Η συζήτηση γύρω από το χθεσινό συμβάν έχει ανάψει για τα καλά. Τα σχόλια δίνουν και παίρνουν και ως συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις οι γνώμες διχάζονται. Προσωπικά θεωρώ πως ήταν αγωνιστικό συμβάν δεν βλέπω υπαιτιότητα. Κατανοώ πως ο Χάμιλτον είναι πίσω, έχει την εσωτερική και ρισκάρει για να περάσει. Επίσης ξέρει καλά πως ο Φερστάπεν δεν θα τον αφήσει. Το προσπέρασμα που έκρινε τη νίκη στον αγώνα δυο γύρους πριν το τέλος στην ίδια στροφή έγινε (Copse). Ο Χάμιλτον μπήκε από την εσωτερική και πέρασε το Λεκλέρκ, ο οποίος αντί αν στρίψει πάνω του προτίμησε να βγει στιγμιαία εκτός πίστας. Η Copse είναι μια δεξιά καμπή όπου τα μονοθέσια περνούν με τέρμα γκάζι χωρίς κατέβασμα και με ταχύτητα 250km/h. Είναι ένα σημείο όπου θαυμάζεις την αποτελεσματικότητα της αεροδυναμικής πίεσης, αν ένας οδηγός επιχειρήσει να στρίψει εκεί με 160km/h δύσκολα θα τα καταφέρει, σίγουρα θα γλιστρήσει.
Ο Φερστάπεν ήθελε πάση θυσία να μείνει μπροστά, ήταν κρίσιμο. Ο Χάμιλτον ήθελε να περάσει. Στο κατατακτήριο sprint πήγε από την εξωτερική και δεν του βγήκε. Στον αγώνα πήγε από την εσωτερική πήρε τη γραμμή, ο Φερστάπεν δεν σήκωσε ακούμπησαν. Από κει και πέρα ξεκινά η επικοινωνία και η στόχευση.
Ο Φερστάπεν χαρακτήρισε τους πανηγυρισμούς του Χάμιλτον ως «ασεβείς και αντιαθλητικούς» καθώς τους είδε από το νοσοκομείο. Στο πλαίσιο προληπτικών ελέγχων βέβαια (επιβάλλονται από μια τιμή επιβράδυνσης και πάνω, ο Ολλανδός δέχτηκε στιγμιαία 51G) καθώς στις 22:00 πήρε εξιτήριο από το περιφερειακό νοσοκομείο του Κόβεντρι: «Ευτυχώς είμαι καλά. Είμαι απογοητευμένος που με έβγαλαν έξω με τέτοιο τρόπο. Η ποινή που δόθηκε δε με βοηθά σε τίποτα, ούτε αποτελεί τιμωρία για την επικίνδυνη μανούβρα του Λιούις. Παρακολούθησα από το νοσοκομείο τους πανηγυρισμούς, δε σέβεται, δεν είναι αθλητική συμπεριφορά αυτή. Προχωράμε…».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον χαρακτήρισε τον Φερστάπεν υπερβολικά επιθετικό στην οδήγηση: «Στο κατατακτήριο σπριντ είχα πάρει την εξωτερική και το μετάνιωσα. Στον αγώνα πήρε την εσωτερική μετά από προσποίηση ότι θα πάω πάλι εξωτερικά. Βρέθηκα δίπλα του, προφανώς δεν σήκωσε, μπήκαμε στη στροφή και ακουμπήσαμε. Προφανώς δεν θέλω τέτοιες νίκες, ούτε αγωνίζομαι έτσι, αλλά συμβαίνουν αυτά. Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα μας. Καλό είναι να μαθαίνουμε από τέτοια συμβάντα και να ωριμάζουμε. Σπάνια σε τέτοια συμβάντα φταίει μόνο ο ένας. Ο Μαξ είναι ένας από τους πιο επιθετικούς οδηγούς. Πρέπει να βρούμε μια ισορροπία ώστε να αγωνιζόμαστε χωρίς να χτυπάμε».
Ο Λεκλέρκ χαρακτήρισε το συμβάν αγωνιστικό όμως ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ που πήρε μηδέν βαθμούς στο Σίλβερστον ήταν έξαλλος: «Ήταν μια κίνηση απελπισίας. Δεν μπόρεσε να περάσει στην αρχή και έκανε μια ακραία επιλογή από την εσωτερική. Η Copse είναι μια από τις πιο γρήγορες στροφές στον κόσμο, δεν χώνεσαι από την εσωτερική. Αυτή είναι βρώμικη οδήγηση».
To σκεπτικό των κριτών που επέβαλλαν ποινή 10 sec στο Χάμιλτον ήταν: «Μπήκαν στη στροφή και το μονοθέσιο 33 (Φερστάπεν) ήταν μπροστά. Το μονοθέσιο 44(Χάμιλτον) ήταν λίγο πιο πίσω από την εσωτερική. Πήρε μια γραμμή μακριά από την κορυφή της στροφής, είχε χώρο εσωτερικά. Όταν το 33 έστριψε, το 44 δεν απέφυγε τη σύγκρουση. Το εμπρός αριστερά ελαστικό του 44 ακούμπησε το πίσω δεξιά του 33. Φταίει το 44, εξ ορισμού».
Διαβάστε επίσης:
F1, Βρετανία: Το Σίλβερστον δεν είναι Γουέμπλεϊ!
F1: Διακοπή στο GP μετά τη σύγκρουση Φερστάπεν-Χάμιλτον στην εκκίνηση – Δείτε video
F1 Βρετανία: Νίκη Φερστάπεν στο sprint!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»
- Σουηδία: Η στήριξη της Ουκρανίας είναι επένδυση στη δική μας ασφάλεια