Το νέο Ranger έχει φτιαχτεί με το βλέμμα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Αυτό στα μάτια μου είναι πλεονέκτημα…
Το νέο Ford Ranger είναι μια εντυπωσιακή πραγματικότητα με το βιβλίο παραγγελιών να ανοίγει στην Ευρώπη στα τέλη του 2022 και τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2023. Η νέα γενιά Ranger θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Ford σε Ταϋλάνδη και Ν. Αφρική από το 2022. Το σημερινό Ranger είναι best seller στην αγορά των pick-up οχημάτων και πρόσφατα πέτυχε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων 9-μήνου (Ιαν – Σεπ.) με 45.539 μονάδες, και μερίδιο αγοράς 39,9%.
Επικεφαλής στο εγχείρημα της επόμενης γενιάς Ranger είναι μια διεθνής ομάδα των εξειδικευμένων μηχανικών και σχεδιαστών από την Αυστραλία που συνεργάστηκε με αντίστοιχες από όλο τον κόσμο όχι μόνο για την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ικανοτήτων και συστημάτων ασφαλείας της Ford, αλλά και για την κατασκευή και δοκιμή του Ranger σύμφωνα με τα πρότυπα της Ford.
Η Ford αφιέρωσε πολύ χρόνο με ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, διεξάγοντας πάνω από 5.000 συνεντεύξεις και δεκάδες συνεδρίες με πελάτες για να κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των pick-up τους και να μάθει τις επιθυμίες και προσδοκίες τους από το νέο Ranger. Οπτικά, η επόμενη γενιά Ranger είναι τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, με ένα δυναμικό εξωτερικό που μοιράζεται το παγκόσμιο σχεδιαστικό DNA των pick-up μοντέλων της Ford.
Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα μάσκα και χαρακτηριστικά εμπρός φώτα σε σχήμα C, ενώ η διακριτική μεσαία γραμμή ενσωματώνει οπτικά τους ακόμα πιο εντυπωσιακούς θόλους των τροχών που ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας του Ranger. Για πρώτη φορά, το Ford Ranger προσφέρει προβολείς LED matrix. Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα σε αρμονία με τα χαρακτηριστικά γραφικά του εμπρός τμήματος. Το εσωτερικό, που παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αναβαθμισμένο χρησιμοποιώντας premium, μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με μία κεντρική οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου που υποστηρίζει το γνωστό σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC 4 της Ford.
Κάτω από το νέο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με μεταξόνιο κατά 50 mm μακρύτερο και μετατρόχιο κατά 50 mm φαρδύτερο από του προηγούμενου Ranger. Οι πελάτες θέλησαν περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης για τη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την οδήγηση σε ακραίες off road συνθήκες. Έτσι η ομάδα πρόσθεσε τον δοκιμασμένο 3.0L V6 turbodiesel της Ford και τον εξέλιξε για το Ranger. Πρόκειται για μία από τις τρεις επιλογές κινητήρων turbodiesel που διατίθενται κατά το λανσάρισμα.
Η επόμενη γενιά Ranger θα περιλαμβάνει στη φαρέτρα της τους δοκιμασμένους Single-Turbo και Bi-Turbo 2.0L εν σειρά τετρακύλινδρους κινητήρες diesel της Ford. Ο Single-Turbo διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης εξασφαλίζοντας περίσσια ισχύος και ροπής αλλά και οικονομία καυσίμου, που είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή τους στόλους επαγγελματικών οχημάτων. Ο Bi-Turbo κινητήρας είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για πελάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου.
Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τους εμπρός τροχούς πιο μπροστά κατά 50mm για καλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και πιο έξω για καλύτερη άρθρωση – και οι δύο επιλογές στοχεύουν στις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση οδηγού και επιβατών τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ανεξάρτητα αν μεταφέρουν βαρέα φορτία εν ώρα εργασίας ή απλά την οικογένειά τους για βραδινό φαγητό.
Οι πελάτες θα έχουν την επιλογή μεταξύ δύο συστημάτων κίνησης και στους τέσσερις τροχούς – ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό, σχεδιασμένα για άριστες επιδόσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Η παροχή οδικής βοήθειας εκτός δρόμου διευκολύνεται από τους δύο κρίκους ρυμούλκησης στον εμπρός προφυλακτήρα.
Ο , επικεφαλής μηχανικός τόνισε: «Όταν συναντηθήκαμε με τους πελάτες μας και παρατηρήσαμε πώς ανεβαίνουν στο χώρο φόρτωσης, μας δόθηκε η ευκαιρία μιας σημαντικής βελτίωσης. Κάποιοι πατούν στο ελαστικό και ανεβαίνουν από το πλάι, ενώ άλλοι σκαρφαλώνουν από την ανοιχτή πίσω πόρτα. Έτσι εμπνευστήκαμε την ενσωμάτωση ενός πλαϊνού σκαλοπατιού πίσω από τον κάθε πίσω τροχό στη νέα γενιά του Ranger, ώστε να προσφέρουμε ένα πιο ασφαλή τρόπο πρόσβασης στην καρότσα. Επίσης, η ομάδα εξέλιξης του Ranger προσπάθησε να εξασφαλίσει ότι μεγαλύτερη ποικιλία φορτίων θα μπορούσε να χωρέσει με ασφάλεια στο χώρο φόρτωσης.
Η αύξηση του πλάτους κατά 50mm φαίνεται ασήμαντη, αλλά η διαφορά είναι τεράστια, ιδιαίτερα στην καρότσα, αφού οι πελάτες μπορούν πλέον να φορτώνουν μερικά σημαντικά υλικά, όπως φύλλα από κόντρα πλακέ ή μια παλέτα κανονικού μεγέθους». Ένα νέο, ανθεκτικό κάλυμμα καρότσας που προστατεύει τόσο τα ατσάλινα πάνελ από γρατζουνιές όσο και τα γόνατα του ιδιοκτήτη από την επαφή μαζί τους είναι διαθέσιμο όπως και πρόσθετοι κρίκοι πρόσδεσης σε στιβαρές ατσάλινες σωληνωτές ράγες προσφέρουν πρακτικά σημεία ασφάλισης φορτίων. Ανθεκτικά αλλά εύκαμπτα καπάκια στα πλευρικά τοιχώματα της καρότσας και στην πίσω πόρτα συγκαλύπτουν δομικά σημεία πρόσδεσης σκληρών οροφών και άλλων aftermarket αξεσουάρ.
Διαβάστε επίσης:
Porsche: Το 2025 τα μισά αυτοκίνητα που θα πουλάμε θα είναι ηλεκτρικά!
DS 3 CROSSBACK E-TENSE: Από την πίστα στο δρόμο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας