F1 Βρετανία: Οι δυο Ferrari και οι δυο Red Bull εκκινούν από τις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης στο σημερινό GP στην πίστα του Σίλβερστον.
Σε 10 μάχες με το χρονόμετρο φέτος οι Ferrari έχουν επικρατήσει επτά φορές. Τις έξι ο Λεκλέρκ και χτες ο Σάινθ που κατάφερε σε μεικτές συνθήκες να πάρει την πρώτη pole της καριέρας του στη F1 στο 150στο GP του.
Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν το ενδιάμεσο ελαστικό της Pirelli το οποίο έχει την ικανότητα να απάγει 35lt νερού το δευτερόλεπτο στα 300km/h. Παραταύτα αρκετοί οδηγοί έχαναν στιγμιαία τον έλεγχο γιατί υπήρχε πολύ νερό στην πίστα. Να σημειωθεί ότι το ενδιάμεσο ελαστικό παρότι δεν έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει την υδρολίσθηση απέδωσε εξαιρετικά. Η χρήση των ενδιάμεσων ελαστικών ήταν οριακή αλλά τα βρόχινα που μπορούν να απάγουν 85lt νερού το δευτερόλεπτο στα 300km/h δεν ταίριαζαν στις συνθήκες. Οι οδηγοί χρειάστηκε να επιστρατεύσουν όλη την ικανότητα και το ταλέντο τους για να παραμείνουν στην πορεία τους εντός πίστας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Σάινθ δεν πίστευε ότι ο τελευταίος γύρος θα του έδινε την pole. Δεν είχε τέτοια αίσθηση ολοκληρώνοντάς τον. Επιβεβαιώθηκε ακόμη μια φορά πως ο κορυφαίος χρόνος σε μεικτές συνθήκες έρχεται όταν δεν πιέζεις πολύ και αποφεύγεις το λάθος.
Την ίδια ώρα ο Φερστάπεν που ήταν σε εξαιρετική κατάσταση έχασε χρόνο στον τελευταίο γύρο γιατί βγήκε κίτρινη σημαία όταν γλίστρησε μπροστά του ο Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος έκανε ένα από τα σπάνια λάθη του όταν μετράει κόντρα στο χρονόμετρο. Ο Σάινθ πήρε το τρόπαιο της pole, από τον Βρετανό παγκόσμιο πρωταθλητή του 1992 Νάιτζελ Μάνσελ. O Μάνσελ πήρε τον τίτλο με Williams Renault και έχει κερδίσει 4 φορές στο Βρετανικό GP.
Η πρόγνωση του καιρού δείχνει ότι δε θα βρέξει σήμερα αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος με το Βρετανικό καιρό. Αν δεν βρέξει επικρατέστερη επιλογή είναι η στρατηγική των 2 αλλαγών. Σύμφωνα με την Pirelli που έχει φέρει στο Σίλβερστον τις πιο σκληρές γόμες της λόγω των πολύ γρήγορων στροφών η ταχύτερη στρατηγική είναι μέση/σκληρή/μέση γόμα. Αν κάποιος δεν έχει δυο σετ μέσης γόμας μπορεί εναλλακτικά να χρησιμοποιηθεί η μαλακή γόμα. Με προσεκτική διαχείριση πιθανόν να είναι εφικτή και η στρατηγική της μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα.
Προφανώς δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις για την εξέλιξη του αγώνα. Οποιοσδήποτε από τους τέσσερις οδηγούς μπορεί να κερδίσει αν του βγει η στρατηγική ή τον ευνοήσει η τύχη. Σίγουρα θα παίξει καθοριστικό ρόλο η διαχείριση των ελαστικών. Δεν είναι πολύ πιθανό να έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας, ο χρόνος ενός πιτ στοπ δεν είναι πολύ μεγάλος δεν αποκλείεται όμως να έχουμε κάποιες μπόρες που ενέχουν ανατροπές.
Οι Λεκλέρκ, Φερστάπεν συζητούν μετά την μάχη με το χρονόμετρο για όσα κρίθηκαν στις λεπτομέρειες. Σήμερα εκκινούν πίσω από το Σάινθ και θα δώσουν μάχη για τη νίκη.
Ο αγώνας εκκινεί στις 17:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Η σειρά εκκίνησης είναι:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike