Η πρώτη ημέρα δράσης στην πίστα για το Βρετανικό Grand Prix διεξήχθη με τυπικό αγγλικό καλοκαιρινό καιρό. Ήταν αρκετά δροσερός, με τη θερμοκρασία του αέρα να μην ξεπερνά τους 20°C, και του οδοστρώματος να κυμαίνεται μεταξύ 20 και 29°C. Έπεσε δε πιο χαμηλά όταν άρχισε να βρέχει προς το τέλος της FP2. Στην πραγματικότητα, η ψιχάλα αυξομειώνονταν σε ένταση επηρεάζοντας το
πρόγραμμα της ημέρας για ομάδες και οδηγούς. Η McLaren έδειξε τις προθέσεις της με τον Νόρις να είναι ο ταχύτερος και στις δύο περιόδους. Στη πρώτη περίοδο, ο Άγγλος σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1’27”420, ενώ στη δεύτερη ώρα κατέβηκε στο 1’26”549, που είναι 171 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον χρόνο pole position του περασμένου έτους που σημείωσε ο Φερστάπεν με 1’26”720. Στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών άλλοι τρεις οδηγοί έσπασαν το φράγμα του 1’27”: Πιάστρι (1’26”880), Πέρεζ (1’26”983) και Χούλκενμπεργκ (1’26”990). Αξίζει να σημειωθεί πως τέσσερις νεαροί οδηγοί συμμετείχαν στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Ο Άγγλος Όλι Μπέαρμαν, ο Αυστραλός Τζακ Ντούχαν, ο Αργεντινός Φράνκο Κολαπίντο και ο Γάλλος Ισσάκ Χάντζαρ – αντικαθιστώντας αντίστοιχα τους Μάγκνουσεν (Haas), Γκασλί (Alpine), Σάρτζαντ (Williams) και Πέρεζ (Red Bull).
Όσον αφορά στη χρήση των ελαστικών, ήταν μια αρκετά τυπική μέρα, με τις ομάδες να εργάζονται πάνω στη ρύθμιση του μονοθέσιου και στη σύγκριση των ελαστικών μέσης και μαλακής γόμας σε μεγάλη απόσταση. Το σκληρό ελαστικό χρησιμοποιήθηκε περισσότερο στην πρώτη περίοδο: Ο Στρολ ήταν ο μόνος οδηγός που δεν ολοκλήρωσε ούτε έναν γύρο με τη σκληρή γόμα C1, αλλά τη χρησιμοποίησε για την πρώτη του προσπάθεια στο FP2. Στη δεύτερη περίοδο, αξίζει να σημειωθεί ότι τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής χρησιμοποιήθηκαν από εννέα οδηγούς, οι οποίοι έτσι απέκτησαν μια αρχική εντύπωση για την απόδοσή τους σε μια πίστα που γινόταν όλο και πιο βρεγμένη προς το τέλος, έχοντας έτσι λίγες πληροφορίες που μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμες για τη συνέχεια του Σαββατοκύριακου, καθώς ο καιρός είναι και θα παραμείνει ευμετάβλητος.
Τα πιο σημαντικά δεδομένα από σήμερα είναι η σημαντική μείωση στον χρόνο του γύρου σε σύγκριση με πέρυσι, όπως φαίνεται από το γεγονός ότι ο καλύτερος χρόνος του Νόρις είναι ήδη σχεδόν δύο δέκατα κάτω από το χρόνο της pole position του Φερστάπεν το 2023. Επομένως, είναι σχεδόν σίγουρο ότι ο χρόνος pole position θα είναι σημαντικά χαμηλότερος από το 1’26″1 το οποίο προβλέφθηκε από τον μέσο όρο των προσομοιώσεων που έδωσαν οι ομάδες πριν τον κάθε αγώνα. Εκτός εάν οι κατατακτήριες δοκιμές γίνουν σε βρεγμένη πίστα. Οι πιο χαμηλές θερμοκρασίες σε σύγκριση με πέρυσι σίγουρα έπαιξαν σημαντικό ρόλο, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι σε μια τόσο απαιτητική και δύσκολη πίστα, οι πραγματικές δυνατότητες των φετινών μονοθεσίων έρχονται στο προσκήνιο περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη πίστα.
Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από το ΑΝΤ1+.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα