Η κατάσταση θυμίζει λίγο ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου όπου φωνάζει, κατόπιν εορτής, η ομάδα για τη διαιτησία με στόχο να ευνοηθεί στα σφυρίγματα του επόμενου αγώνα. Οι αγωνοδίκες όταν έλαβαν την απόφαση «άστους ν’ αγωνιστούν» κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του GP της Βραζιλίας, δεν είχαν – λόγω δυσλειτουργίας – διαθέσιμο το on board πλάνο από το μονοθέσιο του Φερστάπεν.
Αυτό δημοσιοποιήθηκε χτες και στη Mercedes αποφάσισαν να το εκμεταλλευτούν! Παρότι δεν προσθέτει κάτι στο συμβάν κατά την άποψή μου. Θυμίζουμε πως η Mercedes την Κυριακή έλεγε: “Δε θα κάνουμε έφεση θέλουμε οι αγώνες να κρίνονται στην πίστα».
Η προσωπική μου άποψη που κατέθεσα αμέσως ταυτίζεται μ’ αυτή του αλυτάρχη του αγώνα, Μάικλ Μάσι: «Άστους ν’ αγωνιστούν». Στη Mercedes όμως ζήτησαν από τη FIA να δει εκ νέου το συμβάν συνεκτιμώντας τα νέα στοιχεία. Οπότε οι αγωνοδίκες θα πρέπει να δουν ξανά, προφανώς αύριο στο Κατάρ τους εκπροσώπους των ομάδων.
Σημειώστε πως πανομοιότυπη φάση με αυτή των Χάμιλτον – Φερστάπεν στον 48ο γύρο του αγώνα, διαδραματίστηκε και ανάμεσα σε Σάινθ – Φερστάπεν στην εκκίνηση του κατατακτήριου αγώνα το Σάββατο. Σ’ αυτή την περίπτωση από την εσωτερική ήταν ο Σάινθ και από την εξωτερική ο Φερστάπεν που βρέθηκε εκτός πίστας.
Ο Ολλανδός συνέχισε με τέρμα γκάζι ξαναμπήκε στην πίστα και οι αγωνοδίκες δεν έδωσαν συνέχεια στο συμβάν. Το ίδιο ακριβώς επαναλήφθηκε την Κυριακή με το Φερστάπεν στην εσωτερική αυτή τη φορά. Ο Χάμιλτον διαμαρτυρήθηκε αλλά οι αγωνοδίκες κράτησαν την ίδια στάση.
Θα με εκπλήξει δυσάρεστα αν αλλάξει αυτό μετά την έφεση της Mercedes, η οποία κατά την άποψή μου στοχεύει στη δημιουργία κλίματος ενόψει των επόμενων καθοριστικών στιγμών μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος. Πράγμα που αντίκειται στο «ευ αγωνίζεσθε» αλλά το κατανοώ λόγω μεγέθους διακυβεύματος: Ο παγκόσμιος τίτλος!
Διαβάστε επίσης:
Τι θυσίες θα κάνετε για την κλιματική κρίση;
Alfa Romeo F1: Ζου in, Τζιοβινάτσι out
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!