Πριν την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, το πλήρωμα της On Sale Rally, Γιώργος Κεχαγιάς, Χρήστος Κουζιώνης, μιλά για τις σκέψεις του.
Η στιγμή της εκκίνησης πλησιάζει και η On Sale Rally Team ολοκληρώνει την προετοιμασία των Γιώργου Κεχαγιά και Χρήστου Κουζιώνη, με το Skoda Fabia Rally2 evo που θα φέρει το Νο.45 στις πόρτες. Ο 10ος γύρος του WRC, θα διεξαχθεί στις 7-10 Σεπτεμβρίου έχοντας ως επίκεντρο τη Λαμία. Η εκκίνηση θα δοθεί την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, λίγα λεπτά πριν από την διεξαγωγή υπερειδικής στην πλατεία Νερού. Η τελετή τερματισμού θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Κυριακής 10 Σεπτεμβρίου στην Λαμία, έπειτα από 15 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 307,89 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις αποτελεί έναν από τους πλέον εμβληματικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και τον σημαντικότερο επί ελληνικού εδάφους.
Τι σημαίνει για εσένα Ράλι Ακρόπολις;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη εμπειρία, την οποία μάλιστα είχαμε χάσει πριν από μερικά χρόνια και αποδείχθηκε πως όταν κάτι δεν το έχεις, κατανοείς καλύτερα πόσο σημαντικό είναι. Είναι πολύ σημαντικό να βρισκόμαστε σε μια διοργάνωση παγκόσμιας εμβέλειας όπως είναι το Ράλι Ακρόπολις, στο οποίο συμμετέχουν οι καλύτεροι του κόσμου, που έχουν γράψει πολύ σημαντική ιστορία».
Χρήστος Κουζιώνης: «Όλες οι ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι συμφωνούν ότι είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες του θεσμού στον οποίο λαμβάνουμε μέρος».
Ποιες είναι οι πρώτες σου αναμνήσεις;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Από μικρός περίμενα τη γιορτή του Ακρόπολις, γιατί ως γιορτή αντιμετωπίζαμε ανέκαθεν τις ημέρες του αγώνα. Ετοιμαζόμασταν να βρεθούμε στα βουνά και να δούμε περάσματα από κορυφαίους ξένους οδηγούς που δεν βλέπαμε συνέχεια. Μόνο μια φορά το χρόνο, είχαμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά, κάτι που δε θα ξαναβλέπαμε σύντομα».
Χρήστος Κουζιώνης: «Κατά κύριο λόγο μένει αξέχαστη η ζέστη και η δυσκολία που έχει ο συγκεκριμένος αγώνας. Όμως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του θεωρώ πως είναι ο κόσμος και συγκεκριμένα, το πάθος που έχουν οι θεατές στις ειδικές διαδρομές».
Είχες φανταστεί πως θα αγωνιστείς στο Ράλι Ακρόπολις;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Για να είμαι ειλικρινής, όχι. Καθώς εμείς από μικρή ηλικία συμμετείχαμε σε ασφάλτινους αγώνες, ή σε αναβάσεις, δεν είχα φανταστεί πως θα βρεθώ σε μια τόσο δυνατή και καλά οργανωμένη ομάδα, ώστε να συμμετέχω».
Χρήστος Κουζιώνης: «Νομίζω ότι το όνειρο κάθε αγωνιζόμενου που ασχολείται με τους αγώνες στην Ελλάδα, είναι κάποια στιγμή να συμμετάσχει σε αυτόν τον αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος».
Ποιος είναι διαχρονικά το αγαπημένο σου πλήρωμα;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Όταν ήμουν πιο μικρός, υποστηρίζαμε ως κατασκευαστή την Ford και ως οδηγό τον Colin McRae, λόγω και του ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Όταν άρχισα να παρακολουθώ εκτενέστερα και να αποκτώ γνώσεις γύρω από το αντικείμενο, πέρασα στην πλευρά των Γάλλων, δηλαδή των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσαν».
Χρήστος Κουζιώνης: «Σαν παλιότερος πλέον, θα πω ότι το Ford Focus μαζί με τους Colin McRae – Nicky Grist ήταν το αγαπημένο μου».
Ποια είναι η αγαπημένη σου ειδική διαδρομή;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Οι Καρούτες, διαθέτουν τα πάντα: Μεγάλο μήκος, πατημένα και ανοιχτά κομμάτια, σημεία κακό οδόστρωμα, διαφορές υψομέτρου και γενικά είναι μια πολύ απαιτητική, αλλά συνάμα ωραία ειδική διαδρομή».
Χρήστος Κουζιώνης: «Δεν μπορώ να ξεχωρίσω μια συγκεκριμένη ειδική διαδρομή, γιατί όλες έχουν τον χαρακτήρα και την ομορφιά τους. Πάντως, αν πρέπει να αναφέρω μία, θα έλεγα το Ελευθεροχώρι λόγω της αγωνιστικής του φυσιογνωμίας και βέβαια, του περίφημου σημείου στη λίμνη που συγκεντρώνει χιλιάδες, θεατές».
Πώς αισθάνεσαι που θα είσαι παρών στα 70 χρόνια του αγώνα;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Αισθάνομαι πολύ τυχερός που συμμετέχω σε αυτόν τον αγώνα, ανεξάρτητα από τη συμπλήρωση 70 ετών ιστορίας, η οποία πάντως δείχνει πολλά για τη δυναμική του. Για εμένα, είναι σημαντικό πως συμμετέχω».
Χρήστος Κουζιώνης: «Είναι πολύ μεγάλη τιμή, ειδικά κατά τη συμπλήρωση 70 ετών, που σημαίνει ότι γίνεσαι και εσύ κομμάτι της ιστορίας».
Ο φετινός αγώνας θα είναι πιο δύσκολος από τον περσινό; Ποια είναι η δυσκολότερη μέρα;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Κάθε ημέρα έχει τη δική της ιδιαιτερότητα. Η Παρασκευή δεν περιλαμβάνει πολλά σέρβις, ενώ θα είμαστε σε κίνηση όλη την ημέρα, οπότε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην προκύψουν προβλήματα. Θεωρώ πως το Σάββατο είναι σημαντική ημέρα του αγώνα, αφού διαθέτει μεγάλες ειδικές και απλές διαδρομές και είναι η μεγαλύτερη του τριημέρου. Θεωρητικά, η Κυριακή θα είναι πιο χαλαρή, αφού λογικά θα έχουν δημιουργηθεί και κάποιες διαφορές. Οπότε, καταλήγω πως το Σάββατο θα είναι η ημέρα-κλειδί».
Χρήστος Κουζιώνης: «Θα είναι δύσκολος όπως και πέρυσι. Χρειάζεται προσοχή και καλή στρατηγική σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου, όμως θεωρώ πως η πιο σημαντική μέρα, που θα κρίνει και τον αγώνα, είναι το Σάββατο που περιλαμβάνει 141 αγωνιστικά χιλιόμετρα».
Πως αξιολογείς το επίπεδο των συμμετεχόντων στο WRC2;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Το WRC2 θεωρώ πως πλέον είναι σχεδόν ισάξιο με την κορυφαία κατηγορία του θεσμού. Δεν είναι τυχαίο ότι συμμετέχουν με κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, οδηγοί που έχουν κατακτήσει νίκες όπως ο Andreas Mikkelsen, έχουν βρεθεί σε εργοστασιακές ομάδες όπως οι Gus Greensmith, Adrien Fourmaux, Oliver Solberg και άλλοι που θεωρούνται ανερχόμενα ταλέντα όπως ο Sami Pajari. Τα ράλι έχουν διαφοροποιηθεί πολύ σε σύγκριση με το παρελθόν και η συγκεκριμένη κατηγορία διαθέτει πάρα πολύ υψηλό επίπεδο με πολύ απαιτητικά αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια, η συμμετοχή στην κατάταξη του WRC2 αποτελεί μια εκπληκτική εμπειρία για εμάς».
Χρήστος Κουζιώνης: «Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον στο WRC2 έχει εκτοξευθεί, γεγονός που πιστοποιείται και από την παρουσία αρκετών κατασκευαστών. Τα αυτοκίνητα είναι πολύ ισχυρά και ο συγκεκριμένος θεσμός έχει προσελκύσει κορυφαία ονόματα . Ανυπομονούμε να βιώσουμε το πολύ υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού, εστιάζοντας πάντως στον δικό μας αγώνα».
Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να στείλεις στους Έλληνες θεατές;
Γιώργος Κεχαγιάς: «Καταρχάς, είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε πως τα βουνά γεμίζουν για το Ράλι Ακρόπολις. Μακάρι αυτό να γίνεται και στους ελληνικούς αγώνες, καθώς λόγω του Ακρόπολις, ο συναγωνισμός έχει αυξηθεί και οι συμμετοχές είναι υψηλού επιπέδου. Ως προς τον αγώνα, επειδή οι ταχύτητες που αναπτύσσονται πλέον είναι πολύ υψηλές, καλώ τους θεατές, για την ασφάλεια τη δική τους και όλων μας, να στέκονται σε ασφαλή σημεία, ώστε εκτός των άλλων να μην έχουμε ακυρώσεις ειδικών διαδρομών. Τέλος, θα ήθελα να κάνω έκκληση στους πιο έμπειρους θεατές, να βοηθήσουν τους νεότερους προσφέροντας τις συμβουλές τους, αναφορικά με τα σημεία που ενδείκνυται να σταθούν ώστε να παρακολουθήσουν με ασφάλεια τον αγώνα».
Χρήστος Κουζιώνης: «Το Ράλι Ακρόπολις είναι μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χώρα μας και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, ώστε να τη διατηρήσουμε και για τα επόμενα χρόνια. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε αυτή τη γιορτή, θα πρέπει να είμαστε ασφαλείς, να καθόμαστε σε σωστά σημεία και να ακολουθούμε τις οδηγίες της οργάνωσης».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike