Το ρίσκο της μαλακής γόμας που πήραν οι Μπότας και Σάινθ απέδωσε. Ο Φινλανδός εκκινούσε δεύτερος και βρέθηκε πρώτος, ο Ισπανός έκτος και έστριψε 2ος.
Η χαμηλή θερμοκρασία δικαίωσε όσους ρίσκαραν με τη μαλακή γόμα η οποία άντεξε τους 24 γύρους του κατατακτήριου αγώνα.
Ο Μπότας έφυγε πρώτος και έμεινε εκεί ως το τέλος. Ο Φερστάπεν πέρασε σχετικά γρήγορα το Σάινθ αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει το Μπότας.
Ίσως δεν είχε και λόγο να ρισκάρει καθώς η 2η θέση του έδωσε 2 βαθμούς και πλέον η διαφορά του από το Χάμιλτον ανέβηκε στους 21 βαθμούς.
Ο Βρετανός που εκκινούσε τελευταίος, έδωσε μεγάλη μάχη για να ανέβει μέχρι την 5η θέση. Αυτό σημαίνει πως αύριο θα εκκινήσει 10ος καθώς θα εκτίσει ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κινητήρα. Όπως φάνηκε σήμερα η δυναμική της Mercedes ο Χάμιλτον εύκολα θα φτάσει ως την 3η θέση.
Το πόσο γρήγορα θα τα καταφέρει θα παίξει ρόλο στο αν θα μπορέσει να απειλήσει το Φερστάπεν.
Σίγουρα στη Mercedes θέλουν ο Μπότας να μείνει μπροστά αύριο στην εκκίνηση.
Φυσικά πολλά θα εξαρτηθούν από την επιλογή γομών που είναι ελεύθερη αύριο. Όσοι εκκινήσουν με τη μέση μπορούν κάλλιστα να βγάλουν τον αγώνα με μια αλλαγή βάζοντας τη σκληρή μετά το μέσο της διαδρομής. Όσοι επιλέξουν τη μαλακή πιθανόν θα πάνε για δυο αλλαγές αξιοποιώντας και τις τρεις γόμες.
Ο αγώνας εκκινεί στις 19:00 ώρα Ελλάδος αύριο και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβαστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα