Ο Ολλανδός πρωταθλητής ήταν ταχύτερος όλων και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών.

Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην ιστορική πίστα του Σίλβερστον είχε ως πρωταγωνιστή τον Μαξ Φερστάπεν: Με χρόνο 1:28.6 ήταν ταχύτερος στο FP1, με χρόνο 1:28.0 ήταν ταχύτερος στο FP2. Χρησιμοποίησε και τις 3 διαθέσιμες γόμες κατά την προσπάθειά του. Την ίδια στιγμή οι Ferrari έδειχναν ανταγωνιστικές με το Σάινθ να ακολουθεί κατά πόδας στα 22 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στον αντίποδα όμως ο Λεκλέρκ έχασε όλη τη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών καθώς υπήρχε πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα της Ferrari.

Αρκετοί οδηγοί ανάμεσά τους και αυτοί των Mercedes διαμαρτύρονταν για έλλειψη πρόσφυσης ήταν σαφές ότι επιδέχονταν βελτίωση το σετάρισμα του μονοθεσίου τους. Ο Στρολ είχε προβλήματα τον χτύπησε μια πέτρα στο χέρι ενώ έσπασε και ο καθρέπτης της Aston Martin σε άλλη φάση. Ακόμη κι έτσι πάντως ήταν ταχύτερος του Αλόνσο. Στον αντίποδα οι Williams εντυπωσίασαν με την ταχύτητά τους είναι σαφές ότι έχουν κάνει ένα μεγάλο άλμα προόδου. O Άλμπον πέτυχε το χρόνο του με τη μαλακή γόμα όπως και οι Φερστάπεν Σάινθ. H ταχύτητα της Williams αποδεικνύεται και από την 5η θέση του Σάρτζαντ πρόκειται για την καλύτερη επίδοση του Αμερικάνου οδηγού σε δοκιμές.

Οι περισσότεροι οδηγοί είχαν θέματα με την αλλαγή κατεύθυνσης και τη σταθερότητα στις γρήγορες καμπές. Ήταν σαφές ότι το σετάρισμα των μονοθεσίων επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης απόψε, οπότε μένει να δούμε πόσο θ’ αλλάξουν τα δεδομένα στις αυριανές ελεύθερες δοκιμές (13:30, ΑΝΤ1+). Στο τέλος του FP2 ο ντε Βρις είχε ένα θεαματικό κλατάρισμα ελαστικού (εμπρός δεξιά) μετά από παρατεταμένο μπλοκάρισμα. Θυμίζουμε ότι στο Σίλβερστον καταπονείται περισσότερο ο εμπρός αριστερά τροχός και λόγω των υψηλών φορτίων η Pirelli έχει φέρει νέο σκελετό ελαστικών.

Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

Διαβάστε επίσης