Η Διεθνής Ομοσπονδία έκρινε πως τα στοιχεία που παρουσίασε η Aston Martin δεν ήταν σχετικά για να δοθεί δικαίωμα έφεσης
Όπως ίσως γνωρίζετε ο Φέτελ μηδενίστηκε μετά το τέλος του αγώνα στην Ουγγαρία παρότι τερμάτισε 2ος γιατί δεν υπήρχε ικανή ποσότητα καυσίμου (1lt) για δειγματισμό στο τεπόζιτο του μονοθεσίου. Η Aston Martin άσκησε έφεση και χτες η FIA αξιολόγησε αν υπάρχουν νέα στοιχεία ώστε να γίνει αποδεκτή.
Η Βρετανική ομάδα παρουσίασε ως νέο στοιχείο την αστοχία του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου που προκάλεσε διαρροή και γι’ αυτό δεν υπήρχε διαθέσιμο προς άντληση το προβλεπόμενο καύσιμο. Οι κανονισμοί προβλέπουν ότι πρέπει να μπορεί να αντληθεί 1lt καυσίμου ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Μετά τον τερματισμό οι υπολογισμοί της ομάδας έδειχναν ότι στο τεπόζιτο υπήρχαν 1.74lt. Βρήκαν όμως μόνο 0.3lt οι τεχνικοί που έκαναν τον έλεγχο για λογαριασμό της FIA. Όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων δεν απέμεναν τελικά 1.44lt αλλά πολύ λιγότερο, λόγω διαρροής.
Οι άνθρωποι της FIA δέχτηκαν την εξήγηση της αστοχίας του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου και τη διαρροή που προκλήθηκε (σ.σ: γι’ αυτό σταμάτησε εσπευσμένα ο Φέτελ μετά τον τερματισμό και δεν ολοκλήρωσε την επιστροφή στα πιτ). Αποφάνθηκαν όμως πως η αίτηση έφεσης της ομάδας έπρεπε να απορριφθεί διότι θεώρησαν πως δεν έχει σχέση με την απαίτηση να αντληθεί 1lt καυσίμου από το τεπόζιτο. Η Aston Martin σε ανακοίνωσή της επιφυλάσσεται για τα νόμιμα δικαιώματά της και την πρόθεση έφεσης στα αρμόδια δικαστήρια. Εδώ μπορείτε να δείτε το πλήρες σκεπτικό της απόφασης της FIA.