Μόλις 12 γύρους χρειάστηκε ο Φερστάπεν για να φτάσει από την 14η θέση που εκκινούσε, στην πρώτη. Διατηρήθηκε εκεί ως το τέλος του αγώνα με άνεση χωρίς να τον απειλεί κανένας.
Ο αγώνας δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθώς οι Red Bull βολεύονταν σ’ αυτή την πίστα και ήταν πολύ ανώτερες από τον ανταγωνισμό. Αυτό αποδεικνύεται από την 2η θέση του Σέρτζιο Πέρεζ ο οποίος ήθελε κάτι περισσότερο αλλά όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε ο Φερστάπεν πετούσε σήμερα.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Σάινθ να διατηρεί την 1η θέση και το Πέρεζ να χάνει από τις δυο Mercedes. Πιο κάτω όμως στην είσοδο της Les Combes ο Χάμιλτον χτύπησε με τον Αλόνσο και αυτό τον οδήγησε σε εγκατάλειψη. Στον επόμενο γύρο στο ίδιο σημείο ο Λατίφι έχασε τον έλεγχο της Williams βγήκε και παρέσυρε το Μπότας με την Alfa Romeo στην αμμοπαγίδα.
Ο Φινλανδός εγκατέλειψε, ο Καναδός συνέχισε για να τερματίσει τελευταίος ένα γύρο πίσω από το Φερστάπεν. Αντίθετα ο Άλμπον με την άλλη Williams κατάφερε να κρατηθεί στη δεκάδα (εκκινούσε 6ος) και να δώσει στην ομάδα τον ένα βαθμό της 10ης θέσης.
Η φάση ανάμεσα στον Αλόνσο και στο Χάμιλτον θα συζητηθεί πολύ τις επόμενες μέρες καθώς ο Βρετανός εγκατέλειψε μετά την επαφή. Την ίδια στιγμή ο Ισπανός προέβη σε βαριούς χαρακτηρισμούς αποκαλώντας τον «ηλίθιο» και ότι ξέρει να οδηγεί μόνο όταν είναι μπροστά. Θύμισε σε πολλούς την παλιά κόντρα των δυο που κρατάει από το 2007 όταν συνυπήρξαν στη McLaren και προφανώς η ένταση μεταξύ τους υποβόσκει ακόμη.
Η στρατηγική δεν έπαιξε σήμερα ιδιαίτερο ρόλο στον αγώνα καθώς η ταχύτητα της Red Bull έκανε τα πάντα να δείχνουν μάταια. Από την άλλη βέβαια στην Ferrari χρειάστηκε να προσπαθήσουν για να κρατήσουν το Σάινθ μπροστά από το Ράσελ και το κατάφεραν οριακά. Όλοι οι οδηγοί εντός δεκάδας πραγματοποίησαν δυο αλλαγές καθώς σήμερα η θερμοκρασία οδοστρώματος ξεπέρασε τους 37 βαθμούς Κελσίου.
Στη Ferrari δεν κατάφεραν να φέρουν το Λεκλέρκ πιο ψηλά και στην προσπάθεια να πετύχουν τον ταχύτερο γύρο στο τέλος έχασαν και την 5η θέση από τον Αλόνσο. Ο Ισπανός πέρασε το Λεκλέρκ που βγήκε εμπρός του από τα πιτ, έτσι ο Μονεγάσκος δεν μπόρεσε να πετύχει ταχύτερο γύρο. Σα να μην έφτανε αυτό, ο Λεκλέρκ πήγε και πιο γρήγορα από τα 80km/h στο pit lane με αποτέλεσμα να πάρει ποινή 5 sec και να τερματίσει τελικά 6ος πίσω από τον Αλόνσο. Ρίσκαραν για έναν επιπλέον βαθμό οι κόκκινοι και έχασαν τελικά δυο.
Στη βαθμολογία ο Φερστάπεν δεν έχει αντίπαλο καθώς δεύτερος πέρασε ο Πέρεζ. Ο Ολλανδός έχει προβάδισμα 93 βαθμούς από τον έτερο οδηγό της Red Bull. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές η Red Bull έχει 118 βαθμούς διαφορά από τη Ferrari (357β.). Ακολουθούν Mercedes (316β.), Alpine (115β.), McLaren (95β.)
Ο Φερστάπεν στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα τόνισε πως το μονοθέσιο του ήταν απίστευτο, όπως και η απόδοσή του όλο το τριήμερο. Ο Πέρεζ που ήλπιζε για τη νίκη παραδέχτηκε ότι ο Φερστάπεν ήταν απλησίαστος σήμερα, ενώ ο Σάινθ τόνισε πως ήταν δύσκολο, δεν είχαν ρυθμό, υπερθέρμαιναν τα ελαστικά και γλιστρούσαν. Ο Ισπανός παραδέχτηκε πως οι Red Bull ήταν σε διαφορετική κατηγορία σήμερα.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Επόμενος αγώνας στις 4/9 το Ολλανδικό GP στην ιστορική πίστα του Ζάντβρουπ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τα αυγά μειώνουν τη χοληστερόλη, υποστηρίζει νέα μελέτη
- Μητσοτάκης σε εκδήλωση Bloomberg: Η πλειοψηφία μας είναι σταθερή, εκλογές θα γίνουν το 2027
- Βορίδης: Δεν κινδυνεύει η κυβερνητική σταθερότητα μετά τη διαγραφή Σαμαρά
- AEGEAN: Πιστοποίηση του Extra Schengen cip lounge στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών από την TÜV AUSTRIA