Σας προκαλώ να βρείτε κάτι που λείπει από τον εξοπλισμό της νέας Mercedes-Maybach S-Class, που παρουσιάστηκε χτες διαδικτυακά.
Εγώ όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα κάτι που να λείπει από τον εξοπλισμό της νέας Mercedes-Maybach S-Class cars. Πρόκειται για την μεγαλύτερη και πολυτελή έκδοση λιμουζίνας της γερμανικής φίρμας, με πελάτες κυρίως από Κίνα, Ρωσία, Νότια Κορέα, ΗΠΑ, Γερμανία. Πρόκειται για ένα μοντέλο που συνδυάζει την τεχνολογία της Mercedes-Benz με την παράδοση της Maybach. Το αυτοκίνητο έχει μεταξόνιο 18 cm μεγαλύτερο από την επιμηκυμένη έκδοση της Mercedes-Benz S-Class.
Όλο το μήκος έχει χρησιμοποιηθεί στο πίσω μέρος ώστε να διευρυνθεί ο χώρος για τον κύριο ή και την κυρία. Το πίσω κάθισμα μπορεί να μετατραπεί άνετα σε χώρο ανάπαυσης ή εργασίας. Οι διαστάσεις της Mercedes-Maybach S-Class (μήκος/πλάτος/ύψος: 5469/1921/1510 mm) παραπέμπουν σε λιμουζίνα. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι επιβλητικό.
Η Mercedes-Maybach S-Class προσφέρεται σε μοναδικούς συνδυασμούς χρωμάτων όπως αυτός των φωτογραφιών. Τα φώτα της χάρη στην τεχνολογία DIGITAL LIGHT κάνουν την μέρα νύχτα με 253 πανίσχυρα LED.
Στο εσωτερικό η επανασχεδίαση είναι πλήρης: Ο πίνακας οργάνων θυμίζει γλυπτό και έχει μια ροή αδιάκοπη. Στη διάθεση του οδηγού βρίσκονται 5 οθόνες. Τα χρώματα φωτισμού στο εσωτερικό μεταβάλλονται σύμφωνα με τη διάθεση ενώ υπάρχουν έξυπνες ρυθμίσεις άνεσης και ασφάλειας. Μάλιστα στη φάση της εισόδου υπάρχει το πρόγραμμα φωτισμού “Welcome Rear”. Μετά όποιος κάθεται πίσω μπορεί να μεταβάλλει από την οθόνη αφής την ένταση και την απόχρωση: Από φωτισμό γραφείου μέχρι lounge.
Συνήθως ο ιδιοκτήτης της Mercedes-Maybach S-Class βρίσκεται στο πίσω δεξιά κάθισμα και μπροστά είναι ο σωφέρ. Η πίσω θέση μπορεί να γίνει κρεβάτι ενώ το κάθισμα θερμαίνεται σε όποιο σημείο θες. Ταυτόχρονα κάνει και μασάζ.
Διαθέσιμο είναι το ολοκληρωμένο σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) δεύτερης γενιάς. Διαμέσου αυτού μπορείς να χειριστείς όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου. Υπάρχουν άπειρες επιλογές εξατομίκευσης όπως να υπάρχει ο προσωπικός «MBUX Interior Assist» για τον πίσω επιβάτη.
Οι κινητήρες της Mercedes-Maybach S-Class είναι ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά στην εκκίνηση κυρίως. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 9 σχέσεων 9G-TRONIC, η αερανάρτηση AIRMATIC φροντίζει για την άνεση των επιβαινόντων και ο πίσω άξονας στρίβει έως και 10°. Ειδικό σύστημα σκανάρει το δρόμο και προετοιμάζει την αντίδραση της ανάρτησης σε ανομοιομορφίες. Θα υπάρχει μια έκδοση με κινητήρα V12 και μια με κινητήρα V8.
Ο θόρυβος του δρόμου μειώνεται με ένα ειδικό ηχητικό σύστημα Burmester® high-end 4D surround. Το ειδικό ψυγείο στο πίσω μέρος ρυθμίζεται σε θερμοκρασία από 1 έως 7 βαθμούς Κελσίου. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχουν 18 αερόσακοι. Ακόμη και για τον οδηγό έχουν φροντίσει οι μηχανικοί της Mercedes με το DRIVE PILOT να αναλαμβάνει μέρος ή και ολόκληρη τη δουλειά του ως τα 60 km/h.
Τι λέτε κύριε πρόεδρε; Πάμε;
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike