Ο Ολλανδός έκανε περίπατο στην έδρα της ομάδας του, οδήγησε άψογα και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα

O Φερστάπεν δεν είχε αντίπαλο σήμερα, ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο από το Λιούις Χάμιλτον που περιορίστηκε στη 2η θέση, σε έναν μοναχικό όπως ο ίδιος είπε αγώνα.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Ολλανδό να διατηρεί την 1η θέση ενώ πίσω του ο Χάμιλτον έδωσε μάχη για να κρατήσει το Νόρις. Ο ταλαντούχος Βρετανός οδηγός με τη McLaren κατάφερε να κρατήσει για αρκετούς γύρους πίσω του, τους Πέρεζ και Μπότας. Καθότι όμως είχε εκκινήσει με την μαλακή γόμα αναγκάστηκε να υποχωρήσει καθώς στόχος του ήταν οι 10 βαθμοί της 5ης θέσης. Η
διαφορά ανάμεσα στους Φερστάπεν, Χάμιλτον και Πέρεζ Μπότας, άνοιξε πολύ ελέω Νόρις. Ο Βρετανός τερμάτισε τελικά 5ος, πέτυχε το στόχο του μεν, αλλά ένα γύρο πίσω από το νικητή, πράγμα που εν μέρει οφείλεται και στο μικρό μήκος γύρου (4.3km).

O Πέρεζ φορούσε τη μαλακή γόμα και μπήκε πρώτος από τους τέσσερις στα πιτ στον 27ο γύρο. Καθυστέρησαν στον πίσω αριστερά τροχό οι μηχανικοί της Red Bull (4.8sec) οπότε ο Μεξικάνος έχασε χρόνο και τελικά την 3η θέση από το Μπότας που μπήκε στον επόμενο γύρο. Ο Φινλανδός έβγαλε τη μέση γόμα έβαλε τη σκληρή και πήγε ως το τέλος. Το παράδειγμά του ακολούθησαν αμέσως οι Χάμιλτον (29ο γύρο) και Φερστάπεν (30στο γύρο). Έβαλαν τη σκληρή γόμα και πήγαν ως το τέλος χωρίς να απειλήσουν ή να απειληθούν. Ο Χάμιλτον απλά στον προτελευταίο γύρο εκμεταλλεύτηκε τη διαφορά που είχε από το Μπότας, έβαλε τα μαλακά ελαστικά και πήρε το βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Ο Πέρεζ βλέποντας ότι δεν μπορεί να περάσει στα ίσα το Μπότας, επιχείρησε βάζοντας ξανά την μέση γόμα στον 54ο γύρο να κινηθεί γρήγορα και να φτάσει με πιο φρέσκα ελαστικά πίσω από το Φινλανδό. Τα κατάφερε αλλά δεν πρόλαβε να απειλήσει για βάθρο. Στη μάχη λοιπόν ανάμεσα σε Red Bull, Mercedes είδαμε δυο ζευγάρια με το Φερστάπεν να κερδίσει το Χάμιλτον και τον Πέρεζ να χάνει από το
Μπότας. Ενδεικτικό το πόσο αμφίρροπη είναι η κατάσταση και πως όλα κρίνονται σε μικρές ή μεγάλες λεπτομέρειες.

Αξίζει να σταθεί κανείς στην προσπάθεια του Λεκλέρκ που μετά από επαφή με το Γκασλί στον πρώτο γύρο έπεσε τελευταίος. Με τη σκληρή γόμα κατάφερε να κερδίσει κάποιες θέσεις προτού στον 39ο γύρο αλλάξει ελαστικά και με τη μέση γόμα πάει ως το τέλος. Ο Μονεγάσκος κατάφερε να ανέβει στην 7η θέση πίσω από το Σάινθ με τη Ferrari. Ο Ισπανός οδηγός που ήταν εκτός δεκάδας και εκκίνησε με τη μέση γόμα, συμπλήρωσε 41 γύρους μ’ αυτή προτού βάλει τη σκληρή και πάει ως το τέλος.

Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν προηγείται με 156 βαθμούς και ακολουθεί ο Χάμιλτον με 138, ο Πέρεζ με 96 και ο Νόρις με 86.

Στη βαθμολογία κατασκευαστών προηγείται η Red Bull με 252 βαθμούς και ακολουθούν η Mercedes με 212, η McLaren με 120 βαθμούς και η Ferrari με 108 βαθμούς.

Θα έχουμε αγώνα στην ίδια πίστα και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, το Αυστριακό GP. Θα υπάρχει όμως μια διαφορά θα χρησιμοποιηθούν πιο μαλακά ελαστικά οι γόμες C3, C4, C5. Οπότε μάλλον όλοι θα πάνε για δυο πιτ στοπ. Να δούμε αν αυτό θα αλλάξει κάτι στις ισορροπίες.

Η τελική κατάταξη ήταν:

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

F1, Στυρία: Ο Φερστάπεν στην pole!

F1, Alfa Romeo: Γιορτάζουν 111 χρόνια ένδοξης ιστορίας!