Όλα τα αυτοκίνητα πόλης της FIAT απολαμβάνουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο, αλλά και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Η παράδοση της FIAT στα αυτοκίνητα πόλης θεωρείται πλέον θρυλική. Από τα Topolino και 500 στα μέσα του προηγούμενου αιώνα, μέχρι τα σύγχρονα 500 και Panda, αλλά και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, η Ιταλική μάρκα έχει βρει τη συνταγή που συνδυάζει το στιλ και τη χρηστικότητα με την οικονομία και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, στοιχεία ιδανικά για τις αστικές μετακινήσεις. Είναι αυτά τα στοιχεία που έχουν καταστήσει τα 500 και Panda τα πλέον δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία τους στην Ευρώπη, πορεία που ακολουθεί πλέον και το αμιγώς ηλεκτρικό 500.
Επιβεβαιώνοντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όλα τα αυτοκίνητα πόλης της FIAT, λόγω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και τις αντίστοιχες χαμηλές εκπομπές CO2, κινούνται ελεύθερα στο Δακτύλιο, ενώ απαλλάσσονται πλήρως από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Τα FIAT 500 και Panda, εφοδιασμένα με το ήπιο υβριδικό σύνολο των 1.000κ.εκ. απόδοσης 70 ίππων, έκαναν διαθέσιμη για πρώτη φορά στην κατηγορία μια εξηλεκτρισμένη πρόταση με προσιτό κόστος και χαμηλή πολυπλοκότητα. Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα BSG, τα 500 και Panda Hybrid, έχουν σημαντικά υψηλότερη απόδοσης στις χαμηλές ταχύτητες, λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους κάτω από τα 30χλμ./ώρα, αλλά και συνολικά χαμηλές εκπομπές CO2 που κυμαίνονται από τα 114γρμ./χλμ. έως και τα 120γρμ./χλμ.
Αντίστοιχα, το νέο 500, το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ελληνικής αγοράς, εκτός από τους μηδενικούς ρύπους που του εξασφαλίζουν τα ίδια προνόμια με τα δύο άλλα μοντέλα της μάρκας, επιπλέον απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών στάθμευσης στα κέντρα των πόλεων, ενώ προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως και τα 460χλμ. με μια φόρτιση σε αστικές συνθήκες. Παράλληλα, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 85kW που διαθέτει, έχει τη δυνατότητα ταχυ-φόρτισης σε κατάλληλο δίκτυο, ολοκληρώνοντας της διαδικασία φόρτισης 0%-80% σε μόλις 35 λεπτά.
Με 5ετη εργοστασιακή κάλυψη με ισχύ έως και 200.000χλμ., απόλυτη ελευθερία κινήσεων στις πόλεις και χαμηλό κόστος αγοράς και χρήσης, τα 500, Panda και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, δίνουν το στίγμα της επόμενης ημέρας των αστικών μετακινήσεων.
Επιβεβαιώνοντας τη φιλικότητα τους προς το περιβάλλον, αλλά και τον οικονομικό τους χαρακτήρα, όλα τα αυτοκίνητα πόλης της FIAT απολαμβάνουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο, αλλά και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Η παράδοση της FIAT στα αυτοκίνητα πόλης θεωρείται πλέον θρυλική. Από τα Topolino και 500 στα μέσα του προηγούμενου αιώνα, μέχρι τα σύγχρονα 500 και Panda, αλλά και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, η Ιταλική μάρκα έχει βρει τη συνταγή που συνδυάζει το στιλ και τη χρηστικότητα με την οικονομία και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, στοιχεία ιδανικά για τις αστικές μετακινήσεις. Είναι αυτά τα στοιχεία που έχουν καταστήσει τα 500 και Panda τα πλέον δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία τους στην Ευρώπη, πορεία που ακολουθεί πλέον και το αμιγώς ηλεκτρικό 500.
Επιβεβαιώνοντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όλα τα αυτοκίνητα πόλης της FIAT, λόγω της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και τις αντίστοιχες χαμηλές εκπομπές CO2, κινούνται ελεύθερα στο Δακτύλιο, ενώ απαλλάσσονται πλήρως από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Τα FIAT 500 και Panda, εφοδιασμένα με το ήπιο υβριδικό σύνολο των 1.000κ.εκ. απόδοσης 70 ίππων, έκαναν διαθέσιμη για πρώτη φορά στην κατηγορία μια εξηλεκτρισμένη πρόταση με προσιτό κόστος και χαμηλή πολυπλοκότητα.
Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα BSG, τα 500 και Panda Hybrid, έχουν σημαντικά υψηλότερη απόδοσης στις χαμηλές ταχύτητες, λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους κάτω από τα 30χλμ./ώρα, αλλά και συνολικά χαμηλές εκπομπές CO2 που κυμαίνονται από τα 114γρμ./χλμ. έως και τα 120γρμ./χλμ.
Αντίστοιχα, το νέο 500, το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ελληνικής αγοράς, εκτός από τους μηδενικούς ρύπους που του εξασφαλίζουν τα ίδια προνόμια με τα δύο άλλα μοντέλα της μάρκας, επιπλέον απαλλάσσεται από την υποχρέωση καταβολής τελών στάθμευσης στα κέντρα των πόλεων, ενώ προσφέρει αυτονομία που φτάνει έως και τα 460χλμ. με μια φόρτιση σε αστικές συνθήκες.
Παράλληλα, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 85kW που διαθέτει, έχει τη δυνατότητα ταχυ-φόρτισης σε κατάλληλο δίκτυο, ολοκληρώνοντας της διαδικασία φόρτισης 0%-80% σε μόλις 35 λεπτά. Με 5ετη εργοστασιακή κάλυψη με ισχύ έως και 200.000χλμ., απόλυτη ελευθερία κινήσεων στις πόλεις και χαμηλό κόστος αγοράς και χρήσης, τα 500, Panda και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500, δίνουν το στίγμα της επόμενης ημέρας των αστικών μετακινήσεων.
Μοντέλο | Έκδοση | Εκπομπές CO2 (WLTP) | Τέλη κυκλοφορίας 2021 |
PANDA | City Cross 0.9 Twinair 70hp 4X2 CNG | 110 | 0 |
City Life 1.0 Hybrid 70 HP | 120 | 0 | |
Sport 1.0 Hybrid 70 HP | 120 | 0 | |
City Cross 1.0 Hybrid 70 HP | 120 | 0 | |
Cross 1.0 Hybrid 70 HP | 120 | 0 | |
500 | 1.0 HYBRID 70HP CULT | 114 | 0 |
1.0 HYBRID 70HP CONNECT | 114 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP DOLCEVITA | 116 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP RED Edition | 116 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP SPORT | 116 | 0 | |
500C S9 | |||
500 Cabrio | 1.0 HYBRID 70HP CULT | 117 | 0 |
1.0 HYBRID 70HP CONNECT | 115 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP DOLCEVITA | 119 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP RED Edition | 119 | 0 | |
1.0 HYBRID 70HP SPORT | 118 | 0 | |
500e | Icon Hatchback | 0 | 0 |
Icon Cabrio | 0 | 0 | |
Icon 3+1 | 0 | 0 | |
La Prima Hatchback | 0 | 0 | |
La Prima Cabrio | 0 | 0 | |
La Prima 3+1 | 0 | 0 | |
RED Edition Hatchback 23,65kWh | 0 | 0 | |
RED Edition Hatchback 42kWh | 0 | 0 | |
RED Edition Cabrio 23,65kWh | 0 | 0 | |
RED Edition Cabrio 42kWh | 0 | 0 |
Διαβάστε επίσης:
CUPRA: Τριπλή βράβευση στο “Golden Steering Wheel 2021”
Ένα «πράσινο» ταξίδι στην Ισλανδία με Bentley Flying Spur hybrid !
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής
- Σταϊκούρας: Ο αυτοκινητόδρομος Ιωάννινα – Κακαβιά θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη