Electric, προϊόν συνεργασίας του BMW Group και του συνθέτη κινηματογραφικής μουσικής Hans Zimmer, δημιουργεί επίσης το κατάλληλο ηχητικό υπόβαθρο για την απόδοση ισχύος του ηλεκτροκινητήρα.

Ο ήχος της ηλεκτρικής κίνησης που είναι ειδικά σχεδιασμένος για μοντέλα Μ, προσφέρει αυθεντική ανάδραση σε κάθε κίνηση του πεντάλ του γκαζιού, κατά την οδήγηση στο πρόγραμμα μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Και εάν επιλεγεί η ρύθμιση Sport ή Sport Plus ενώ το σύστημα μετάδοσης βρίσκεται στη λειτουργία HYBRID, ένας ενισχυμένος ήχος θα υπογραμμίσει την ηλεκτρική υποβοήθηση που παρέχεται στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ισχύς που παράγεται από τις δύο κινητήριες μονάδες διοχετεύεται στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, του οποίου η ‘οπισθοβαρής’ ρύθμιση είναι ιδιαίτερα αισθητή στη λειτουργία 4WD Sport.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να επιλέξουν τη λειτουργία 4WD Sand, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για οδήγηση στους αμμόλοφους και παρόμοιες επιφάνειες.

Η λειτουργία του διαφορικού M Sport στον πίσω άξονα είναι επίσης πλήρως μεταβλητή.

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!

Οι χωρισμένοι σε δύο ξεχωριστές μονάδες προβολείς, μία μάσκα ‘νεφρών’ BMW με χρυσαφί πλαίσια και συνεχόμενο φωτεινό περίγραμμα, καθώς και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, είναι τα στοιχεία που προσδιορίζουν το εμπρός τμήμα.

Στο πλάι, μία χρυσαφί λωρίδα θυμίζει τη μαύρη λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα της BMW M1.

Περαιτέρω αναφορές στο παρελθόν αποτελούν η μορφή των λογοτύπων BMW που είναι χαραγμένα στο επίπεδο πίσω παρμπρίζ και η εντυπωσιακή δομή με περσίδες των σμιλεμένων πίσω φώτων.

Ιδιαίτερα ξεχωριστές είναι οι ζάντες ελαφρού κράματος Μ, σε στάνταρ έκδοση 21 ιντσών και προαιρετικά έως και 23 ιντσών.

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!

Η εκφραστική εξωτερική σχεδίαση της BMW XM συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Το cockpit και τα εμπρός καθίσματα είναι σχεδιασμένα με στόχο μία δυναμική εμπειρία οδήγησης.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πολυλειτουργικά καθίσματα M, προστατευτικές επενδύσεις γονάτων και ένα αποκλειστικό για το μοντέλο δερμάτινο τιμόνι M, μαζί με ειδικά γραφικά M, συμπεριλαμβανομένων προειδοποιητικών λυχνιών για την αλλαγή των σχέσεων στα BMW Curved Display και BMW Head-Up Display.

Μία γενναιόδωρη αίσθηση ευρυχωρίας, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η πολυτελής σχεδίαση μεταμορφώνουν το πίσω τμήμα της BMW XM σε ένα αποκλειστικό M Lounge.

Οι θερμαινόμενες πλάτες καθισμάτων που εκτείνονται στα πλαϊνά του πίσω μέρους της καμπίνας και τα ειδικά σχεδιασμένα μαξιλάρια προσφέρουν στους επιβάτες πολυτελή, κορυφαία επίπεδα άνεσης.

Η σμιλεμένη επένδυση της οροφής είναι μοναδική με την τρισδιάστατη πρισματική δομή της, το περίγραμμα τύπου πασπαρτού και τις 100 μονάδες LED για φωτισμό. Διατίθενται τέσσερις διαφορετικές διακοσμήσεις για την εξατομίκευση του εσωτερικού, καθώς και ένα νέο Vintage δέρμα για τα άνω τμήματα του ταμπλό και των πάνελ των θυρών.

Ο κρυφός φωτισμός, το αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, το Harman Kardon Surround Sound System και το Travel & Comfort System είναι όλα στάνταρ χαρακτηριστικά, ενώ η λίστα προαιρετικών επιλογών περιλαμβάνει το Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System με ενισχυτή 1.500-watt και τέσσερα επιπλέον ηχεία στην περιοχή της οροφής.

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!

Η ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός και έναν πίσω άξονα πέντε συνδέσμων με ειδικά ρυθμισμένα χαρακτηριστικά κινηματικής και ελαστοκινηματικής.

Η BMW XM διατίθεται στάνταρ με προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς με ηλεκτροκινητήρες 48V και Active Roll Control. Επίσης, η BMW XM είναι το πρώτο μοντέλο της BMW M που φέρει το σύστημα Integral Active Steering, το οποίο ανήκει επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό.

Η πρόσφυση, η ευελιξία και η κατευθυντική ευστάθεια, ωφελούνται αφενός από το σύστημα ελέγχου της ολίσθησης των τροχών που είναι εγκατεστημένο κοντά στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αφετέρου από τη δικτύωση όλων των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διαχείρισης των δυναμικών χαρακτηριστικών κατά το διαμήκη άξονα.

Τα φρένα M Sport λειτουργούν παράλληλα με ένα ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης πεντάλ.

Η BMW XM διατίθεται στάνταρ με το BMW Live Cockpit Professional, που συνοδεύεται από μία ειδική έκδοση Μ της πολυαισθητηριακής εμπειρίας οχήματος νέας γενιάς BMW iDrive.

Βασισμένο στο BMW Operating System 8, διαθέτει μία BMW Curved Display που περιλαμβάνει μία οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών και μία οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών.

Η νέα ομαδοποίηση των οθονών και οι συνεχώς διευρυνόμενες δυνατότητες του BMW Intelligent Personal Assistant, σημαίνουν ότι το νέο BMW iDrive είναι σκόπιμα προσανατολισμένο σε λειτουργίες αφής και ελέγχου μέσω χειρονομιών, καθώς και στο διάλογο με τη χρήση φυσικής ομιλίας.

Το iDrive Controller και τα μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι πλαισιώνονται στο στάνταρ εξοπλισμό από το BMW Head-Up Display και τον έλεγχο, μέσω χειρονομιών BMW.

Διαβάστε επίσης:

BMW M2: Με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο!