Ο Φερστάπεν έκανε ότι μπορούσε για να κρατήσει το Χάμιλτον πίσω του, όλος ο πλανήτης απόλαυσε μια συναρπαστική μονομαχία.
Μετά από δυο συγκρούσεις σε Βρετανία και Ιταλία οι δυο μονομάχοι του τίτλου Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον μας χάρισαν χτες μια μοναδική παράσταση.
Ο Χάμιλτον που εκκινούσε 10ος έφτασε πολύ γρήγορα πίσω από το Φερστάπεν και άρχισε να πιέζει. Ο Ολλανδός διατηρούσε μια διαφορά ασφαλείας όμως πολύ σύντομα ο Βρετανός την ροκάνισε μπήκε σε ζώνη DRS και άρχισε να πιέζει ασφυκτικά.
Ο Φερστάπεν όπως έπρεπε έπαιξε άμυνα και σε κάποια φάση στα φρένα για τη στροφή 4 βρέθηκαν και οι δυο εκτός πίστας. Ο Χάμιλτον διαμαρτυρήθηκε, οι αγωνοδίκες είδαν το συμβάν και αποφάνθηκαν πως δε συντρέχει λόγος ποινής. Απ’ την άλλη στη Mercedes διαμαρτύρονται κάνοντας λόγο για μπουνιές στο πρόσωπο.
Στη γερμανική ομάδα δεν έχουν πάρει καλά την ποινή των κατατακτήριων δοκιμών για το DRS καθώς τονίζουν πως ήταν μια δυσλειτουργία η οποία συνέβη κατά τη διάρκειά τους. Πιθανόν να έχουν δίκιο, όμως αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο Χάμιλτον ωφελήθηκε από το μεγαλύτερο άνοιγμα.
Όσον αφορά στον αγώνα τώρα ο επικεφαλής της Mercedes Τότο Βολφ ζήτησε αμέσως να δει το on board του Φερστάπεν από την επίμαχη φάση που ο Ολλανδός πέταξε έξω το Χάμιλτον. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το είχε κάνει ο Σάινθ το Σάββατο. Ο Βολφ μάλιστα χαρακτήρισε γελοία την ενέργεια του Φερστάπεν και ζήτησε να αποσαφηνιστούν οι κανονισμοί για τις σκληρές μονομαχίες.
Για να είμαστε δίκαιοι πάντως η χθεσινή απόφαση των αγωνοδικών «άστους ν’ αγωνιστούν» ήταν ότι καλύτερο για το σπορ. Ο ταχύτερος επικράτησε τελικά και όλος ο πλανήτης απόλαυσε μια συναρπαστική μονομαχία δυο κορυφαίων οδηγών για αρκετούς γύρους που τελικά είχε την αρμόζουσα έκβαση. Ο Φερστάπεν πάντως κράτησε τη διαφορά στους 14 βαθμούς ενώ απομένουν 3 αγώνες και 78 βαθμοί να μοιραστούν.
Επόμενος αγώνας στο Κατάρ αυτή την Κυριακή 21/11.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λ. Βιλδιρίδη – ΤΕΠ: Παρακολούθηση των εφημεριών σε real time από τον Ιανουάριο του ‘25
- GrePort 2024 (Γιώργος Βαγγέλας και Θάνος Πάλλης): Οι 13 Οργανισμοί Λιμένων είχαν τζίρο 361 εκατ. ευρώ και κέρδη 192 εκατ. ευρώ
- Υπερταμείο: Η «μάχη» Δημητριάδη – Πολίτη και οι 4 ακόμη υποψήφιοι CEO
- Ηλεκτρικό ρεύμα: Ανταγωνισμός για τα σταθερά πελατολόγια- Γιατί το ακριβό πράσινο “πληρώνει” τα μπλε