Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

F1 Βραζιλία, Sprint: Ο Πιάστρι στην pole!

Για 2η φορά στην καριέρα του ο Αυστραλός οδηγός θα εκκινήσει από την pole σε αγώνα Sprint. Δίπλα του ο Νόρις με την άλλη McLaren.

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν οι McLaren το Βραζιλιάνικο GP σημειώνοντας το 1-2 στο Sprint Qualifying απόψε στην πίστα του Ιντερλάγος. Ο Νόρις ήταν ταχύτερος στην μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ο Πιάστρι πήρε την pole στη σύντομη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών Sprint. Οι χρόνοι είναι σημαντικά ταχύτεροι από πέρυσι και αυτό οφείλεται σε δυο λόγους: Στο νέο οδόστρωμα και στις πιο μαλακές γόμες. Επίσης οι περισσότεροι οδηγοί ψάχνονται ακόμη στις λεπτομέρειες του σεταρίσματος του μονοθεσίου τους, εξ’ ου και είδαμε 8 διαφορετικές ομάδες στην πρώτη δεκάδα. Οι μόνες ομάδες που δεν κατάφεραν να έχουν μονοθέσιο στη δεκάδα ήταν οι Sauber και Aston Martin. O μόνος από τους τέσσερις που προκρίθηκε στο SQ2 ήταν ο Μπότας, αλλά ο Αλόνσο έχει μια δικαιολογία όντας ταλαιπωρημένος όλη τη βδομάδα από γαστρεντερίτιδα.

Στο SQ2 αρνητικές εκπλήξεις αποτέλεσαν οι Πέρεζ και Χάμιλτον που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια. Ο Μεξικάνος από ασυνεννοησία με την ομάδα ο Βρετανός από ισορροπία κρατήματος. Η μάχη στο SQ3 ήταν αμφίρροπη ανάμεσα στις δυο McLaren και κρίθηκε στα χιλιοστά του δευτερολέπτου (29) με τον Πιάστρι να ολοκληρώνει το δεύτερο γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα ενώ ο Νόρις τον εγκατέλειψε. Στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης του αυριανού αγώνα Sprint (απευθείας ΑΝΤ1+ στις 16:00) πλασαρίστηκαν οι Λεκλέρκ και Φερστάπεν. Οι μηχανικοί της Honda αποφάσισαν να αλλάξουν το θερμικό κινητήρα της υβριδικής μηχανής στο μονοθέσιο του πρωταθλητή (είναι ο 6ος που χρησιμοποιεί φέτος ) πράγμα που επισύρει ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του GP την Κυριακή για το Φερστάπεν.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο poleman τόνισε: «Ήταν μια δύσκολη περίοδος. Αισθανόμουν αρκετά άνετα στην αρχή και μετά η πρόσφυση αυξήθηκε πολύ κατά τη διάρκεια της διαδικασία. Με το νέο οδόστρωμα φέτος, είναι αρκετά δύσκολο να δεις πού πας, πόσο μάλλον να προσπαθήσεις να κάνεις έναν γρήγορο γύρο. Είναι δύσκολο εκεί έξω. Χαίρομαι που κατάφερα να εξασφαλίσω την pole position για το Sprint».

Η τελική κατάταξη ήταν:

Διαβάστε επίσης

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το πάθος των θεατών και το ευχαριστώ των διοργανωτών!