Από το 1999 είχαν να βρεθούν δυο Βρετανοί στο βάθρο του βρετανικού GP.

Ο χθεσινός αγώνας είχε συναρπαστική εξέλιξη και τρομερές μάχες για όλες τις θέσεις της βαθμολογούμενης 10αδας.

1

Ο Λάντο Νόρις με την αναβαθμισμένη McLaren εκκίνησε καταπληκτικά και βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στους πρώτους γύρους.

Στον 5ο γύρο τον πέρασε ο Φερστάπεν, αλλά ο Βρετανός είχε τον ρυθμό και την αντοχή να παραμείνει σε απόσταση βολής πίσω από τον πρωταθλητή.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε στον 32ο γύρο όταν έμεινε ο Μάγκνουσεν επηρέασε την κατάταξη καθώς οδηγοί όπως ο Χάμιλτον που δεν είχαν μπει για αλλαγή ελαστικών βρήκαν την ευκαιρία να το πραγματοποιήσουν κερδίζοντας χρόνο και θέσεις. Έτσι ο Βρετανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε 3ος.

Ο Χάμιλτον έχει κερδίσει 8 φορές στο Σίλβερστον και ανέβηκε για 14η φορά στο βάθρο, ρεκόρ μοναδικό.

Την ίδια στιγμή ο Νόρις ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο του αγώνα της πατρίδας του και αναδείχτηκε οδηγός της ημέρας με 45%.

Η τελευταία φορά που είχαν βρεθεί δυο Βρετανοί στο βάθρο του Βρετανικού GP ήταν το 1999: Ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ είχε κερδίσει με τη McLaren μπροστά από τον Έντι Ιρβάιν με τη Ferrari.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Νόρις δήλωσε: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ πρώτα από όλα στην ομάδα. Έκαναν καταπληκτική δουλειά και τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη σκληρή δουλειά που έχουν καταβάλει. Είναι πολύ εκπληκτικό, αρκετά τρελό. Ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας με τον Λιούις, για να τον κρατήσω πίσω μου. Έκανα πάρα πολλά λάθη, ίσως, αλλά έκανα ό,τι μπορούσα. Κυνήγησα το Μαξ για όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι ένας μακρύς, μοναχικός αγώνας όταν είσαι ακριβώς στη μέση, αλλά είναι εκπληκτικό».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον συμπλήρωσε: «Το αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε σε μια ευνοϊκή στιγμή για εμάς, αλλά το είχαμε υπολογίσει σαν πιθανότητα, επιλέγοντας να εκκινήσουμε με τη μέση γόμα. Θέλαμε να μείνουμε στην πίστα στο πρώτο μέρος όσο το δυνατόν περισσότερο, ήρθε την κατάλληλη στιγμή το αυτοκίνητο ασφαλείας και ωφελήθηκα. Το να ανεβούμε στο βάθρο είναι απίστευτο. Ήταν ένας αγώνας με διακυμάνσεις έχουμε ακόμα πολλή δουλειά να κάνουμε με το μονοθέσιό μας. Μόλις μπορέσουμε να βελτιώσουμε το κράτημα στον πίσω άξονα θα είμαστε σε καλό δρόμο. Πρέπει να κρατήσουμε τα καλά κομμάτια και να προσθέσουμε μερικά ακόμη. Η υποστήριξη από τους οπαδούς ήταν απίστευτη και γίνεται καλύτερη κάθε χρόνο. Δεν ξέρω πώς είναι δυνατόν είναι στο απόγειο! Η ενέργεια που φέρνει ο καθένας είναι εκπληκτική. Για άλλη μια φορά, το Σίβλερστον έκανε ένα εκπληκτικό σόου».

Διαβάστε επίσης:

F1 Βρετανία: Μάχη ως το τέλος!

Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla!

Fiat Topolino: Dolce Vita!