Όπως πιθανόν θυμάστε από την πρώτη στιγμή είχαμε ξεκάθαρα τοποθετηθεί πως πρόκειται για προσχηματική συζήτηση. Ήταν προφανές πως δεν υπήρχε τίποτα μεμπτό στην μονομαχία Χάμιλτον Φερστάπεν στον 48ο γύρο του Βραζιλιάνικου GP.
Είναι επίσης ξεκάθαρο πως ο Ολλανδός εξάντλησε τα όρια καθώς μια πιθανή σύγκρουση θα ήταν υπέρ του. Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος, αν δεν βαθμολογούνταν κανείς τους λόγω εγκατάλειψης, η διαφορά θα έμενε στους 21 βαθμούς, δεν θα έπεφτε στους 14 βαθμούς.
Ο Φερστάπεν έχει κάθε λόγο να είναι επιθετικός έναντι του Χάμιλτον, τον συμφέρει όσο είναι επικεφαλής της βαθμολογίας και αυτό θα συνεχίσει να κάνει. Υπάρχει όμως ένα όριο στην επιθετικότητα του, που τίθεται από τους κανονισμούς. Σε καμία περίπτωση κατά την άποψή μου δεν το υπερέβη στη Βραζιλία οπότε ορθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν πως το συμβάν δεν χρήζει εξέτασης.
Από τη Mercedes ζήτησαν να τους δοθεί δικαίωμα έφεσης προσκομίζοντας νέα στοιχεία (το on board πλάνο από την κάμερα του Φερστάπεν που δεν ήταν διαθέσιμο άμεσα, λόγω δυσλειτουργίας).
Από τη FIA αφού άκουσαν ότι είχαν να πουν οι άνθρωποι της εταιρείας και εν συνεχεία αποφάνθηκαν πως δε συντρέχει λόγος επανεξέτασης.
Έχει ενδιαφέρον η τοποθέτηση του άλλοτε οδηγού της F1, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια: «Ο Φερστάπεν δεν είχε στόχο να στρίψει αλλά να βγάλει το Χάμιλτον εκτός». Την ίδια στιγμή ο Λεκλέρκ τόνισε: «Αφού επιτρέπεται να παίζεις έτσι άμυνα όταν προσπαθεί να σε προσπεράσει κάποιος απ’ έξω θα προσαρμόσω ανάλογα το οδηγικό μου στυλ».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν