Ο Χάμιλτον θα εκκινήσει τελευταίος στον κατατακτήριο αγώνα απόψε. Ο λόγος που αφαιρέθηκε η χθεσινή του επίδοση είναι ότι το DRS (Drag Reduction System) βρέθηκε εκτός προδιαγραφών. Ειδικότερα όταν ήταν κλειστό ήταν σύννομο ενώ όταν ήταν ανοικτό ο κύλινδρος που εξετάζει την απόσταση (85mm) στο κέντρο του φτερού δεν περνούσε όπως προβλέπεται αλλά στα άκρα περνούσε πράγμα που συνιστά παράβαση των κανονισμών.
O Φερστάπεν ενώ περιεργάζεται την πτέρυγα της Mercedes του Χάμιλτον.
Στη Mercedes έθεσαν θέμα ότι ο Φερστάπεν ακούμπησε την πτέρυγα και κάτι στράβωσε. Οι άνθρωποι της FIA εξέτασαν όλα τα διαθέσιμα βίντεο και αποφάνθηκαν ότι όντως ο Φερστάπεν ακουμπά την πτέρυγα. Γι’ αυτό του επιβλήθηκε ποινή 50.000 ευρώ. Όμως είναι βέβαιο πως την ακουμπά απλά χωρίς να βάζει δύναμη, η απόφασή τους είναι πως δεν έκανε κάτι που θα μπορούσε να αλλοιώσει το μηχανισμό.
Επιπλέον είναι ξεκάθαρο πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός δε φέρει κάποια αλλαγή και έχει περάσει πολλές φορές από τεχνικό έλεγχο. Οπότε καταλήγουν πως υπήρξε κάποια δυσλειτουργία που οδήγησε σε διευρυμένο άνοιγμα. Αυτό προφανώς ωφέλησε το Χάμιλτον χτες, προφανώς ο χρόνος του μηδενίστηκε με βάση τους κανονισμούς. Τονίζουμε πως ο Χάμιλτον είχε διαφορά 4,5 δέκατα από το Φερστάπεν στο Q3 η μεγαλύτερη που έχουμε δει φέτος. Πόσο δε μάλλον που αυτή σημειώθηκε σε μια από τις πιο μικρές πίστες με διάρκεια γύρου μόλις 68sec.
O κατατακτήριος αγώνας ξεκινά σήμερα στις 21:30. Ο Χάμιλτον θα είναι τελευταίος, ενώ έχει και ποινή 5 θέσεων λόγω αλλαγής κινητήρα στην εκκίνηση της Κυριακής. Με το Φερστάπεν να προηγείται με 19 βαθμούς ενώ απομένουν 4 αγώνες η εξέλιξη αυτή είναι αρνητική για τις πιθανότητες του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή να διατηρήσει φέτος τον τίτλο του.
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στις δοκιμές!