Ο Έλληνας οδηγός κάνει το επόμενο βήμα, σ’ ένα νεοσύστατο θεσμό που αποτελεί προθάλαμο για τη Formula 3.
Το Formula Eurocup 3 είναι ένα πρωτάθλημα με σημαντικό βαθμό δυσκολίας και ισχυρά μονοθέσια της Tatuus, που χρησιμοποιούν 4κύλινδρους κινητήρες (Alfa Romeo by Autotecnica Motori) απόδοσης 270PS, με επιπλέον boost 25 αλόγων με λειτουργία push-to-pass.
Ο 18χρονος Έλληνας οδηγός κλήθηκε να εξοικειωθεί άμεσα με το νέο του αγωνιστικό. Πραγματοποίησε μόνο μία ημέρα δοκιμών στην πίστα Motorland Aragon, προτού αγωνιστεί στο Zandvoort, στο πλαίσιο του τέταρτου γύρου του Eurocup-3. Ωστόσο, άρχισε από νωρίς να ροκανίζει τη διαφορά από τους ταχύτερους συνδυασμούς του θεσμού, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια.
Στον πρώτο αγώνα, όπου στην ολλανδική πίστα επικρατούσαν αντίξοες καιρικές συνθήκες, ο Έλληνας οδηγός εκκίνησε από τη 15η θέση, έκανε εξαιρετική εκκίνηση, διεκδίκησε βαθμούς αλλά μία άτυχη στιγμή στον τελευταίο γύρο, τον έριξε 12ο (μία χρονική ποινή μετά το τέλος του αγώνα, τον τοποθέτησε 14ο στα τελικά αποτελέσματα).
Ο Τζώρτζης περιγράφει: «Το Zandvoort είναι μία πίστα γνωστή για την τεχνική, παραδοσιακή φύση της, που δεν συγχωρεί κανένα οδηγικό λάθος. Επιπρόσθετα, για τις έντονες υψομετρικές διαφορές σε συνδυασμό με τις πολύ απότομες θετικές κλίσεις σε ορισμένες στροφές, οι οποίες δοκιμάζουν τα οδηγικά και σωματικά όρια κάθε οδηγού. Ακόμη, ήρθαμε αντιμέτωποι με πολύ ισχυρούς ανέμους και διαρκώς εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες.
Ωστόσο, ξεκινώντας από την 15η θέση, στον πρώτο γύρο ήδη βρέθηκα στην 8η, εκμεταλλευόμενος τις μάχες μεταξύ άλλων μονοθεσίων, και τις βρόχινες συνθήκες. Ο ρυθμός μου ήταν αρκετά γρήγορος για την θέση στην οποία βρισκόμουν, παρά τις συνεχείς διακοπές με το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η άτυχη στιγμή μου ήρθε μόλις στον τελευταίο γύρο του αγώνα, όπου ένα μπλοκάρισμα των τροχών με έφερε εκτός αγωνιστικής διαδρομής, και παρά το γεγονός ότι επανήλθα σε αυτή, είχα ήδη χάσει ορισμένες θέσεις.
Ένα αποτέλεσμα εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας θα ήταν μια εξαιρετική αρχή για την φετινή μου σταδιοδρομία, και μολονότι δεν ήρθε, αναμφισβήτητα έχω την ταχύτητα και τον ρυθμό αγώνα για να μάχομαι εντός αυτής».
Στον δεύτερο αγώνα, ο Έλληνας οδηγός εκκίνησε από τη 16η θέση και μαχόταν ξανά για ένα θετικό αποτέλεσμα, διεκδικώντας βάθρο στην κατηγορία rookie.
Ένα λάθος του στέρησε θέσεις και παρότι ανέκτησε κάποιες από αυτές εντός πίστας, τελικά δεν του πιστώθηκαν διότι η πρόωρη διακοπή του αγώνα με κόκκινη σημαία, είχε ως αποτέλεσμα να ισχύσει ως τελική η κατάταξη του προηγούμενου γύρου.
«Ξεκινώντας τον δεύτερο αγώνα και με δεδομένη την εξαιρετική πρόοδο που σημείωνα γύρο με τον γύρο από την Παρασκευή, η αίσθηση του πρωτάρη ήδη είχε φύγει, ενώ οι προσδοκίες μου είχαν αρχίσει να αυξάνονται.
Μετά από μια καλή εκκίνηση, φτάνοντας στην πρώτη στροφή τα εμπρός ελαστικά μου δεν βρίσκονταν στο σωστό παράθυρο λειτουργίας τους, με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στον εμπρός δεξί τροχό, το οποίο ευτυχώς δεν μου στοίχισε τον αγώνα, αλλά σημαντικό μέρος της πρόσφυσης στον εμπρός άξονα.
Μετά από πολλούς γύρους μάχης για το βάθρο της κατηγορίας rookie, για άλλη μια φορά έχασα στιγμιαία τον έλεγχο χάνοντας ορισμένες θέσεις, δύο από τις οποίες ανέκτησα. Ωστόσο, της έχασα εκ των υστέρων λόγω της διακοπής του αγώνα με κόκκινη σημαία», σημείωσε ο Μαρκογιάννης.
Πρώτο δείγμα θετικό λοιπόν στο Eurocup-3, παρότι το ντεμπούτο στον θεσμό δεν συνδυάστηκε σε βαθμούς για τον οδηγό της Palou Motorsport.
«Φτάνοντας σε μια τόσο απαιτητική πίστα, μετά από 8.5 μήνες αποχής και μόλις μία μέρα δοκιμών, ούτε η ομάδα μου ούτε εγώ ξέραμε τι να περιμένουμε, γι’ αυτό αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην περαιτέρω εξοικείωσή μου με το μονοθέσιο και στην τελειοποίηση του οδηγικού μου στιλ, ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες του πολύ διαφορετικού με σύγκριση με το περσινό μονοθεσίου.
Κατά τη διάρκεια του collective test της Παρασκευής, η διαφορά ήταν μεγάλη και φάνταζε σχεδόν απίθανο να συρρικνωθεί επαρκώς ενόψει των επόμενων δύο ημερών.
Όμως παρά το γεγονός αυτό, καθώς και τις αντίξοες συνθήκες στην πίστα, η ακατάπαυστη δουλειά απέδωσε από την επόμενη μόλις ημέρα, και αν δεν αντιμετωπίζαμε τις μικρές, αλλά ζημιογόνες ατυχίες, ένα διπλό βάθρο και δύο βαθμολογούμενοι τερματισμοί θα ήταν το ιδανικότερο αποτέλεσμα που θα μπορούσαμε να είχαμε φανταστεί.
Με τον ίδιο ρυθμό ακριβώς σκοπεύουμε να συνεχίσουμε, και είμαστε θετικοί ότι σύντομα θα φανεί η πραγματική ταχύτητα που έχουμε στην πίστα», σημείωσε για τη συνέχεια ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης.
Το πρόγραμμά του Eurocup-3 περιλαμβάνει ακόμα τη Jerez de la Frontera στην Ισπανία (23-24 Σεπτεμβρίου), το Circuito do Estoril στην Πορτογαλία (30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου), την πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας (14-15 Σεπτεμβρίου) και τέλος, την πίστα της Catalunya, με την αυλαία του θεσμού να κλείνει επί ισπανικού εδάφους (11-12 Νοεμβρίου).
Παράλληλα με τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις αλλά και το ρόλο του φοιτητή νομικής, ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης θα συνεχίσει κανονικά και το ρόλο του ως σχολιαστής των Grand Prix της Formula 1, στην τηλεοπτική κάλυψη του ΑΝΤ1 και του ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης:
Ισπανία: Επένδυση 10 δισ. για ηλεκτροκίνηση!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας