Οι Mercedes έκαναν το 1-2 χτες στις ελεύθερες δοκιμές που επηρεάστηκαν από τη βροχή και ένα πρόβλημα οργάνωσης (CCTV).
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διήρκησε μόνο λίγα λεπτά. Διακόπηκε με κίτρινη σημαία όταν έμεινε από ηλεκτρικό πρόβλημα η Alpine του Πιερ Γκασλί. Δεν συνεχίστηκε καθώς διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα με το κύκλωμα κλειστής τηλεόρασης της πίστας (CCTV) το οποίο έπρεπε για λόγους ασφαλείας να διορθωθεί προτού υπάρξει εκ νέου δράση στην πίστα. Μόνο 12 οδηγοί είχαν προλάβει να σημειώσουν χρόνο ο Μπότας έτυχε να είναι ταχύτερος με την Alfa Romeo. Ο αλυτάρχης του αγώνα Νιλς Βίτιχ έδωσε 30 λεπτά παραπάνω στην δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η οποία όμως επηρεάστηκε από τη βροχή που έπεσε στο τελείωμα. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διακόπηκε δυο φορές: Η πρώτη όταν η Haas του Χούλκενμπεργκ έμεινε από υβριδική μηχανή και η δεύτερη όταν η άλλη Alpine του Οκόν σταμάτησε με μηχανικό πρόβλημα.
Στο σύνολο οι οδηγοί είχαν στη διάθεσή τους σε στεγνό οδόστρωμα περίπου 70 λεπτά για να προετοιμαστούν για τις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές κα τον αγώνα. Όπως φαίνεται όλοι σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές θα χρησιμοποιήσουν τη γόμα C5. Οι περισσότεροι οδηγοί δοκίμασαν και την γόμα C4 ενώ μόνο οι οδηγοί της Ferrari επέμειναν με τη γόμα C3 με την οποία διένυσαν μεσαίες αποστάσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι οι χρόνοι της πρώτης 10αδας στο FP2 ήταν πολύ κοντά με τους πρώτους τρεις να βρίσκονται στο ίδιο δέκατο.
Μιλώντας σχετικά ο Χάμιλτον τόνισε: «Ήταν μια περίεργη μέρα με τα προβλήματα στην πρώτη περίοδο, Ένιωσα πολύ άσχημα για όλους τους οπαδούς εκεί έξω. Έχουμε πολύ κόσμο εδώ από χθες. Χαίρομαι που τελικά βρήκαμε ρυθμό στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Μου αρέσει να οδηγώ αυτή την πίστα, είναι σπουδαία! Από τη στιγμή που φεύγετε από το pitlane σκέφτεστε απλώς “ναι, αυτό είναι τρομερό!” Είναι ίσως η διαδρομή με τις περισσότερες αναπηδήσεις που έχουμε βρεθεί εδώ και καιρό. Όλοι παλεύουν με τις αναπηδήσεις. Συνολικά, το μονοθέσιο είναι καλό αλλά σίγουρα έχουμε λίγη δουλειά να κάνουμε. Απλώς πρέπει να βελτιώσουμε τις αναπηδήσεις στον κατακόρυφο άξονα και την ισορροπία κρατήματος στις στροφές και νομίζω ότι θα είμαστε εντάξει. Το μονοθέσιο συνολικά είναι ένα βήμα προς τα εμπρός νιώθω τις βελτιώσεις που είδαμε στο Μονακό και τη Βαρκελώνη. Λατρεύω τη βροχή, οπότε ας προσπαθήσουμε να διασκεδάσουμε αύριο».
Από την πλευρά του ο περσινός νικητής στο Μόντρεαλ και πρωτοπόρος στη βαθμολογία Μαξ Φερστάπεν τόνισε: «Δεν ήταν μια φυσιολογική μέρα χωρίς ουσιαστικά δοκιμές στο FP1, ήταν το ίδιο για όλους όμως. Τουλάχιστον κάναμε κάποιους γύρους στο FP2. Νομίζω ότι έχουμε ακόμα αρκετή δουλειά καθώς το μονοθέσιο δεν είναι φανταστικό αυτή τη στιγμή αναπηδά στις ανομοιομορφίες και τα κερμπ. Δεν είναι κακό, αλλά σίγουρα πρέπει να βελτιώσουμε μερικά πράγματα. Νομίζω ότι θα βρέχει στις κατατακτήριες αυτό μπορεί να προκαλέσει μερικές εκπλήξεις και στον αγώνα θα είναι στεγνά οπότε αυτό θα επηρεάσει επίσης τα πράγματα. Ήταν μια δύσκολη μέρα συμβαίνει μερικές φορές».
Από το κόκκινο στρατόπεδο ο Λεκλέρκ ήταν ευχαριστημένος με το μονοθέσιο, ο Σάινθ προβληματίζονταν με τα φρένα. Την ίδια στιγμή ο Αλόνσο αξιολογώντας τις αεροδυναμικές αλλαγές της Aston Martin τόνισε: «Είναι καλό να βλέπεις όλη την υποστήριξη εδώ και να επιστρέφεις αγωνιζόμενος μπροστά στους Καναδούς οπαδούς. Αλλά ήταν κρίμα που δεν μπορέσαμε να τρέξουμε στο FP1 λόγω των τεχνικών προβλημάτων. Δεν είχαμε πολύ χρόνο για να κατανοήσουμε πλήρως τις νέες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο, επομένως θα πρέπει να αναλύσουμε τα πάντα εν μία νυκτί και να μάθουμε περισσότερα. Θα παρακολουθούμε το ραντάρ καιρού καθώς θα έχει βροχή στις δοκιμές».
Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για σήμερα στις 23:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης:
GP Καναδά: Απευθείας μετάδοση από ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+
Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου: Παρέλαβε δυο ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
──────────────────
Εκλογές 2023