O σημερινός αγώνας έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας εκκινούν από την 8η σειρά της εκκίνησης. Ο Φερστάπεν έδειξε χτες ότι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση καθώς σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 7 δέκατα από τη Ferrari του Σάινθ. Ο Πέρεζ είχε κάποια προβλήματα με το πάτωμα του μονοθεσίου του, που είχε παραμορφωθεί μετά από κάποια έξοδο, οπότε δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί πλήρως την ταχύτητα του μονοθεσίου του.
Δείτε πως ο Φερστάπεν έχει δυο σετ μαλακής γόμας και ο Λεκλέρκ μόνο ένα μετά το λάθος που έκανε χτες η Ferrari.
Ο Λεκλέρκ όπως τόνισε μετά τις δοκιμές είχε επικεντρώσει την προσοχή του στο να σετάρει το μονοθέσιο για να μπορεί να προσπερνάει σήμερα πιο εύκολα. Ο Μονεγάσκος ακούστηκε κάποια στιγμή να ρωτά για τα ελαστικά που έβαλαν στο μονοθέσιό του προφανώς ήθελε να εξοικονομήσουν ένα σετ για το σημερινό αγώνα.
Πάντως στον τελευταίο γρήγορο γύρο του Σάινθ, ο Λεκλέρκ βγήκε από τα πιτ μπήκε μπροστά του και του έδωσε μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις στην ευθεία Κέμελ. Ο Σάινθ δεν μπόρεσε να βελτιώσει το χρόνο του τελικά στο συγκεκριμένο γύρο αλλά η τελική του ταχύτητα αυξήθηκε φτάνοντας στα 313km/h. Η αντίστοιχη των Φερστάπεν, Λεκλέρκ είναι στα 310km/h.
Μπορείτε να δείτε στο σχετικό διάγραμμα το αποτέλεσμα του “slipstreaming” που έδωσε ο Λεκλέρκ στο Σάινθ. Η αύξηση της ταχύτητας είναι το αποτέλεσμα των μειωμένων αεροδυναμικών αντιστάσεων που υπάρχουν πίσω από ένα προπορευόμενο μονοθέσιο. Παρατηρείστε την υψηλότερης ταχύτητα του Σάινθ με μπλε χρώμα πριν τα φρένα για την 5.
Αποθέωση για τους οδηγούς της Red Bull χτες από τους φιλάθλους.
Ο Φερστάπεν που προηγείται με 80 βαθμούς διαφορά έχει περιθώρια για απώλειες. Έχει και τη δυναμική όμως ν’ ανέβει γρήγορα από την 15η θέση που εκκινεί. Το βασικό ερώτημα είναι πόσο μπορεί ν’ ανέβει; Η στρατηγική σήμερα θα περιλαμβάνει μια ή δυο αλλαγές. Ο αγώνας έχει 44 γύρους. Η Pirelli αναφέρει ως πιο ευέλικτη στρατηγική την εκκίνηση με τη μέση γόμα. Η αλλαγή σε σκληρή ή μαλακή γόμα θα καθοριστεί από τα σετ που έχει διαθέσιμα ο κάθε οδηγός αλλά και το αν πάει σε μια ή δυο αλλαγές.
Επίσης από τη θερμοκρασία χτες δεν ξεπέρασε τους 22 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα, σήμερα είναι λίγο καλύτερες οι συνθήκες. Αν δεν ανέβει πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα δύσκολα η σκληρή γόμα (C2) να διατηρηθεί σε θερμοκρασία λειτουργίας σε συνθήκες αγώνα. Αν κάποιος επιλέξει να εκκινήσει με τη μαλακή γόμα μπορεί να πάει σε μια μόνο αλλαγή σε μέση γόμα αλλά θα χρειαστεί διαχείριση. Αν πάει σε δυο πιτ στοπ με μέση γόμα ίσως χάσει χρόνο αλλά μπορεί να ωφεληθεί από πιθανή εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Χτες ήταν ο Τζάκι Ιξ που έδωσε το τρόπαιο της pole στο Φερστάπεν. Ο Βέλγος είναι θρύλος στους αγώνες έχει κερδίσει 6 φορές το Μαν, 8GP στη F1, έχει διεκδικήσει τίτλο το 1969 και το 1970 και έχει κερδίσει το Ράλι Ντακάρ το 1083.
Ο αγώνας εκκινεί σήμερα στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Νωρίτερα στις 15:00 ξεκινά στην ΕΡΤ ειδική εκπομπή πριν τον αγώνα με τίτλο Formula1.
H σειρά εκκίνησης θα είναι:
Διαβάστε επίσης
F1 Βέλγιο: Ο Φερστάπεν στην pole!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα